Thanks Stientje! Volgens mij gaat bij jou idd ook de stijging inzetten! Ik ben blij dat je nu niet meer zo'n wiebel de wabbel kaart hebt. Loeki - Blijft spannend voor je, mijn duimen draaien op volle toeren voor je. En we hebben idd goed geklust
Ja het blijft spannend idd, bij het afvegen wordt het ook steeds 'schoner' dus het is echt maar minimaal geweest. Het is nu meer cremekleurig dan echt roze of bruin.
Nou ben ik ook maar eens,helemaal hersteld van de buikgriep. @loeki,bij jou is het wel erg spannend hoor!!! succes nog met de laatste daagjes!! Keep your head cool 8) 8) hihihi @ooievaar,balen hoor!!tis zo onderhand echt wel tijd heh!! Ben je van plan nog naar de ha te stappen? Ik hoop dat 13 weer jullie geluksgetal is hoor!!! @stientje,mooie stijgende lijn! Hopelijk krijg je dit keer wel een duidelijke vette rode kruis!!! @Dreamy,dat kan niet missen hoor!! duidelijk je eisprong....wou dat het bij mij eens zo duidelijk was!!!! Hier mijn kaartje,vanochtend was hij eindelijk wat hoger en durf bijna te geloven dat de eitjes zijn gesprongen,mijn gevoel zegt afgelopen dinsdag. Ik moet wel zeggen dat ik een aantal hoge tempen (door de buikgriep) heb weggelaten,maar nu ben ik helemaal beter en voel me goed,dus denk dat die 36.8 (mijn eisprongtemp) wel met ovulatie te maken heeft. Maar wel balen die buikgriep,niet eens ff lekker veel kunnen vrijen en met als gevolg een onduidelijk tempkaartje....
Nou Pientje, ik ben eigenlijk al overtijd, maar ik wacht iig tot dinsdag met testen. Bij jou is het een beetje een onsamenhangend geheel geworden helaas, wel fijn dat je er weer helemaal bovenop bent. Wie weet komt er nog wel iets moois uit, want helemaal onmogelijk is het niet hoor.
WAT!?!?!? Dan had ik allang getest joh!!! 8) allang allang allang!!! Vooral met een hoge temp!! Succes als je gaat testen!!! op een mooie plus!!!
Nou het is mijn 2e tempronde, dus ik weet nog niet helemaal zeker wanneer ik ongi moet worden. FF zegt wel vandaag, maar tot nu toe nog niks.
@ loeki spannend hoor ik duim met je mee hier mijn temp kaartje een flinke daling het maakt niet veel uit volgens mij : : een heel vaag kaartje maar we moeten nog maar weer een keertje klussen liefs samantha
Elke keer lees ik hier al jullie berichten en vind het zo leuk om te zien hoe jullie hier met elkaar praten en elkaar elke keer weer op vrolijken echt petje af meiden Ik gun het jullie allemaal stuk voor stuk om snel zwanger te worden.
mannetje moet er vanavond echt aan geloven gisteren wilde die alleen maar slapen maar heb vandaag een daling dus we hebben nog kans te klussen voor eisprong!