temperatuurkaartjes (oud)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Dat kruis mag nu wel stilaan komen hé Me2... ik tover jou vr morgen een kruis !!!

Loeki vr jou een lekker ijshoorntje geduld !!!

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dank jullie wel allemaal, ik ben al weer helemaal geduldig, of komt dat door die lekker douche die ik genomen heb.

Me2, als je temp morgen stijgt komt er vast wel een kruis. Ik kan mezelf op dat soort dagen nooit inhouden en vul de temp voor de volgende dag alvast in om te kijken wat er gebeurt...

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Yep dat denk ik ook Me2!

4. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Misschien stomme vraag, maar wanneer verschijnt dat kruis?

5. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi hoi

Is het ei al gesprongen op de dag met de laagste temp. s'morgens, of gaat het die dag dan gebeuren??

Vanmorgen erg laag, verwacht morgen hoger.............

grtjs
    Twinny

6. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Na 3dagen verhoogde temp krijg je een kruis... en is helemaal geen domme vraag hoor...

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dan gaat het op die dag gebeuren!

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Volgens mij gaat je temp morgen de lucht in Twinny en dan is je ei dus vandaag.

9. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Dat denk ik ook Twinny!! Heb je de spuiten al klaarliggen??!!

10. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Goedemiddag meiden,

De :evil: :evil: zijn nog steeds niet helemaal doorgebroken.
    Zowel gisteren als vandaag (tot op heden) nog helemaal niets.
    Vanmorgen wel veel eiwit/waterig slijm bij het opstaan. :oops:

Ik kon mij niet bedwingen, hoopte dat een test meer duidelijkheid zou geven.
    Helaas negatief, maar verwachte ook niet anders eigenlijk. Hoopte het natuurlijk wel, maar ja :(

Het ziet er naar uit dat ik maar weer moet blijven afwachten...

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hé Bibi, je zit toch ook pas 10 dagen na je ei, of ga je er toch van uit dat je je ei op dag 24 hebt gehad?

12. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    En daar gaan we weer de hoogte in..

Wat een onweer vanochtend zeg.. Hoop dat dat de ongi bang heeft gemaakt en daty Stien niet meer hoeft te grommen..voor de dames die zitten te wachten...

13. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Zit nog steeds boven het prikkeldraad van mijn vorige cyclus...???

14. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi me2

ik heb gister een spuit laten zetten voor de ovulatie en vanmorgen geinsemineerd....

hopelijk komt het dus allemaal een beetje samen...

Twinny

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    We hebben hier geen onweer gehad, maar wat is het benauwd geworden na de regen, echt niet lekker meer. Misschien is je temp daarom zo hoog.

Ik las bij FF het volgende, misschien antwoord op een vraag van een aantal pagina's geleden over de invloed van airco's en ventilatoren:

Dus zelfs de zwaarte van het laken waar je onder slaapt kan je temp veranderen, man, dat is wel heavy hoor.

16. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel

Hoi dames,

hier ben ik ook weer even.
    Ik ga tempen tot mijn ei geweest is en dan ga ik gewoon in de wachtkamer zitten.
    Ik weet niet precies wat ik als dag 1 moet aanhouden want mijn ongi begon vorige week dinsdag een klein beetje en op donderdag was het echt heftig en daalde mijn temp ook pas.
    Als ik dinsdag aan hou dan had ik ineens een cyclus van 28 en als ik donderdag aan hou dan was ie weer op 30, wat ik altijd heb.
    Ach ik ga gewoon van donderdag uit en we zijn alweer aan de klus dus we klussen gewoon iets langer door....

17. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Het is al de hele tijd zo warm ook bij mijn vorige cyclus...sliep toen zelf onder een warmere deken..

En toch blijft hij nu hoog, als ik maar een ovulatie kan waarnemen...

Liefs britt

Ging echt heel hard tekeer bij ons..flits en direct BOEM..denk een half uur lang om 6.30

18. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Tja, ik weet het. Daarom verwachtte ik eigenlijk ook al niets, maar ik had gewoon drang om "iets"te doen :(
    Daarbij, ALS het positief was geweest dan vond ik vandaag wel een leuke datum. Precies 3 mnd voor onze 1e trouwdag en de verjaardag van mijn vriendin die toen onze getuige is geweest. Beetje ironisch allemaal he? Ach, waar ik al niet mee bezig ben. En ja, ik hield de 24e ook een beetje in mijn achterhoofd.

@ Loeki, hoe gaat het met jou? Hebben die porties geduld al geholpen?
    Ik wil je ook wel sturen hoor, maar heb niet zoveel zoals je misschien al gemerkt heb hihi

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hoi Britt, als je goed leest is wat jij zegt ook precies wat er staat, je temp kan per cyclus verschillen oiv bijvoorbeeld het weer airco, dekens, e.d. dat is geen probleem zolang je een duidelijke ovulatie kunt meten.

Deze cyclus zit ik ook hoger dan bij de vorige.

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    ha Bibi, ja we hebben weer een chronisch tekort aan geduld merk ik. Ik neem me iedere keer voor om me niet gek te laten maken (vandaar mijn time out), maar als mijn ei geweest is (en nu ik temp wéét ik ook dat hij geweest is) begint alles weer van voren af aan. *zucht* dat wachten duurt echt een eeuwigheid...

Deel Deze Pagina