Ja ik zou bijna zeggen dat je ei op dag 14 geweest is. ??? Je moet bij alle dagen dat je menstrueert 'menses' invullen en met 'intercourse' geef je aan wanneer je geklust hebt.
Een wit rondje geeft aan dat je vroeger of later je temp opgenomen hebt dan normaal. FF houdt een marge van een uur aan, bij mij worden alle temps tussen 6.30 en 7.30 uur blauw, alle anderen zijn wit.
Hey meiden, ik begin langzaam het een en ander te snappen als ik de afgelopen berichten lees. Hehe, ik ben ook blond, vandaar. Maar dat stukje van dat kopieren enzo moet ik nog maar eens doornemen, want ik weet niet of mij dat ook lukt. Groetjes Hope
Het lijkt erop dat ik toch een eisprong heb gekregen! Gisteren was ik wat ongerust hierover en wat denk je........ in de avond de bekende krampen! Vriendlief was in de stemming dus waarschijnlijk nog gunstig geklust ook! Als je nou vrij laat je eisprong hebt gekregen (wat ik dus gewoonlijk echt nooit heb) is je cyclus die maand dan ook langer? Of maakt dat niet uit? Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Stientje: wat een vaag kaartje vorige maand inderdaad. Deze maand veel succes hoor en gewoon weer normaal! Ooievaar wat jammer weer Loekie: nog eventjes spannend En iedereen weer heel veel succes!
Ster, als je ei later is dan anders, dan is je cyclus ook langer. ik hoop voor je dat je goed geklust hebt en dat er een echt van den Hoogebandje tussen zit natuurlijk. Ik hoop ook dat je morgen een mooi kaartje kunt laten zien. Liefs Loeki
Ik hoop het ook voor je ster. Hij heeft immers weer goud gehaald vandaag met EK op de 200 m vrij. Dan moet zo'n stukkie toch helemaal goed te doen zijn toch? haha
Ik zal eens ff tegen mijn mannetje zeggen dat ie z'n zaadjesd eens zwemles moet gaan geven of hij moet zelf maar eens even naar het zwemmen op tv kijken Ik wil ook PvdH. of een Inge de Bruin.
hallo Allemaal, Hier mijn kaartje ook weer een keertje: Nog geen eisprong gehad... Ster: Fijn dat je toch een ei gehad hebt deze maand, ik heb ook meestal laat mijn ei rond dag 18, mijn cyclus is nooit langer meestal tussen 28 en 31 dagen.. Ooievaar: balen meid succes in de volgende ronde !! Neeltje: Leuk meis, een jongen!! Verder wens ik iedereen veel succes!! liefs Shannen
Monique, Loeki en Me2, wat zijn jullie toch weer grappig haha Hoezo mooi kaartje? ik vind het nergens op lijken haha Samantha, bedankt voor het blazen meid, we zullen zien hoe het afloopt hihi
Ja Patje mss wel op dag 14, ik heb wel vaak een late eisprong op dag 18a 19.. afwachten, we blijven doorklussen hihi... Hoe zit het met jou, welke dag zit jij nu? liefs Shannen
Wij zij ook druk aan de klus, ik zit op dag 16, maar zelf denk ik op dag 14. Ach we klussen nog even door
Goedeavond dames! Wat kletsen jullie toch een hoop af in een paar dagen! Maar ik ben weer bij met lezen! Ooievaar, Balen meid! Knuff voor jou en veel sterkte!!! Loeki2, Ook al een kleine daling, maar jij moet omhoog nu het nog kan Pfffffffffff Stientje, Hoe krijg je het voor elkaar om zo'n tour de france kaartje te krijgen. Vanaf nu weer een stabiele temp!! Pientje, Gelukkig is de buikgriep weer over nu nog een kruis van FF! Me2, Nu hoog houden he Pffffffff Jetteke, OOk jij hoog houden nu die temp Pffff Sweewy, Je kaartje ziet er zo mooi uit, ik dacht echt dat je zwanger zou zijn! Dreamy, Veel plezier met klussen! Bibi78, Vervelend he al die onduidelijkheid! Ik blijf toch hopen dat het nog positief voor je uitpakt!! Ik hoop dat ik niks door elkaar heb gegooid! En voor iedereen die ik ben vergeten, SORRY, het was ook zoveel kon het niet allemaal onthouden Ik zal ook weer mijn kaartje plakken. FF heeft inmiddels mijn kruis verplaatst van dag 9 naar dag 24..... Dat kan echt niet kloppen volgens mij maar goed, ik kijk het nog even aan. Ik ben nog niet ongesteld maar mijn temp is al flink aan het dalen.... Dus ik zal het zo wel worden, ook al heb ik nog geen gevoel dat het eraan komt.