bedankt meiden voor jullie reacties. We wachten inderdaad op een heel vruchtbaar ei. ik zal het mannetje proberen te paaien voor nog een leuke klusavond vanavond
Ik denk dat mijn ei nu toch echt in aantocht is.... zal ik vanavond nog extra gaan klussen?? Misschien morgenochtend mijn mannetje maar verleiden....
ik moet gaan................... werken, bleh geen zin. Nou ja, 2 klantjes en dan ben ik klaar!! ff lekker smeren met een spoeling en cs.............
Ik kan niet alles bijhouden er wordt zoveel geschreven hier! Loeki: wat ziet jou kaartje er mooi uit Duimen maar hoor En Neeltje: wat leuk dat je een jongen gaat krijgen, prachtig lijkt me dat om te zien Iedereen veel succes!
Ja, maar morgen is het belangrijker dat de 's weg blijven dan wat mijn temp doet. Mijn temp kan hoog blijven en ik kan toch ongi worden.
Oh dames, wat ben ik moe zeg, moet nog een lak laag op de trap aanbrengen, maar daarna heb ik het echt gehad voor vandaag. Manlief gaat niet tennissen met dit weer, dus ik kan ook niet vroeg in bed kruipen. Pfffff, val zo in slaap.
Moe zijn is toch ook een van de zwangerschapskwaaltjes Loeki Nou, met zo'n enorme tempstijging , wie weet? Spannend hoor
Ik wil graag mijn kaartje hier neerzetten, maar dat van het IMG snap ik niet hoor Het lukt me wel, alleen krijg ik er zo'n zwart balkje onder. Ik denk dat ik nog iets vergeet. Wie kan mij helpen?