@Ooievaar en Zanoni, een dikke knuffel voor jullie meiden!! @Stien, je kaartje begint gelukkig weer rustig te worden meid!! @Loeki, hoe is het meid!! spannend met zo'n tempstijging!!!
@ stientje Ik temperatuur in principe elke dag op dezelfde tijd, heel af en toe verslaap ik me maar dat is pas 3 keer gebeurt. Wat is je NOD precies? Niet ongestelheids dag, maar bedoelen ze daar precies mee? Ik heb 'm gelezen sorry beetje laat Maar ik ben nu alleen aan het temperaturen om te kijken wanneer we het beste kunnen insemineren. En wanneer ik ongesteld moet worden...ik weet het niet, het is voor mij een lange tijd geleden dat ik ongesteld ben geweest ivm operatie aan endometriose. Mijn eerste menstruatie verliep heel makkelijk zonder al te veel pijn enzo en kwam ook heel mooi op tijd. Nu ben ik vroeger nooit echt geregeld ongesteld geweest, de ene keer duurde mijn cyclus 28 dagen en de volgende keer bijna 40. Groetjes Ingrid
Hoi Neeltje en alle anderen, alles nog wel goed hier, houd rekening met de vandaag, maar kan ook niet helemaal uit mijn hoofd krijgen dat FF een innesteling op dag 27/28 ziet. Het kleine beetje roze en bruin verlies zou dat kunnen bevestigen. Vind het allemaal heel vreemd, ik heb idd sinds woensdag kramp, dat heb ik dus ook nooit. Mijn ongi verloopt altijd op dezelfde manier: (-tempdaling vorige maand) - eerste bakkie koffie - toiletbezoek - rood bij afvegen - ongeveer 2 uur later komt de eerste kramp (kan altijd op tijd een paracetamolletje nemen, want de kramp komt pas als tweede) Nu ligt dit hele schema op z'n kop: - temp daling - kramp - temp stijging - roze/bruin verlies - ??? Ik snap nu echt niet meer van mijn eigen lichaam. Dat de temp anders loopt dan vorige maand wil ik nog geloven, is pas de tweede temp ronde, maar dat al mijn klachten dan ook in een omgekeerde volgorde komen vind ik vreemd, want dat is al sinds mijn 12e gelijk, met of zonder pil. Vind het ook wel oneerlijk hoor, als dít kaartje me al niets opleverd, hoe moet het er dan uit gaan zien als ik wel zwanger ben
loeki - tsja zou kunnen natuurlijk, maar is dag 11 niet laat voor een innesteling? Maar van de andere kant, gezien je temp lijkt het me haast niet dat je ongie gaat worden....!Spannend! Elfje - hoog houden he!!! Stientje - jaja hij gaat weer omhoog! Ooievaar - suc6 in de volgende ronde! Hier de mijne weer, geen veranderingen!
Nou meliske, innesteling vind plaats tussen dag 7-10, maar het kán ook al op dag 3 dus waarom niet op dag 11, FF zou dat toch niet aangeven als het niet kan.
Nou, bruinverlies is weg en ook geen rood vanmorgen...ik houd echt hoop...testen heeft geen zin als het idd de innesteling was heb ik nog lang niet genoeg hcg om positief te testen denk ik.
Loeki, spannend hoor, ik blijf voor je duimen! Ooievaar, balen zeg, een dikke knuff en chocola voor jou!!
Nou, ik vind de spanning echt niet leuk meer ondertussen. Wordt er zo emo van en werk de ene choco reep na de ander weg. Is zo slecht voor de lijn.
Nou Stientje, die temp komt wel goed denk ik, je hebt aardig hard geblazen, jaag die stomme maar weg, daar heb ik meer aan.
Nou dames, Dat was weer een hoop lezen! Zanoni: balen meis! En dat met zo'n kaartje! Josien: Mooi kaartje! Steffie: nu hoog houden! Bibi: hele kleine daling dus niets aan de hand! Elfje: mooie stijgende lijn! Stien: ei gehad??!! Ooievaar: hogere temp tijdens ongi is niets raars hoor! Vind het wel nog steeds erg balen voor je! Meliske: mooie temp=> daar houden he! Loekie: temp is nog hoog. Kan dus nog alle kanten op. Je moet op FF maar eens kijken naar de kaartjes van de zwangeren. Aan de kaartjes kan je eigenlijk niets aflezen. Een "echt" zwangerkaartje zie je daar nauwelijks. Ik denk dat je je niet teveel moet laten meeslepen met wat FF allemaal wel niet denkt of vermoedt. FF zit er vaak naast! Ik dium als een gek en hoop dat je vandaag goed doorkomt!!! Hier mijn kaartje. Heb al dagen rare krampjes (niet de hele dag) vooral net voor het opstaan. Het heeft wel veel van ongi gevoelens weg. Mijn temp wordt normaal ook altijd pas lager op de dag dat ik ongi ben geworden, dus kan niets uit de hoge temp lezen. Maandag hoop ik dat de ongi wegblijft maar heb er een hard hoofd in...
Dank je Me2, ik schreef ook al dat ik het niet durf te hopen, maar dat ik het ook niet helemaal uit mijn hoofd krijg wat FF zegt.
Me2: voor mij is het wel gek mijn temp omhoog terwijl ik ongi ben geworden.. is nog niet eerder gebeurt. Maar ja elke maand is anders, dus ach... Zanoni: Knuffel en chocolade is ontvangen hoor... heeerlijk dank je wel !
Ja, helaas is elke maand anders. Mijn kaartjes kan je ook nauwelijks met elkaar vergelijken behalve dan dat mijn ei meestal op dag 15 is en mijn ongi op dag 28 begint.....
Mé2 nu houen zo hé... Denk me ei gehad te hebben maar weet nt zeker afwachten wat me temp de komende 2 dagen doet ! Loeki ... Boeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!! Zijn die duivels nu hard genoeg geschrokken om weg te blijven ? 8)
Nou ik ga mijn kaartje ook maar weer eens plaatsen. Ik had vanmorgen een overtuigende temp stijging. Ik ga er dus maar vanuit dat mijn ei, net als vorige maand, gesprongen is op cd 16. Komtie: