Ziet er nog heel goed uit Bibi, ik blaas jouw temp nog 6 dagen de lucht in minst. Ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff !!!
goede morgen meiden Hier maak ik me nog altijd zorgen of de eisprong deze keer wel op tijd komt.......... Heb nog vage ongi gevoelens, maar niet de echte buikpijn en hoofdpijn gehad zoals de vorige 2 keren. Had deze keer dan wel andere opstart hormonen................ Hoop zo dat nog op tijd springt........... hoelang leeft het zaad eigenlijk in je met de kans nog het ei te bevruchten? Vorige keer ben ik pas gaan tempen paar dagen na de inseminatie en toen was de temp 12 dagen boven de 37 elke morgen........ Weet dus wel dat mijn temp pas daalt als de ongi al is ingetreden......... Hoop dat de stijging van de temp nu ff aanhoudt en eisprong is geweest.... grtjs Twinny
Lief van je Stientje, maar eerlijk gezegd geloof ik er zelf niet meer zo in Ik heb nu meer zoiets van, laat die maar komen, dan kan ik (eindelijk) weer en nieuwe, hopelijk normale ronde in.
hoi loeki2 Dat zou wel kunnen, hoop ik ook, maar heb gewoon niet die duidelijke klachten gehad als de vorige 2 keer en nu weet ik ff niet wat ik voel.......... grtjs
Gemiddeld leeft zaad 48 uur, maar je hebt ook zaad dat zelfs 10 dagen overleefd. Ik denk dat je het beste uit kunt gaan van 2 dagen. Groetjes, Jaycey.
hoi jaycey als me eitje dan maar voor morgen 1015u gesprongen is, is er iedergeval nog goede hoop, hihi......... Eens kijken wat me temp. morgenvroeg doet. Had nu extra goed erop gelet om vandaag dezelfde tijd als gisterochtend te meten.......... grtjs Twinny
Uhm, Jaycey, twinny en haar vriendin kunnen klussen wat ze willen, maar dat leverd weinig op. Ze is gisteren geinsemineerd. Zo zeg ik het toch goed twinny?
Ow, sorry, waren jullie dat? Ik had dat wel gelezen, maar ik kan niet van iedereen onthouden wie wie is en wie met wie gaat. SORRY. Maar in dat geval is er vanuit het ziekenhuis waarschijnlijk goed bijgehouden, via de echo, wanneer de eisprong plaats moet vinden? Dat is tenminste bij mij wel het geval (ik zit ook in het IUI-traject). En bij mij doen ze na de inseminatie ook nog een echo om te checken of de eisprong ook echt daadwerkelijk heeft plaatsgevonden. Maar ik moet zeggen, dat is altijd nog goed gegaan hoor, dus maak je geen zorgen. Ik neem aan dat het ziekenhuis echt wel weet wat ze doen. (Maar ik kan met wel voorstellen dat je daar onzeker over bent, had ik de vorige keer ook. Ik zat me de hele tijd af te vragen of de eisprong nu wel geweest was, want anders was er toch maar een ronde voorbij). Nou meid, ik ga voor je duimen. Groetjes, Jaycey.
hahahaha is niet erg jaycey......... ik hou ook niet bij wie het met wie doet, hihi....... En tuurlijk houden ze het in het ziekenhuis goed bij, maar ze hebben alleen de eerste keer gecheckt of de eisprong 4 dgn na de injectie had plaats gevonden, dat was in iedergeval het geval en er zat toen ook al vocht in de baarmoeder, was goed teken...... MAar nu dag eerder geinsemineerd, aangezien deze arts dat altijd deed, terwijl mijn "eigen" arts dus langer wacht........... Ach we zien wel.............. grtjs Twinny
Dag meiden, ik sluit me gezellig bij jullie aan! Echter hoe krijg ik mijn afbeelding (temp.kaart van fertillityfriend) gepost? Want ik begrijp van deze site dat het niet kan als je deze hebt opgeslagen in je eigen pc? Wie kan mij helpen? Liefs Sweewy
Hallo Sheewy, Welkom Op de eerste pagina van deze topic staat uitleg, hoop dat het je lukt Liefs, Bibi
Me2, misschien moet je een cerfix fluid even weghalen, ik denk dat het kruis dan wel komt. Dat was bij Bibi ook het probleem.
Ziet er heel goed uit hoor sweewy. Doet me denken aan mijn kaartje toen ik zwanger was joh!! Was bij mij ook zo stabiel en na de innesteling ging die bij mij ook zo netjes omhoog!!
Ziet er mooit uit sweewy, lijkt wel een beetje op mijn kaartej, muv een dip van een keertej vroeg opstaan. Hopelijk brengt het ons beide iets goed in augustus.