Ik heb trouwens dinsdag een afspraak bij de HA, ivm met pillen tegen mijn extreme reisziekte. Ga ik gelijk eens vragen wat die lichtbruine/bruine afscheiding die ik meestal heb kan betekenen. Zijn meer meiden hier die dat hebben, dus houd jullie wel op de hoogte. Groetjes Monique
Wat ben je toch ook een lieverd... En ik snap je wel hoor Monique ik ben wel benieuwd want ik heb ook al sinds een paar dagen bruinverlies. Vermoeiend elke keer...
Zekers Stien!! En als we dan beide boven zijn, dan komen we er negen maanden niet meer vanaf!!! Groetjes Monique
meiden, weer effe een vraagje: Wat betekent dat DPO en die cijfers eronder op het kaartje van Twinny? En zet FF dat er zelf op? Als ik na de 1e proefmaand tempen gewoon door wil gaan, moet je dan gaan betalen bij FF, of kun je het gewoon blijven invullen?
hoi hope DPO betekent dagen na de ovulaite (day's past ovulation) Deze heeft FF er bij mij zelf opgezet..... maar dan moet ie dus wel je eisprong hebben bepaald......... Weet eigenlijk niet of je daarna moet gaan betalen, wat ik begrepen heb niet, alleen als je de veel uitgebreidere versie wilt......... grtje Twinny
spannend loeki zou het dan echt zo wezen ik hoop het echt voor je en ik duim voor je hier komt mijn temp kaartje oh ik ben me toch een potje misselijk dat begon gister avond al liefs samantha
erg he ik ben een beetje min en super misselijk maar ik heb het weer gevonden en ik snapte er zopas al niks van want ik dacht dat ik mijn kaartje hier had neergezet maar dat was dus niet zo want ik kon hem niet meer terug vinden
He Sam: dat ei komt er volgens mij aan! Ik ben ook misselijk rond m'n ei! Hope: FF is gratis, behalve als je een VIP abonnement neemt. Dat heeft volgens mij alleen Loekie. De eerste maanden heb je dat ook gratis.
Kaartjes van VIP-leden herken je aan de kleuren en de getallen na je ei. VIP kost geloof ik 12,50 per 3 maanden. Ik meen dat Twinny ook (nog) VIP is.
dat zou kunnen ja ik hoop het maar dan kunnen we nog ff klussen maar dat heb ik anders ook nooit dat ik dan misselijk word voor eisprong het is namelijk nog vier dagen tot de eisprong dit is mijn banner 23/07/06 Eerste dag van je laatste menstruatie 04/08/06 Een beetje vruchtbaar 05/08/06 Vruchtbaar 06/08/06 Erg vruchtbaar 07/08/06 Eisprong 12/08/06 Innesteldag 21/08/06 Vanaf hier kun je testen liefs samantha
wie kan mij helpen. op FF zie ik op dat kleine kalendertje boven je tempkaartje dat 6 augustus rood/ rose is gekleurd, pas een week later is mijn testdatum. waarom is 6 augustus anders gekleurd dan alle andere (deze zijn blauw)
6 augustus is je waarschijnlijke NOD uitgaande van een luteale fase van 14 dagen. je testdatum is 18 dagen na je ei, want dat is de 'veilige' marge die FF aanhoud. Mijn NOD is dus morgen maar mijn testdatum pas 10 augustus.
waar moet ik nu vanuit gaan dan : : : :-s :-s :-s :-s :-s :-s van mijn cyclus: 26-26-30-26-26-32 ik weet het niet mijn banner staat nu op 29 dagen