Monique: ik vind het wel kort zo na de ei De persona gaf op dag 17 en 18 een "O" Meestal is de eerste "O" dat het nog 48 uur duurt voordat je ei er is En met de tweede "O" nog 24 uur... En op dag 19 is mijn temp ook niet omhoog gegaan. Pas op dag 21 Dus ik snap hier echt niks van... Maar ja het zal het aanloopje wel zijn..
Ik duim nog echt voor een innesteling Ooievaar; zoals ik al eerder zei: vind dit echt wel erg vroeg voor een ongi en je hebt het maar 1 x eerder gehad dus het is niet gewoon voor jou.... Vind je katje zo zielig. *Me2 geeft een dikke knuf aan Max en hoopt dat hij niet nog eens van het balkon springt!*
Dank je wel Me2!!! Lief hoor... de knuffel komt zeker aan bij max! En hopelijk gaat ie niet meer op het randje, maar ja katten zijn wel eigenwijs.. Maar goed kan je bij een innestelling ook ongikrampen hebben Ik ga eens wat info opzoeken over een innestelling..
Hoi ooievaar... ik heb hetzelfde gehad met de persona/temperatuur. Totaal tegenstrijdig. Gezien ik iedere keer 13 a 14 dagen na mijn ei ongi word vraag ik me toch af wie er nu gelijk had. FF deze keer . Bijkomstigheid....de +-jes zijn de O tekens van de persona. Toen FF het kruis aangaf stond de persona op groen. Fijn als je niet zwanger wilt worden.
Raar he Katootje!!! Ik snap er echt niks meer van! Maar het zal wel game over zijn Die ongikrampies die zeggen genoeg...
Ik heb een super vakantie gehad. Heerlijk weer pffff. Nee echt, het was zalig! Dagje Duinrell erbij....wat een glijbanen.. !! Gezien ik toch weer bezoek had gehad van de duivels (ze kunnen me blijkbaar niet missen) heb ik mezelf van de glijbanen gestort. Dan maar het beste ervan maken toch? Inmiddels al weer aan de 12e dag en we doen ons best. Het weer zit ook hierbij mee .
hoi meiden Vind dit toch een leuk topic, zo met al die kaartjes Hier ook die van mij Ben benieuwd hoe nu verder gaat. Merk wel dat ik al paar daagjes last van hoofdpijn heb, heel lichtjes en voel mijn baarmoeder. Denk dat dat komt, aangezien er meedere eitjes zaten, die wel niet meetelden voor de sprong, maar die moeten toch ook ergens heen? Grtjs Twinny
Mooi Twinny! Die insem is goed geweest zeg!! KAtootje, balen dat de duvels weer langs zijn gekomen, we hadden nog zoveel hoop, maar gelukkig zit je al weer op cd 12, dat schiet op en je hebt nog een lekkere vakantie gehad ook! Klus ze!
Hier is mijn kaartje... Ik vind het allemaal nogal onduidelijk. Vorige maand had ik een cyclus van 35 dagen. Zou het nu een nog langere cyclus worden? Ik heb trouwens heel sterk het gevoel dat ik deze ronde zeker niet zwanger ben. We hebben ook rondom de door FF aangegeven eisprong (die ik niet gevoeld heb trouwens) niet genoeg geklust... Wat vinden jullie van mijn kaartje?
Josien, wat het je veel Eggwhite ingevuld, meestal heb je deze afscheiding maar één dag, namelijk op de dag van je eisprong. Ben je niet helemaal zeker van je cerfix fluid, dan kun je het beter weglaten, misschien geeft FF dan een beter beeld, ik weet het niet hoor, zou kunnen.
@ Natajsa: Wat kl*** zeg!!!! Ik wil je wel opbeuren maar hoe? Ik hoop voor je dat het na je vakantie niet nodig blijkt om naar de dokter te gaan.. En als het wel nodig is: Succes!!!!
Hoi hoi, nou eigenlijk heb ik dat best veel dagen, net zoals Natasja al zegt. Maar misschien kan ik dat beter niet meer invullen als jullie denken dat FF er wat van op hol kan slaan...
Ik ben er ook vanaf gestapt om cervix fluid in te vullen. Ik vertrouw FF zowieso niet altijd..., maar het tempkaartje invullen is natuurlijk wel perfect, voor het geval je naar de HA of gyn gaat.
Hé goed om te weten Natasja, ik dacht echt dat eggwhite alleen op de dag (en de dag voor) ovulatie was. Als ik het niet zeker weet vul ik watery in.
Daar ben ik eindelijk ook weer ff: De vakantie is voorbij en nu kan ik alleen nog maar af en toe 's avonds bijlezen en kan ik niet meer zo makkelijk lekker meekletsen. Zal het missen. Heb nu jammer genoeg niet zoveel tijd. (Heb namelijk bezoek) Maar hier is toch mijn kaartje: Ben nog steeds niet ongi, temp blijft wisselvallig en heb afscheiding waarvan ik mij niet kan herinneren dat ik dat andere cycli ook zo had. (witte slierten ) We blijven maar weer afwachten....