ik denk het ook Ooievaar, als je kruis klopt is dat heel goed mogelijk hoor. zelfs als je ei op cd 18 geweest is is dat nog mogelijk
Maar ik heb zo het gevoel dat ik ongi moet worden.... Als mijn temp nog verder gaat zakken dan weet ik genoeg Hopelijk is het inderdaad een dipje en een innestelling. Maar mijn gevoel zegt nee... lekker negatief he, maar ja dat is mijn gevoel...
Ja mijn temp is altijd best hoog... Gisteren heb ik helaas niet kunnen tempen door mijn kat Zal mij benieuwen morgenochtend.. Loeki: met de kat gaat het goed hoor Hij heeft alweer een spinnetje voor me gevangen (nou spinnetje, spin!!!! brrrrrrr ben ik zo bang voor)
Ja mijn temp zakt ook op 11 DPO als ik ongi wordt, dus je kan er niet zo heel veel van zeggen. Morgen is voor mij dus extra spannend. Ben zo bang dat hij weer inzakt, hoe mooi constant hij nu ook is.
nou Loeki dan ga ik voor jou ook nog een keer uit volle borst blazen hoor!!! PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFf
@ spijkervrouwtje: Wat fijn meid dat het zaadonderzoek positief was. Super! @ Loeki : Mooi hoor meis! Morgen wordt het idd spannend voor je! Ik ga duimen en blazen voor je! Succes met de trap vandaag @ Ooievaar: Kom op meid omhoog die temp weer morgen PFFFFFFFFFF @ Neeltje: Alles goed meis?
hai meiden, FF blijft m maar op cd 13 houden.... ik had gister avond toen ik naar huis reed van mn werk wat krampjes, en toen ik thuis ging plassen had ik plotseling witte afscheiding (geen eggwhite). terwijl ik eerder die dag geen afscheiding had.... gisteravond niet meer geklust..... kwam er niet van...maar vanochtend ook niet plotseling een tempverhoging... pfffff wordt weer eens gek van mezelf! liefs elfje
Goedemorgen meiden! ff een snel berichtje op dit moment. Ben benieuwd wat mjn temp morgen zal zijn, ik denk dat het morgen gaat zakken. Kan het alleen maar afwachten..... Meiden, heel veel succes gewenst! Met veel liefs Sweewy.
Ziet er mooi uit sweewy, lijk verdomd veel op mijn kaartje. Hopelijk brengt het ons allebei iets heel moois.
@bibi: wat een rocky mountains bij jou zeg... zou het komen door die hoge temp rond cd 14, dat je coverline zo hoog is? ik hoop dat je temp hoog blijft meid! (9 maanden) @stientje: hopelijk heb jij snel duidelijkheid wat betreft eitje!! je gaat wel heel erg op en neer.... (moet je eigenlijk alleen ergens anders doen hahaha ) @spijkervrouwtje: fijn meid, dat alles goed is met de zwemmers van je man!! hopelijk lukt het jullie zonder interventie zwanger te worden!! ik duim voor jullie! @dreamy: hopelijk heb je idd vandaag of morgen je eisprong meid! heeeel veel plezier! @ooievaar: wat snel meid, als je ongi er nu al aan komt.... misschien heeft je persona dan toch gelijk gehad, of is dit iets van een innestelling...ik hoop natuurlijk op het laatste!! ik duim voor je! @sweewy en loeki: mooie kaartjes meiden, hou vol!!! liefs elfje
Dag dames! @Loekie: mooi kaartje!! Houden zo! @Sweewy: ook mooi hoog! @Bibi: fijn dat de temp weer omhoog is! Stientje kan ECHT goed blazen!! @Ooievaar: fijn dat het goed gaat met Max!! Ik heb gisteren al gezegd dat ik het erg vroeg vond voor een ongi. Afwachten wat het morgen wordt. @Stientje: Binnenkort komt het ei, echt wel!! Lekker doorklussen en uh...zou je ook voor mij willen blazen?? Mijn temp moet morgen echt weer omhoog! @Elfje: innestelingsdip gehad? Toch wel raar kaartje. Als temp nu omhoog gaat zou ik zeggen ei op cd 17. @Dreamy: goed klussen he! @Spijkervrouwtje: fijn om te horen dat je man's zwemmers goed waren. Wij krijgen morgen de uitslag van mijn man z'n zwemmers (kon jullie huisarts dat zelf ter plekke onderzoeken? Mijn man is ervoor in het ZH geweest) en pas een week erna uitslag). Bij mij is er weer een daling ingezet, pffff, MAN, ik word niet goed van die kaartjes.....heb er niet zoveel vertrouwen in deze maand (NB mijn temp blijft redelijk hoog tot bijna na de ongi)
Me2 ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff fffffffffffffffffffffffffffffffffff Was 't hard genoeg.. heb je 't voelen waaien ?