Natasja, nee heh!!! Toch blijf ik duimen voor je hoor!! Ik had ook krampen vanaf net voor mijn nod en die heb ik nu ook soms nog steeds wel. Dus zolang je niet echt ongi bent.....Ronde 13 dan alweer....bah zeg! Stientje, ik hoop voor je dat je deze maand wel een normaal kaartje hebt, want die vorige was echt waardeloos zeg
Absoluut op dag 16. Ik zag het aan mijn slijm en voelde het aan mijn rugpijn. De dag daarna was ik ook misselijk. Wat voor mij normaal is, want dat heb ik altijd na mijn ei. Maar ja waar ik me dan nu weer druk om maak, is de mk-buikpijn. Echt dat steken en die rugpijn. Ik snap mijn eigen lijf niet meer. Of misschien weet ik al te veel en ken ik het gevoel. Bah stom lijf.
Hee meiden, Allemaal hel veel succes komende paar dagen en tot woensdag maar weer, wij zijn even een paar daagjes er tussen uit, lekker romantisch samenzijn Tot over een paar daagjes! Sterkte en veel succes allemaal!
@ Janne: Ziet er heel erg mooi uit hoor Janne! @ Loeki2: Ziet er echt veelbelovend uit! Alleen jammer dat je zo'n slecht voorgevoel hebt @ Zanoni: Balen dat je negatief hebt getest.. Welke merk test heb je gebruikt? @ Jetteke: Succes met wachten! @ Ooievaar: Mooie stijging en nu hoog houden!! @ Natasja: NEEE.. 1 dag een temp dip is niet erg OMHOOG met die temp morgen PFFFFFFFFFFFFF @ Stientje: Deze maand geen rare kaartje meer he! @ Pientje: Wat rot meis dat je net nu ziek wordt... Nou ik ben nog steeds in afwachting van mijn ei.. vanmorgen was mijn temp 36,43... Dus kaartje plaatsen heeft nog geen zin...
goedemorgen vandaag was de temp weer 0.1 gestegen...... Denk dus inderdaad dat ik vrijdag ergens mijn eisprong heb gehad.......dus waarschijnlijk was de inseminatie vrijdag dan ook nog op tijd!!! Ik hoor jullie steeds over afscheiding rond te eisprong. Maar moet ie nu waterig zijn of juis dikker en plakkerig (tjee, weet helemaal niet hoe je dat moet omschrijven!!) Een dag of 3 voor me eisprong was ie ff heel dun en doorzichtig en tot gister was ie veel dikker enzo!!! Raar lichaam............... Heb nog geen kruis gekregen, maar komt misschien morgen wel....... grtjs Twinny
Janne, ik neem zowel tampon/maandverband als nog een test mee.... wie weet komt er toch nog een tweede streep op te staan! Dreamy, ik heb de midstream test van deze site gebruikt.
Zanoni, veel plezier ... succes meid op naar goed nieuws !!! Pientje, nt ziek worden nu hoor, morgen mt je weer helemaal beter zijn ! Dreamy, succes met het eierwachten !! Janne, 'k ga me gewoon te pletter vr je duimen meid ! Ik denk aan je xxx Moo dankje , tja ik maak nu eenmaal de waardeloostste kaartjes ever ! 8)
Goedemorgen allemaal, Ik ben wat laat, eerst lekker uitgeslapen hihi. Tja, laatste dag van de vakantie Jullie hebben al veel geschreven zeg. Hier is weer mijn kaartje: Zanoni, dikke knuf voor jou, (toch fijne dagen meis) Loeki, suc6 met w88 Jetteke, duidelijk kruis Ooievaar, ik denk dag 18 je ei, en jij zelf? Natasja, ppppffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff hou nou hoog joh Stientje, volgens mij moet er meer ijswater in jouw badje hihi 8) Janne, als je nu voor het eerst een 2e keer omhoog gaat, is dat misschien nu juist een goed teken, hoop het voor je Pientje, beterschap!, Helaas weet ik geen antwoord op je vraag, sorry. Dreamy, veel plezier me klussen tijdens het wachten Twinny, fijn dat 't toch op tijd was. (rond je eisprong zou je afscheiding eiwitachtig eruit zien, dat je er draden van kunt maken)
Goedemorgen bijna middag meiden, Ik roep het niet te hard, maar ik geloof dat ik ongi ga worden. Vanmorgen rood gespot. Voor jullie misschien raar dat ik hier blij mee ben, maar nu kan ik tenminste verder, tenminste dat hoop ik. Ik temp pas sinds 3 dagen, maar is tov gister al 0,2 graden gezakt, wat ik zo uit jullie verhalen lees is het normaal dat je temp zakt als je ongi wordt, dat klopt toch he? Moet geloof ik nog echt veel leren. Bedankt allemaal voor jullie welkom. voor iedereen veel succes, groetjes Hope
@Bibi, je maakt er wel een mooie zigzag grafiek van hè. @Twinny, je afscheiding is vóór je ei waterig en ná je ei dik en plakkerig. Eiwit moet je niet zien als witte afscheiding, maar ongekookt eiwit. @Dreamy, nog even geduld meisie, je ei komt er aan. Net terug van de sportschool, hoopte daar iets te ondervinden van mijn eventuele zwangerschap, maar helemaal niets, niet misselijk bij inspanning, geen raar gevoel bij de buikspieroefeningen, helemaal niets, alleen nu zin in eten, want die 3 Danarolles van vanmorgen zitten ook al weer 3,5 uur achter m'n kiezen. Baal eigenlijk best wel van mezelf, waarom heb ik nu zo'n slecht gevoel over deze maand. We hebben onwijs goed geklust, maar ik zou zo graag iets VOELEN...misschien heb ik geluk en heb ik gewoon weinig last van zwangerschapskwaaltjes, kan alleen het negatieve gevoel niet van me afzetten.
