temperatuurkaartjes (oud)

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Natasja, Jun 3, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

May 25, 2006
    1,516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    @ dreamy, hele fijne vakantie meid, en heel veel klusplezier ;)

@ sheewy, WOUW!! wat heb jij een mooi kaartje zeg.
    (om jaloers op te worden hihi ;) )

2. sweewy

sweewy Lid

Jul 28, 2006
    41
    0
    0
    Noord-Holland
    Aan natasja: Het wordt spannend voor je, meid!
    Wat zegt je gevoel hierover, heb je evt duidelijke tekenen?

Mijn duimen draaien overuren voor je!

Liefs Sweewy

3. Dreamy

Dreamy Actief lid

May 9, 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    Thanks Bibi :D enne blijf voor je duimen ;)

4. elfje

elfje Fanatiek lid

Mar 11, 2006
    1,964
    0
    0
    hello hello!!
    ik heb weer even gewacht met mijn kaartje plaatsen tot na mijn eisprong... en FF geeft m aan op cd 13!!!! nog nooit zo vroeg geweest!!! ben er dan ook nog niet geheel gerust op, en blijf nog even aan de klus...

ik heb niet veel terug gelezen :oops:
    maar zag net wel dat het heeeeel spannend is voor natasja!!!
    ik duim voor je meid!!!!!
    liefs elfje

5. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    Natasja ik hoop dat jij voor het goede voorbeeld geeft he. Goed voorbeeld,doet volgen. :) :) :) ;)

6. Hope

Hope Fanatiek lid

Mar 1, 2006
    3,100
    0
    0
    Hallo meiden,

Heel voorzichtig wil ik me bij jullie voegen. :rolleyes:
    Ik ben op dit moment in afwachting van mijn 1e ongi na mijn MK, en heb t/m vrijdag provera geslikt om mijn ongi op gang te helpen.
    Nu ben ik vandaag alvast gestart met tempen, om een beetje "erin" te komen. ;)
    De reden dat ik ga tempen is om te zien of ik uberhaubt een eisprong heb komende maand, want dat was de reden dat mijn ongi wegbleef. :cry:
    Ik ben nog niet echt thuis met het invullen op FF, maar natasja zou me op weg helpen ermee.
    Ik hoop dat ik snel een kaartje aan jullie kan laten zien waarop een mogelijke eisprong staat gemeten. ;)
    Want dan kunnen we pas echt verder.

Voor iedereen hier veel succes.
    Groetjes Hope

7. duikster

duikster VIP lid

Nov 13, 2005
    5,714
    73
    48
    pff Natasja, jij maakt het spannend hoor!! enne die buikpijn van vorige maand die heb je deze maand helemaal niet nodig!! Ik hoop volgende week een mooi berichtje te lezen.....

Karin

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Heel erg veel succes Hope.

9. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hallo meiden

hoi sweewy, inderdaad mooi kaartje, ben benieuwd

Natasja het wordt spannend meid, we duimen hier voor je

Welkom hope, veel succes..

En alle andere, zet hem op met temperaturen!!

Zelf ben ik zo benieuwd!! Heb deze keer zo vage tekeken van de eisprong, meende wel vanmorgen opeens wat meer steken te voelen!! Maar heb deze keer geen Egwhite afscheiding gehad, ja dag of 5 geleden 1 keer, maar dag erna bij de gynaecologe zat het ei er ook gewoon nog hoor...........

Ach, kan er toch zelf niets meer aan veranderen nu. Hoop dat er gewoon nu een samengesmolten iets in mijn eileiders aan het wachten is om de tocht te maken en zich over dag of 7 in te nestelen........

grtjs
    Twinny

10. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Bedankt lieve meiden! Nog steeds geen bloed of bruinverlies meer!

Heb me toch een rommel darmen niet normaal! hahahaha

Elfje, het ziet er echt uit als ei , dag 13! ook heel goed geklust!
    mijn duimen draaien hoor!

11. Moo

Moo Bekend lid

Jun 21, 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Ow Natasja wat is het weer spannend!!! Ik duim vreselijk hard voor je!!

