ja dat zou wel lekker wezn zo'n ijsbadje ik zweet met hier helemaal te pletter maar dat overleven we ook wel weer
Dag meiden hier voor het laatst mijn temp kaartje Ik ga er mee stoppen om hier te schrijven Zie topic Loung Vind het jammer, maar mijn gevoel zegt dat ik dat gewoon moet doen
Hoi Meiden, Hier ook weer mijn kaartje, de temp is hetzelfde als gister gebleven, we blijven dus maar gewoon wachten...
Ooievaar, zal je missen hoop dat dit jouw maand wordt !! Zanoni die lijn wil maar niet hé !!! Ik ga vr je duimen dat je heel snel dat kruis mag hebben !
vandaag een lagere temp.. maar die van gister was zo hoog...dat deze ook nog steeds hoog is. maar ik ga echt wel ongi worden deze keer.. heb weer alles zoals voorheen, buikpijn, pijn aan mijn borsten.. heb wel met de ventilator op mijn lijf geslapen, dus is nie gek dat het wat lager is. hihihi
Ietsje lager Natasja maar nt heel veel !! En ook weer dat gevoel op voorhand ! Ken het ook zo langzamerhand wel elke maand ; ik hoop dat je gevoel vr 1 keer ongelijk heeft meidje !
hoi. Ben er komende twee weken waarschijnlijk minder, zucht. ik wens iedereen heel veel geluk en als er iets spectaculairs is (net als asjuh waar ik toen veelste laat achter kwam, haha) dan hoop ik dat ik het wel mee zal krijgen. En anders vraag ik er wel na. Succes! Natasja: toitoi! Ik ga ff naar je loung kijken. Vergeet het steeds. Ik weet ook echt niet waar je het over hebt. Misschien tot zo!
Hierbij mijn kaartje. De ovupijnen zijn zo goed als weg dus denk wel ehct dat mijn ei is geweest. Heb nu wel (nachtelijke kluspartijen?) een enorme blaasontsteking. Aangezien ik mijn huisarts 2 wekwn geleden had gebeld voor mijn waarschijnlijk hele vroege miskraam heeft ze me antibiotica voorgeschreven die je ook mag als je zwanger bent. Ze denkt erg met me mee, en daar ben ik blij om!
lieve Lot en Ooievaar ..ik zal jullie missen ...take care meiden ..hoop snel goed nieuws te lezen de rest van de meiden ...veel klusplezier , suc6 in de w8 kamer , of suc6 met testen ...en anders een hele dikke knuf als de er weer zijn liefs en een dikke kus asjuh
Lot en Ooievaar, doe wat je hart je ingeeft, maar probeer je niet te gek te laten maken, jullie tijd komt nog!! Natasja, still going strong, zolang er nog geen duivels zijn geloof ik er nog wel in bij jou! Mijn kaartje: Ongi is vanmorgen netjes op tijd gearriveerd, geweldig!! Ik spring bijdeze bij Stien in haar koude badje om mezelf alvast te koelen, zodat ik klaar ben voor mijn ei. Sportschoenen staan klaar buiten het bad dan kan ik als de paashaas bij Stien de tuin in komt achter haar aanrennen om ook een ei te bemachtigen! Succes iedereen in de volgende ronde! Groetjes Monique
Balen monique! mega veel succes voor de volgende ronde! Ik had net voor de 2 keer bloed deze week, nu is het weer bruin. Ik wil wel wat eerder ongi worden, dan ben ik het niet op vakantie!
Jammer Monique !! maar moest wel even heel hard lachen met je sportschoenen en de paashaas : ga het me zo al beeldend voorstellen !!!
Nou eindelijk een beetje de daling ingezet.. Dacht even ik blijf een oven.. Samantha heeft het ook al een paar keer gevraagd, maar hoe krijg je je kaartje in je fotoalbum.. Liefs Britt
Natasja, dat is dan weer zonde idd, dat er toch bloed bij aan het komen is. Begrijp wel dat je het niet erg vind dat het dan vandaag komt, had ik ook. Met 6 mensen in een appartement en dan net in de klusperiode , nee dank je, nou dus bij mij ook net niet. Succes in de volgende ronde ( er is nog plaats hoor, bij Stien en mij) Stien, ik kan er ook om lachen , wel jammer dat ik ongi ben hoor. Maar ik blijf altijd positief (probeer ik tenminste). Ik werk trouwens in een schoenenwinkel, voor jou ook een paar goede sportschoenen???? Groetjes Monique