hmm ja tijdje terug had ik ook 4 positieve ovutesten achter elkaar,toen was ik ermee gestopt. En nu zit ik zo te wachten op die positieve test...maar komt ie maar niet!! maar hij kan dus ineens pats boem positief zijn dus? Toen ik in Feb zwanger raakte had ik trouwens helemaal geen dip in mijn temp,maar juist een stijging! Dat schijnt weer door de innesteling te komen,omdat je dat hcG produceert wat weer voor een 2e tempverhoging zorgt. Dus met andere woorden,je kan een dip hebben of een tempstijging met de innesteling hahahaha dus veel wijzer word je niet na het tempen,na de eisprong dan.... Dit was mijn kaartje toen ik zwanger was : Mooie stijging heh
Ik ben bang dat je met ovulatietesten moet doorgaan tot ze negatief zijn. Ik vond dit kaartje vanmorgen...wordt je toch ook niet blij van. Ja, uiteindelijk wel, gezien het resultaat! Moet je zien joh...13 positieve OPK testen!
sjeeeee dat zijn er een hoop. Ik ga door met de ovutesten totdat ik op dag 30 zit,dan kap ik ermee want daar word je niet vrolijk van!!! Dan maar weer de gyn bellen! Lees ik dat goed? Ga je misschien toch naar de gyn?? oja nog een vraagje, In de bijsluiter van de ovutesten staat dat je em 3 sec in je urine moet dippen,maar op de site waar ik ze heb gekocht staat 5 sec. Hoelang moet ik hem nou doen? Als ik hem 5 sec doe,lijkt ie donkerder volgens mij....
hahaha ja zat ik ook al te denken.....over 2 uurtjes weer testen.....maar vrees dat ie weer nega is....
nou hier mijn kaartje nog weer even. Ik kan haast niet wachten om te testen. Vanmorgen klaar wakker om 5.30 en dat ik de vorige keer ook toen ik zwanger was..... dus wie weet.
Goeiemorgen dames Hier ook weer een berichtje van mij met een dip kaartje vorige cyclus had ik het ook dus bij mij zegt t niet zoveel..... [/url][/img] Succes voor iedereen groetjes liselotje
En vanaf vandaag is mijn kaartje ook weer te zien. Alleen ff een vraagje. Ik tempte om 7.20 en toen was ie 36.65 Normaal temp ik precies om 7.30 en dat deed ik na de 1e keer tempen dus nog een keer en toen was ie 36.75 Wat moet ik nou aanhouden. Ik heb na de 1e keer tempen gewoon rustig in mijn bedje gelegen. Ben er niet uit geweest...
Jaja...raar hoor. Dat heb ik dus ook. Voor de eisprong stijgt hij erg snel als ik wakker ben. Nu, na de eisprong is mijn temperatuur als ik wakker ben juist 0.1 gr hoger dan een kwartiertje later. Daarna gaat hij weer rap omhoog. Begrijpen jullie het nog
Ik temp gewoon gelijk als ik wakker wordt, of dat nu 6.55 uur is of 7.15 uur. Als ik stil blijf liggen schiet ik er ook niets mee op (moet ik alleen maar van naar de wc). Als ik van de wekker wakker wordt is het makkelijk, maar als ik eerder wakker ben (en dat gebeurt nog wel eens met dit weer) dan temp ik gewoon gelijk. Niks wachten tot een bepaalde tijd. Het is wel allemaal rond 7.00 uur. Maar het kan een kwartier eerder of later zijn.
Ik zou er maf van worden om steeds maar te tempen.... Gewoon, als je wakker wordt en daarna de volgende dag pas weer toch?
Hhahhahahaha...gauw ermee stoppen dan maar? Tis even afkicken, maar dan gaat het wel hoor.... Neuh...bevalt me goed. Gek zijn is gezond.