Nou Hope ik hoop voor je dat je ongi door gaat zetten en dan kun je op voor de nieuwe ronde. Ik zal mijn ongi wel naar jou sturen en ik denk dat Natasja er ook nog wel een in de aanbieding heeft en Zanoni wil er ook graag van af. Genoeg keus lijkt me zo
Hahahaha.. jeemig lomp eigenlijk zit hier alleen in de woonkamer en lig in een deuk.. hahaha @ Loeki : Je gaf aan dat je 1 keer een positieve test hebt gehad wat voelde je die maand??
Niets eigenlijk, want ik had er die maand echt niet op gerekend, was ook een hele vroege afstoting, want streepje was vaag en m'n cyclus 'slechts' 39 dagen, wat voor mijn doen dus ongeveer gemiddeld is. Ik had op het moment van de test wel ruim 39 graden koorts gehad, ik was echt 6 dagen behoorlijk ziek, flinke griep en dat in juni. Spierpijn, ja eigenlijk deed alles zeer nu je het zegt. Jaja, weet wat je gaat zeggen, toen voelde je ook niets dus...maar nu voel ik gewoon écht helemaal niets al wil ik het me inbeelden.
Hope, hoop dat het tempen je meer duidelijkheid zal brengen ! Bibi jou blaas ik nog minstens 6 dagen hoge temp toe ! Die spotting die je tussenin had kan dus echt innesteling zijn geweest !
tenx loeki en stientje. Maar bij de 2e spotting had ik echt een helder rode sliert slijm (sorry voor deze uitspraak) wat ik dus ook bij ongi heb. Alleen daat bleef het bij. Nou ja, de volgende dag was het eigelijk heel veel, maar dan niet meer rood, alleen helder. Ik kan er op internet niets van vinden wat dit nu geweest kon zijn. Leek op "vruchtbaar" slijm tijdens ei, maar dan giga veel Verder gister en eergister nog steeds eiwitachtig, maar niet zo veel meer. Vind het echt vreemd. We hebben de laatste dagen niet meer geklust, is er niet echt van gekomen. Maar ik ga mij van alles in mijn hoofd halen. Waren de afgelopen dagen nu mijn vruchtbare dagen? ik hoop echt van niet.
Kan ik pas beginnen met temp als m'n nwe cyclus weer begonnen is? Ik heb 10 juli een MK gehad ...,maar de gyn zag alweer een eitje 'hangen' dus m'n lichaam is alweer bezig. Ik kan denk ik het beste afwachten tot een evt menstruatie weer komt (hoop van niet dat ik gelijk weer zwanger ben..,maar dat bepaalt het lot ) Als ik nou ga temp. moet ik dat dan vanaf de dag doen dat ik ongi ben?? (eerste cyclus dag) Liefs Mirre
Hoi Mirre, je kan nu gewoon gaan tempen hoor, geen probleem. Je kunt volgens mij ook gewoon weer klussen als je daar aan toe bent.
@Loeki2 klussen deden we alweer heel snel, want ik had geen bloedverlies dus lichamelijk geen reden waarom niet. Maar dat temperaturen...ik zie als ik inlog bij fertilityfriend dat je de laatste ongesteldheid in moet vullen en dat weet ik dus niet! Zal ik dan maar uitgaan van m'n laatste menstruatie voordat ik zwanger werd (28 mei)? Maar dan krijg ik denk ik een rare cyclus of niet.. Ik moet ik uitgaan van het laatste bloedverlies op 10 juli..vanaf die avond is er geen bloedverlies meer geweest (mk), maar het begon op 6 juli... Moeilijk hoor! Mirre