Ik heb weer krampjes en een heel klein beetje bruinverlies bij het afvegen, maar echt heel erg weinig. Wordt hier stapel mesjogge van.
@Josien, kan een innesteldipje zijn hoor, zit iig nog ver boven de coverline! @Loeki, hou je het nog een beetje vol meid!! wat een onzekerheid zeg!! als je 16 dpo aanhoudt wanneer kan je dan testen?
@ Josien: is maar een tiende hoor. Misschien zelf maar een honderste. No worries @ Loekie: zenuwslopend hoor. Kom op, tegenhouden die duivels!!!
Oh, kon ik maar een paar dagen over slaan, voordeel is iedere dag dat ik niet ongi wordt en mijn temp hoog blijft is de kans op succes groter
Zal ik ze nog een keer bang maken Loeki? Gisteren riep ik toch ook al heel hard BOEOEOEOEOEHHH!!!!!! Dat leek vanmorgen geholpen te hebben En als ze dan nog niet luisteren......(dan volgt plan B)
Ah, dank je Bibi, het heeft zeker geholpen en Stientje heeft ze ook al laten schrikken. Houd toch maar weer rekening met de morgen, dan valt alles mee.
Brrr 't wordt weer een spannend weekend vr jullie aftellertjes !! Yeah Lorfiedal , you go Girl !!! Volhouen meidje, hihi doe ik ook !
Kunnen jullie ook even tegen mijn duiveltjes brullen. Bruinverlies hier nog steeds en kijk de temp van vanmorgen: 37,0 (heb nog nooit hoger gehad) en is nog nooit geweest dat ik zo vroeg ongi ging worden...het is een rare maand als ik zo op dit topic kijk....
Nou Me2, als ze nu niet bang genoeg zijn dan weet ik het ook iet meer hoor . Vooral als stientje blaast of schreeuwt, dan helpt het meestal wel!!
nou mijn kaartje lijkt bergopwaards te gaan. kijk maar: de klachtjes die ik heb kunnen ook van de komen dus nog maar even afwachten maar
Gaat heel goed Toontje. Hier mij kaartje voor vandaag voor ik jullie straks 3 dagen in spanning alleen laat. Gisteravond nog weinig bruinverlies bij het afvegen, maar vanmorgen weer helemaal schoon. Heb wel slecht geslapen, vanacht de moed gehad om een glaasje melk te drinken, ben me toch misselijk geweest er van. Blijf ook maar kramp houden. Niet pijnlijk, maar duidelijk aanwezig en dan kan ik dus niet slapen. Vanmorgen (net als gisterochtend) vroeger getempt dan de andere dagen, anders was hij misschien nog wel hoger geweest.