Stientje hoe is het met jou??

Sorry dames ik heb de puf niet om bij te blijven bij jullie (moe moe moe), maar duim voor een mooi kaartje voor jullie allen!

12. Stientje

Stientje Fanatiek lid

Dec 2, 2005
    3,886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Hé Moo fijn dat je langskomt !! Lekker rusten joh en genieten van je groeiend buikje ! Je hebt zo vreselijk lang mt wachten !
    Met mij alles ok ; ongi zo goed als gedaan, dus we gaan er weer voor en hopen dat we deze keer een degelijk tempkaartje krijgen alhoewel ik al goed begonnen ben :rolleyes:

13. duikster

duikster VIP lid

Nov 13, 2005
    5,714
    73
    48
    Hope, veel succes de komende tijd. Ik heb je al die tijd wel gevolgd sinds je MK, maar eigenlijk weinig of niet gereageerd. Ik hoop dat je met temperaturen snel duidelijkheid krijgt over je cyclus en er weer snel een eisprong plaatsvindt.

Karin

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Goede morgen dames,

mijn kaartje van vandaag laat weer weinig verandering zien. Ben zo bang dat hij net als vorige maad ineens weer naar beneden duikt, nog ver voor de :evil: :evil: zich laten zien. Voel ook helemaal niets bijzonders vandaag, gisteren ook niet. Ik heb er geen goed gevoel bij, deze hele maand al niet. :(

15. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Loeki, het blijft toch een mooi kaartje!

Mijn temp is "hoog" gebleven maar ik kon mezelf niet bedwingen en heb toch een test gedaan.... Negatief.... :(

Maar goed, laat nu dan die :evil: :evil: maar weer komen en dan vol goede moed de volgende ronde in! Ronde 6 afweer....

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Zanoni, dat is balen, je kaartje ziet er nog steeds goed uit idd, maar 17 na je ei zou de test toch positief moeten zijn.

Ja mijn kaartje ziet er mooit uit, net als vorige maand, maar dat zegt dus helemaal niets en als ik gewoon naar mijn lichaam luister dan komen de :evil: :evil: deze week gewoon weer mijn humeur verpesten. Probeer er maar gewoon nuchter onder te blijven, vorige maand heb ik me veel te veel mee laten slepen in mooie kaartjes en dat eindigde in zo'n teleurstelling dat ik daar niet nog een keer in trap.

17. jetteke

jetteke Bekend lid

Apr 21, 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    Zal ik mijn grafiekje ook maar plaatsen? FF kwam namelijk vandaag met de rode streep. Niet helemaal onverwacht omdat ik duidelijk een temperatuurdip had deze maand. Die had ik vorige maand niet. Tenminste niet bij de ochtendtemperaturen maar midden op de dag wel....
    En de dip klopt precies met mijn slijm...
    Nou wordt het een kwestie van afwachten...
    Ik heb trouwens mijn NOD net aan het begin van mijn vakantie, die zullen jullie dus niet meemaken.. (als het goed is!)

Groetjes,

Jetteke[​IMG][/list]

18. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Ja ik begrijp wat je bedoelt, het is telkens zo'n teleurstellig, als de :evil: :evil: komen, en nu in mijn geval een negatieve test. Al moet ik wel zeggen dat ik me deze maand voor het eerst niet zwanger heb gevoeld, was wel af en toe misselijk maar ik denk dat het een soort zelfbescherming gaat worden na teveel teleurstellingen.

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    @ jetteke, ziet er goed uit, nu idd wachten

@Zanoni, ja ik voel me ook beslist niet zwanger en ga er dus maar van uit dat het niets wordt. Ik DRUF niet eens meer te hopen op een positieve uitslag, want ik ben de vele teleurstellingen na 10 maanden zo zat. Ik weet wel dat er een hele hoop dames zijn die al veel langer bezig zijn, maar het wordt er niet makkelijker op.

20. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Zanoni wat balen meis :(

Hier mijn kaart en die is deze maand echt heel erg vreemd

Share This Page