Hee Meiden, Ik ben ongie geworden vandaag Alle hoop voor deze maand is weer weg... Nieuwe ronde nieuwe kansen zegt men, maar had het toch ergens wel gehoopt dat het deze maand raak zou zijn, maar goed dat doen we allemaal. We gaan nu maar weer van start met een nieuwe cyclus incl. tempen en ovulatie testen dus ik hoop dat het nu goed gaat komen! En mijn vriend heeft gezegd dat hij nu alle bier en wijn laat staan voor de komende periode! Dus we gaan er in ieder geval alles aan doen!
Hé dames, Wat wordt er hier toch flink gekletst... ik heb het echt niet allemaal bij kunnen benen... Maar ik zie wel wat mooie kaartjes voorbij komen. Dit is mijn nieuwe: Mijn temperatuur zit aardig in de lift... wel bijzonder... ik heb helemaal niet het idee dat ik zwanger ben... de zullen dus wel snel arriveren
hoi meiden Zanoni: balen meid, succes in de volgende ronde Steffie: ik heb een pagina's terug een stukje getypt hoe je het zou moeten kunnen doen, plaatsen van je kaartje Alle andere...... succes grtjs Twinny
Snik , dikke knuffel voor jou Zanoni. Veel succes in je volgende ronde. Hoop dat je dan (wel) een heel mooi kaartje krijgt Liefs, Bibi
@Zanoni: balen zeg... Heel veel succes in de volgende ronde! Lief van je mannetje zijn biertjes wil laten staan voor je... Wie weet komt het er in de zesde ronde van...!
Jee Josien, Wat een temp 8) Als we je kaartje moeten geloven blijven die nog wel even weg. Of daalt je temp meestal als je al ongi bent?
Beste Bibi, Dit is pas onze tweede ronde en in de eerste ronde was mijn temperatuur echt een chaos. Dat zal het ontpillen nog wel zijn geweest. Maar goed, mijn NOD is pas over 6 dagen, dus wat dat betreft zou het wel kunnen kloppen. Ik ben benieuwd... Groetjes, Josien
Josien, jij hebt echt wel een heel leuk laddertje zeg, daar kan mijn kaartje wel een poepie aan snuiven !! Zanoni, de liefste knuffel vd wereld vandaag vr jou en een kanjer ve stuk chocolade !
Nou hier is ie dan. Ik had bijna mijn ei op dag 17. Had alvast een hoge temp op dag 20 ingevuld, maar toen denderde die naar beneden. Geen ei dus. En nu is het afwachten. Bedankt Twinny... stom want ik had het al gelezen maar was er denk ik niet helemaal bij Liefs Steffie
Nu lijkt je ei op dag 25 he Steffie? Of heb je normaal geen lange cyclus? Wel de hele maand al netjes om de dag geklust zeg
Heb getest deze geeft aan Niet Zwanger! .....borsten zijn gespannen en drupje melk uit beiden kanten.. zal wel nog in de war zijn door mk. Mirre
Het gaat erop lijken he dat ik mijn ei op dag 25 ga krijgen. Maar mijn tempstijging is misschien niet helemaal eerlijk. Afgelopen nacht voor het eerst weer onder een dekbed gelegen en dat kan je temp ook beïnvloeden (maar weet niet hoeveel). Ik heb steeds een cyclus van 50 dagen dus als ik mijn ei op dag 25 heb, is het nog vroeg. Maar kan ook zijn dat mijn dpo dagen meer zijn. Ja we hebben idd netjes om de dag geklust. Ik weet steeds niet waar ik aan toe ben. Als ik dan kramp had gehad en dacht dat ik mijn ei wel had gevoeld, duurde het nog 3 of 4 weken voor ik ongi werd. Deze cyclus weer, heb krampen gevoeld op dag 16 maar niks. Kan dus zijn dat we alle cyclussen wel hartstikke verkeerd hebben geklust. Nou ja... haha verkeerd, op het verkeerde moment dan. We proberen het nu dus om de dag te doen eigenlijk om geen kansen te missen. We zijn nu bijna een jaar bezig, dus vandaar. Ben benieuwd wat mijn temp gaat doen morgen. En bij jou ook hoor. Spannend, voel je al wat? De rest volg ik ook met spanning. Liefs Steffie
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee Loekiiiii !!!!! Ga nog keihard blazen Fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff!!! Weg met de duivels !
Oh NEE Loeki, dat mag niet hoor!! Ik zalff blazen ppppffffffffffffffff Die temp moet hoog blijven Een beetje roze? vooruit. Maar de rode mogen niet verschijnen BBBOOOEEEEHHHH Zal ze wegjagen
@ Steffie, ik heb wel last van krampen, maar dat heb ik bijna altijd rond mijn ongi, vanwege mijn spastische darm. Dus daar kan ik helaas geen conclusies uit trekken
Hee Loek was dat nou?!?!?! Weg met die #$@%% !! Ik blaas ook nog ff PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF