temperatuurkaartjes (oud)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jetaime

jetaime Actief lid

24 okt 2005
    368
    0
    16
    Samantha en Lorfiedal veel klusplezier vanavond. En idd die visite kan wel een dagje wachten. Hoop voor jullie dat het een lucky shot wordt.

Liefs Steffie

2. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    @ lorfiedal: ook veel plezier met klussen
    @ loeki: dat is dus nog steeds spannend
    @ ooievaar: dat is echt balen en ik wens jou veel klus plezier in de volgende ronde

heel veel liefs samantha

3. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    volgens mij wordt het vanvond rustig op straat!! Iedereen is aan de klus geloof ik ;) :)

4. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    ja volgens mij ook
    :) :) :) :) :) :) :)
    nou lekker rustig toch

5. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    heerlijk die rust!!

6. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Iedereen dus lekker ad klus... maar dat duurt nt heel lang hé :) ik kom nog wel even lekker kletsen... ventje nadien toch voetballen...

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou, ik lig er weer vroeg in denk ik, vanmiddag al weer een uurtje geslapen, doe ik al iedere dag sinds dinsdag of zo. Ben zo moe, vooral de laatste drie dagen. Totaal geen energie meer. Trap is wel bijna klaar gelukkig.

8. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    En hier is mijn kaartje ook weer (hoop dat t weer is gelukt...) :)

Gr.
    Jorietje

9. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ik zie het heel erg posi voor je in meis.

10. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi allemaal

Ppff, heb me vandaag toch een hoofdpijn gehad. Was al de hele week aan het sluimeren, maar nu dan eindelijk.......PAF!!!
    Was ook nog op me werk. Heb ik me maar tussendoor een finimalletje genomen en ff op de bank gelegd, hihi!!

Meiden het ziet er voor sommige nog altijd heel spannend uit!!

Gaat goed komen Loeki, ik voel het gewoon.......of hoop het in iedergeval van harte......
    Geldt trouwens ook voor de anderen die nu tegen het testen aan zitten, pppff spannend hoor........

Hier is vandaag mijn laddertje doorbroken!! Hoop echter wel dat er nu langzaam een innestelingsglijbaantje komt!! Gistermiddag had ik vreemd genoeg wel een lagere temp. dan de andere middagen.......... Meet af en toe 's middags omdat ik soms zo koortserig gevoel heb.......
    Dinsdag 37.6, woensdag 37.7, donderdag 37.3, vrijdag 37.7!! Maar tja, ben natuurlijk over de dag bezig met vanalles en nog wat dus............

Zou dat trouwens kunnen dat je temp. daling van de innesteling overdag plaats vindt en je het daarom niet terug vindt in de ochtend temp???

Hier is mijn kaartje voor vandaag........

grtjs
    Twinny

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    @Jorietje, ik zie helaas niets.

@ Twinny, je trap is nu in een roltrap veranderd ;), hij gaat mooi de lucht in hoor.

12. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Nu wel, deze computer is zo donderstraag, dat ik er sjaggie van wordt, maar nu staat ie er wel...

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja ik zie hem!!! Je moet niet verder zakken hoor ik zal even voor je blazen pfffffffffffffffffffffffffffffff.

14. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Wow Twinny!! Die stijging is prachtig!!

15. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ik vind t wel grappig en lief hoe jullie hier allemaal op elkaar reageren... Wij hebben alleen te laat geklust zo te zien, omdat we dachten dat de eisprong later was.. Maar nu ik ben begonnen met tempen, hoop ik wat meer inzicht te krijgen in mn vruchtbare dagen..

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik hoop het ook voor je Jorietje.

17. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik hoop het ook Jorietje. Zag nu iderdaad pas dat je helemaal "verkeerd" hebt geklust....Dat ei van jou is volgens mij echt al op cd 14 geweest. Nou, volgende maand goed opletten. Als je temp dus vrij laag wordt, meteen gaan klussen en als het kan daarvoor natuurlijk al . Ik zou zeggen als je temp onder 36,6 komt dat je serieus bezig moet gaan!!!

18. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    ja ja die stijging is mooi, maar had ik vorige maand geloof ik ook, of misschien zelfs al eerder na mijn eisprong...........

Moet nu natuurlijk wel dat innestel dipje komen!!!

Twinny

19. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ik ben uitgegaan van een latere eisprong omdat mn cyclus best lang is..
    Rond de eisprong hebben we ook wel geklust alleen toen had ik het nog niet bijgehouden hihi... En nu dus wel..
    We klussen zoiezo 4 of 5 keer per week, zou toch een keer raak moeten zijn he?

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou dat hoeft niet hoor Twinny, slechts in een klein deel van de charts op FF is een duidelijke dip te zien. Dus in het grootste deel van de kaartjes zie je niets bijzonders. Kijk ook maar naar de kaartje op Natasja haar topic, ook heel veel kaartje zonder dip.

Als je een dip krijgt resulteert dat ook nog niet in een zwangerschap, dus laten we ons niet gek maken.

Deel Deze Pagina