Nee hoor. Ik begrijp het best. Ik doe ook maar dapper hoor Het valt hier ook niet mee. In de tijd voor mijn ei schieten de tranen hier regelmatig de bocht uit hoor. Knuf!!
He das grappig!!! FF heeft mijn eisprongdag bijgesteld van dag 10 naar dag 14....de dag dat ik dacht dat mijn eisprong was.. Vind het trouwens wel vreemd dat mijn temp niet al te hoog is. Vorige keer haalde ik met gemak de 37.....
@Sandra, zo zie je maar weer dat je best op je eigen gevoel kan vertrouwen. misschien wel een goed teken dat het nu anders is dan de vorige keer?? succes meid!! @Nelleke, ziet er ook goed uit meid!! en nu hoog houden he!!! aan alle meiden verder heel erg veel succes meiden en ik sluit me bij Nelleke aan: allemaal moed houden he. Jullie tijden komen nog !!! en hopelijk erg snel!! ik blijf voor jullie allemaal heel hard duimen
Goedemorgen Dames, Hier mijn temp kaartje, heb nog 2 daagjes FF extra.. Mijn temp gaat nu iets omhoog, spannend... SandraK ik heb dat deze maand ook gehad, dat mijn ei verschoven is door FF. Bij jou komt dat wel goed, aan het aantal kruisjes te zien.. Ziet er goed uit!! liefs Shannen
Ja, we hebben goed ons best gedaan.... Ik zie trouwens wel dat ie mijn NOD ook verschoven heeft....ik ben benieuwd want dan zou ik dus geen cyclus van 28 dagen hebben deze keer....das vast om het makkelijk te maken...pppffff
Niet echt een verandering bij mij.. Persona geeft ook nog steeds hetzelfde aan. Snap het niet. Heb steeds lichtjes buikpijn en wittig slijmverlies. Moet toch niet lang meer duren...
hallo dames dit is mijn kaartje....wat ik alleen niet helemaal snap is wat de horizontale rode lijn van het kruis aangeeft? mag je temp hier niet onder komen ofzo?
toch wel: Once it has determined your most likely ovulation day based on all your fertility signs, it then determines a coverline (the horizontal line across your chart) with a reasonable value to show you your biphasic (ovulation) pattern. Our advanced detector simultaneously takes into account all signs and data you enter to determine the best interpretation. The coverline (the line drawn horizontally across your chart once ovulation is detected) is a visual tool to help you easily see your pre- and post-ovulation temperatures. It has no physiological significance whatsoever so where it is placed does not have much importance as long as it helps you to see your ovulation pattern. dit heb ik wel kunnen vinden
op die temp kaartjes heb je blauwe puntjes die je temp aangeven maar ook witte, wat is het verschil? liefs meliske
De open rondjes komen er te staan als je tijd van temp veel afwijkt van je normale tijd. of als je sleep deprived hebt ingevuld..