ja is goed maar dan moet jij dat ook doen @ OOievaar das toch erg ik heb nog niet zo'n kaartje gehad de vorige was veel stabieler liefs samantha
Nou samantha, als ik deze maand klaar ben mag je mijn thermometer wel lenen. hij geeft alleen maar 36.9 aan, maar dat vind je vast niet erg.
Ik denk dat ik morgen mijn persona weer op dag 1 mag zetten Ben echt wel ongi Nog niet heftig, maar wel rood bij het afvegen.... Korte cyclus zeg voor mijn doen... 28 dagen..
HĆ© Bah ooievaar, echt wel vroeger als normaal dan ! Dikke knuffel meid ! xxx Ik heb nu enorme steken rechtsonder... nu al me eitje ?? Ik heb ook maar 1 eierstok, enkel rechts... en die kant steekt enorm.. toch weer vroeg eitje.. nou ja liever een ei als geen zoals vorige maand 8)
volgens mij zijn we 2ling hihihihi ik begon dit keer ook erg vroeg met bruin en werd ook na 28dagen ongesteld!
Nee Ooievaar!!! Balen meid.. Stientje: Heb je goed geklust? Dan wordt het nu afwachten.. Ik voel mijn ei nooit, dacht het zondag gevoeld te hebben maar aan mijn temp te zien waren dat waarschijnlijk toch mijn darmen...
Hallo allemaal! Ik wil ook gaan tempen deze ronde... maar heb een vraagje... Moet je per se op dezelfde tijd tempen? Want ik heb vakantie en slaap tot ik wakker wordt (wat niet altijd op dezelfde tijd is). Kun je gewoon tempen als je wakker wordt (voordat je je bed uitgaat)? Of moet het echt steeds op dezelfe tijd? Alvast bedankt!
Dreamy, ik voel gewoonlijk ook nooit me eitje, soms wel es een steekje hier of daar, maar weet nooit of het echt dat is... Heel veel geklust nog nt maar zit ook nog maar aan dag 9 van me cyclus ! Maar we blijven er nog even invliegen ! Deze maand geef ik nt op !