Stijgt nog wel goed Loeki !!! Ik blijf duimen voor je xxx Ik zet al even een glimp neer vd mijne ! Belooft alweer zo'n crazy kaart te worden met veel bergen en dalingen !!!
@Loeki, ziet er toch goed uit meid!! @Stien, jeetje meid, hoe krijg je het voor elkaar zeg!! je zou haast zeggen dat je laatste ongi dag je ei dag is!! ik hoop toch dat ie wat stabieler gaat worden!! of iig wat duidelijker dan de vorige!!
Hé Neeltje je bent terug !!! Was het leuk ? Hp nt dat dat zo is Neeltje, anders heb ik alweer een kans gemist en 't ziet ernaar uit dat ie al even maf wordt als de vorige ... maar zou al heel blij zijn als me ei nt smelt... IK zet m'n diepvries in ieder geval onmiddellijk wat hoger !!
ik hoop het ook niet voor je Stien!! zal ook wat koelelementen sturen voor je!!! ik heb een heerlijke vakantie gehad! m'n buik is al behoorlijk en voel me kleine heel goed trappelen!
Loeki, Jij zit lekker in de lift! vooral zo doorgaan!!! Stientje, wat is dit nou, 1 crazy kaartje per jaar is meer dan genoeg hoor!!! Hierbij ook weer mijn kaartje en zoals je kunt zien heeft het blazen van jou goed geholpen Stientje!!!!
Ik wil eigenlijk pas op 1 augustus testen (ivm pendel van Sonja) maar of ik het vol kan houden is nog maar de vraag.....
@ Zanoni: Nou heel veel sterkte met wachten. @ Stientje, het is idd weer een heel vreemd kaartje aan het worden, wat dóe je toch met die thermometer wicht @ Neeltje, hoe gaat het met je? Ik heb weer een mooie stijging, maar ja, er is geen verschil met mijn kaartje van vorige maand en we weten hoe dat afgelopen is. Ik had bij een zwangerschap wel afwijkingen tov vorige maand verwacht. Voel ook eigenlijk niets dus ik verwacht de donderdag wel.
@Zanoni, knap als je dat vol kan houden!!! sterkte met wachten! @Loeki, balen dat je zo'n voorgevoel hebt meid, ik blijf koppig duimen, hopen en blazen voor je hoor!!! enne.. ik voel me goed hoor, lief dat je het vraagt!
Neeltje plaats je ook es een buikfotootje ? Ben ik wel nieuwsgierig naar ... en bedankt vr je koelelementen ! Zanoni, gaat lekker hoor !!! Enne ik blaas zeker en vast nog tot 1 augustus .. nog 2 dagen houden zo en dat loopt vast goed af ! Loeki, ik denk dat ik me thermo ergens in een vergeet gaatje steek !! Krijg er geen zicht op, dacht doe ik es rectaal tempen wordt ie wat minder gek maar blijkbaar ligt het dus echt ad meid die wordt getempt !!
Zoooo ik ben ook weer van de pratij. Ik ga eindelijk weer een eerlijke kans krijgen om zwanger te worden Gister bij de gyn geweest en er groeien 3 eitjes 1tje was al 23 mm en de gyn zei dat die niet zal springen en een cyste zal vormen. De andere 2 waren ongeveer 18 mm en die zullen bijna gaan springen Dus wij gaan voor een tweeling Heb van mijn levenlang niet zo'n korte cyclus gehad dan Dus bij deze mijn kaartje weereens Hey Stientje,dat ziet er idd. raar uit weer. Ik had gister ook ineens een rare stijging,een temp dat ik noooooit voor mijn eisprong heb Moet je trouwens een tempdip hebben voor je eisprong? of hoeft dat niet?
Nou Neeltje, er is in die zin wel verschil dat ik een veeeeeel duidelijker eisprong had en dat ik nu ook veel hoger boven de coverline zit, zie hier de twee kaartjes, toch voelt het hetzelfde.
Pientje, dan wens ik je heel veel succes en laat die tweeling maar springen en lekker groeien tot een vruchtbaar ongesmolten ei !!! Meestal is het wel zo dat je temp een dipje maakt als je ei eraan komt ... Succes meidje !
Hoi Pientje, ik duim voor je, een tempdip hoeft niet, maar ik heb het wel. Maakt het ook een stuk duidelijker wanneer je ei is. Heel veel succes met klussen.
Denk dat ik vanavond maar het klusseizoen es ga starten, ik krijg nu al buikpijn... en nu shoppen we tot we droppen
oke kan dus wel,maar hoeft niet. Bij jou zie je echt duidelijk je eisprong heh loeki. Dat is echt super. Hoop dat ik ook zo'n duidelijk kaartje krijg. hmmm ik temp al een tijdje en heb ff gekeken naar die dipjes en ik heb niet zo'n duidelijke dip als jij,eigenlijk zo goed als geen dip Nouja we zien het wel.
Nou Pientje, als je mijn twee kaartje vergelijkt zie ook dat ik deze maand een hele duidelijke dip had en vorige maand dus niet. Dat bedoel ik met het kan wel, maar hoeft niet.
Kijken of het weer lukt, m'n kaartje plaatsen. Ik heb daar nog niet echt handigheid in, maar dat komt vast nog wel. Ik ben benieuwd of ik inzicht ga krijgen in mijn cyclus met het bijhouden van de temperatuur. Groetjes, Jaycey
Goedemorgen dames, Loeki, dit kaartje ziet er toch mooier uit dan de vorige hoor Stientje toch, ondanks de koelelementen ga jij deze maand zeker voor de hoofdprijs van rare kaartjes club Neeltje, fijn dat het goed gaat met jou en de kleine. 01-08 een pretecho, LEUK! Zanoni, sterkte met wachten, zal ff meeblazen pppfffffffffff, nu hoog houden he? Pientje, veel succes met klussen meid. Dubbel kans of op naar die tweeling! Hier mijn kaartje voor vandaag: Nog steeds geen te bekennen