Nou bedoelde eigenlijk dat het nu net zo warm is als bij mijn vorige cyclus en ik bij mijn vorige cyclus onder een warmere deken sliep dan nu. En juist was mijn temo bij de vorige cyclus een stuk lager dan nu. Had dus het tegenovergestelde verwacht.. Daarom snap ik niet dat hij hoger blijft, maar ik wacht het gewoon af....Heb nog wel even.. Hou je het nog vol het wachten..
Ach Britt, het maakt denk ik niet zo veel uit, als je maar een duidelijk ei kan ontdekken en dat hij niet smelt van de warmte zoals bij Stientje.
Ja meidje want een gesmolten ei wil je nt meemaken ... je mst es zien wat ik allemaal moest opruimen !!
Ja Stientje, Met jou blijf ik idd ok met een grijns op mijn gezicht zitten hihihi Fijn hoor, iemand die de humor er lekker in houdt Je kan zo bijna het toneel op joh. Krijg je een applause. Nou van mij ook hoor Klap klap klap
Gekkerdjes, de humor laat me posi blijven en jullie meiden zeker en vast ook !!! Want ben nt altijd zo happy hoor, je mst me maandag es zien
Willen jullie je ei zacht hard of toch liever gebakken... Jeez wat is het benauwd warm hier... Was net even aan het spetteren buiten, ben er gewoon lekker in gaan zitten..afkoelen!!!
Ja vr mij ook graag wat harder want die zachte spetten te makkelijk open of smelten bij grote hitte !
Die van jou is al bevrucht daar kan ik nog weinig aan veranderen..Mijne ligt nog even in de koelkast en ik haal het er over 10 to 12 dagen uit. Dan ook graag bevrucht idd...en blijven zitten graag... CV is ook al stuk. Dacht even afkoelen met lauw water nou dat was dus alleen koud water..Ieeeks toch iets te koud!!
Hahahaha Stientje! Je houdt ons goed op de been met je humor!! Twinny: spannend! Ik hoop dat ei en insem elkaar goed vinden!!!! Ik wil ook een bevrucht ei en een klein bammetje in m'n armen over 9 maanden!
ik zie dat sommige dames een temp kaartje hebben die al vooruit loopt (waar nog geen temp is ingevuld). ik wil dat ook wel maar hoe doe ik dat??? mijn engels is niet zo heel denderend en ik kan er op FF niet uitkomen. wie kan me daar bij helpen
Hallo Allemaal, Hier mijn kaartje ook weer een keertje.. En natuurlijk blijf ik voor iedereen duimen !! liefs Shannen