@Hope: veel succes @Natasja: Het ziet er allemaal heel goed uit, zo spannend... @ Twinny: Ik duim voor je!!!! @ Stientje: Op naar een vruchtbaar kaartje! @ Loekie2: Op basis van je kaartje mag je dat goede gevoel best hebben! De temp is toch nog niet gedaald. Wanneer gebeurde dat de vorige maand? Maar idd, je moet je niet te veel laten meeslepen door een goed kaartje, het zegt ook weer niet alles (helaas) @Zanoni: He bah, zo'n negatieve test! Maar goed, de duivels zijn er nog niet, de temperatuiur is nog hoog en als ik je staatje goed zie is je NOD er nog niet. Er is volgens mij wel hoop hoor!!!
nou zanoni.. dat had ik niet verwacht.. balen zeg! Loekie, ik snap je gevoel hoor! heb ook altijd dat voor gevoel. Ik had vanmorgen een temp daling 36,6.. dat betekend niet veel goeds. al werd ik vorige keer ook niet ongesteld op dag 15 met 36,6... daarna ging me temp weer omhoog. Maar ik ben bang dat het wel komt, het rommelt in mijn liezen.. Ik zie wel wat er gebeurd. Als het doorzet ga ik de dokter bellen.. ronde 13
@ ooievaar: Hij is idd een beetje vreemd, er zit wel een duidelijke stijging in dus de eisprong is geweest. Maar wanneer...???? Ik zou eerder zeggen dag 18, maar ja, ik durf het niet beter te weten dan FF. 13 kan ook. Maar een ding weet ik zeker: je hebt je ei gehad! Afwachten dus...
@Natasja: Neee!!!!!!!!!!!!!! Hij mag NIET dalen. Kom op, de hoogte in!!! Ik hoop zo dat je de dokter niet hoeft te bellen....
Ach nee, niet weer Natas, kom op nou, het moet toch een keertje lukke meid. Maar ja, ik ken het gevoel hoor en wat Zanoni en ik ook al zeiden, je kunt jezelf beter in bescherming nemen, dan kan het alleen maar meevallen. Gek ik ben van nature een optimist en ik ga altijd van het positieve uit, maar sinds de eerste negatieve test die ik in december had is er geen positiviteit meer te vinden op dit vlak. @ jettek, dank voor je bemoedigende woorden, als ik mijn vorige kaartje aan houd moet mijn temp overmorgen dalen, op dag 10 dus al. Krijg dan wel snel duidelijkheid na mijn ei, maar leuk is het niet. @ Ooievaar, wat is er zo vreemd aan je kaartje dan. ziet er toch goed uit. als je op dag 18 t/m 20 je Cervix Fluid weg laat denk ik zelfs dat het een mooi rood kruis wordt. Je temp is betrouwbaarder dan je afscheiding, maar FF heeft er nog wel een moeite mee. En beter dan dat had je volgens mij niet kunnen klussen FF (VIP) geeft vast 'High' aan bij de kans op een zwangerschap.
Jetteke da's echt een duidelijk kruis ! Nu alweer afw88 ! Natasja, ik ga nog es heel goed blazen !!!! FFFFFFFFfffffffffffffffffffffffff !!! Ooievaar, 't is echt de rarekaartjestijd deze maand ! Ik duim dat jouw rare kaartje in ieder geval een happy end heeft hoor !
Balen Natas Maar zo lang er geen rood is... Loeki mijn kaartje is normaal heel anders... niet zo rommelig En de persona zegt dat ik op dag 19 mijn ei had Tenminste op dag 17 en 18 ga hij een "O" aan En mijn temp is gestegen op dag 21.. dat vind ik zo vreemd Maar goed we moeten afwachten Heb wel af en toe een rottig gevoel in mijn buik.. menstruatiekrampjes heel licht...
@Natas, spannend meid!! omhoog met die temp!!!!!! @Ooievaar, dat je temp 2 dagen na je ei stijgt is vrij normaal hoor, mijn duimen draaien @Stien, wat blijft ie hoog zeg! @ZAnoni, balen meid! maar zolang de ongi er niet is, is nog alles mogelijk @Loeki, ik begrijp je gevoel meid en ik hoop zo dat het deze ronde raak ik meid, dat de MMM jullie bespaard blijft!!!(voor Natas ook)
Nou dames, ik ook hier weer eens. Krijg de zenuwen van zo'n kaartje. Wat moet ik hier nu mee? Ik heb wel sinds gister buikpijn ( net als bij de mk-en) en sinds vanochtend ook rugpijn. Wat moet ik daar mee? Woensdag ga ik testen. En als ie pos is ben ik bang, maar ja als ie neg is, vind ik het ook weer niet leuk. Ik word GEK van mezelf. Oke rustig blijven en aan iets anders denken. Misschien zit ik me druk te maken om niet. Of misschien is het toch ergens alweer fout gegaan. Normaal ga ik nooit een 2e keer omhoog. Jeetje ik maak me gek. Sorry, maar moest het even van me afschrijven.
sterkte Janne, ik kan je kaartje ook niet zien, maar hoop toch dat je woensdag goed nieuws krijgt! en dat het goed blijft!!!!
Dank jullie wel schatten! En als 'ie pos is woensdag, mag hij eindelijk is 9 maanden blijven zitten. Maar goed nog 3 nachtjes slapen.
ik zie ook geen kaartje Janne. ben wel erg benieuwd!! Ik heb een rotnacht gehad. Koorts,hoofdpijn,misselijk. Zit nu ongeveer rond mijn eisprong. Weet iemand of koorts van invloed is op je eisprong?? Volgens mij zijn de zaadjes van vrijdag nu ook dood,koorts is toch slecht voor zaad??
hoi janne Ik zie je kaartje wel hoor......... kleine daling zou eventueel een innesteling geweest zijn......heb begrepen dat dat kan....... Ga voor je duimen hoor Twinny
Ow ziet er goed uit Janne!! Heb je zelf ook het idee dat je eisprong op dag 16 was? of denk je eerder??