Ja ik kon het ook al niet meer terug vinden, was toch wel erg nieuwsgierig waarom Ooievaar weg gaat en waarschijnlijk ook niet meer terug komt op het forum.
Nou, ik heb geloof ik het een en ander gemist de afgelopen dagen. ik ga niet alles terug lezen, hier mij kaartje van de afgelopen dagen. Ga nu lekker naar bed, want het was een lange dag.
Zo dames, ik ben weer helemaal van de partij. Ik zie in de afgelopen pagina's wel héél veel ongi's, hoe kan dat nou ineens dames. Ik geloof dat er op dit moment nog maar 2 of 3 kaartjes zijn die een ei laten zien Wat verschrikkelijk balen voor iedereen. Mijn temp is nog steeds hoog, maar ja, ook pas op 6 DPO, dus kan nog niets zinnigs zeggen. Heb er een slecht gevoel over deze maand. Ik weet niet waarom... Het voelt gewoon niet als een succesje. Volgende maand ben ik mogelijk weg tijdens mijn vruchtbare dagen (als ik nu regelmaat krijg) en in oktober ben ik zéker weg tijdens die periode, dus als het nu niets wordt is mijn volgende kans waarschijnlijk pas in oktober dat vind ik zoooooo balen.
Hallo, Nou ff checken of ik mijn kaartje hier ook krijg. Dit is de eerste keer dat ik ga tempen via dit kaartje. Heb wel ooit getempt, maar moest dat zelf in een kaartje tekenen, en kreeg dus geen advies van de FertilityFriend. Ben erg benieuwd hoe dit gaat lopen. En of ik iets van al die temperaturen snap. Zo niet, dan kan ik mijn vragen vast wel bij jullie allemaal kwijt. Nou, ik weet dus niet hoe ik dat kaartje hierop krijg. Iemand die mij kan vertellen hoe dat moet? Alvast bedankt, Jaycey
Hoi Jaycey, welkom, dat je maar wat vruchtbaarheid in dit topic mag brengen. Op de eerste pagina van dit topic vind je een uitleg over het plaatsen van kaartjes. Succes Loeki
Ik geloof dat ik het zo goed heb gedaan, maar echt duidelijk is ie niet. Maar dat komt misschien nog wel Groetjes, Jaycey
Ziet er idd mooi constant uit Jaycey !! Dan geeft ie meestal ook wel duidelijk je eitje aan ! Ik heb deze maand me tempmanier veranderd ; deed altijd vaginaal maar ben overgestapt op rectaal en wat opvalt is dat ie veel lager ligt... dan vaginaal. Anders lag ik steeds rond 36.6.. 36.7 ...36.5... nu ligt ie tussen 36.0 en 36.3 veel constanter ook, dus hoop dat me dit meer duidelijkheid brengt !
Ik hoop het voor je Stientje, zoals ik al zei, we hebben wat vruchtbaarheid in dit topic nodig. Misschien tijd om wat te gaan zaaien.
Echt wel Loeki maar we hebben nog één hete maand hé ! En hopen dat die nt zo plakkerig heet wordt dat ie nog vruchtbaar wordt ook !
Goodmorning ladies! Loeki, heb je leuke dagen gehad? Je zit nu in ieder geval ver boven het prikkeldraad, dit nu zo houden voor 9 maanden!!! Ik zie net dat je aan het zaaien bent geslagen, Ik hoop dat het werkt!!!! Jaycey, veel succes met tempen, je hebt in ieder geval een mooie temp op dit moment. Bibi, wat was je temp vanochtend? Is hij toch weer de lucht in gegaan, of zijn de al ongewenst op bezoek gekomen? Hierbij weer mijn kaartje, heb nu al drie dagen dezefde temp, hij is tenminste constant nu... Ben benieuwd waar dit naar toe gaat
hihihi die Loekie! Zanoni... daar zie je werkelijk niet veel aan he? hierbij mijn kaartje.. het bruin is sinds gister avond verdwenen en niet meer terug gezien.. is dat stilte voor de storm? Ook is mijn tempie weer de lucht in..
Zanoni, jouw ei is toch ook nt gesmolten hé zeg !! Jij moet dat kruis krijgen hoor !!! Ik stuur jou een pakketje ijs dat het nt kan smelten ! Gooooiiii !!! Natasja, zou het nog kunnen ?? 12d dPO is toch al goed hé ! Hoeveel zit je gemiddeld ? Laat dat bruinverlies nu maar lekker wegblijven en iets moois vr in de plaats komen !
@ Zanoni, mooi constant zo. Nu de lucht in hè. @ Stientje, ik hoor steeds dat deze zomer vergeleken wordt met de zomer van 1976, was ook zo droog en warm, vooral augustus, laat ik nu zelf in DIE hele hete en droge maand verwekt zijn , het kan dus wel hoor. @ Natasja ik ga blazen voor je hoor, pffffffffffffffff
Nou Loeki da's ind een goed teken !! DAn gaan we binnen een paar dagjes weer lekker ad slag met verwekken !!!
Ik heb mijn best gedaan wat vruchtbaarheid te zaaien, ik hoop echt dat het helpt en het is buiten warm en het regent, dus ideale omstandig heden, lijkt me heel vruchtbaar nu,