Nou toontje en Loeki, jullie maken het ook erg spannend. Omdat ik het gisteren zo koud had gehad 's nachts heb ik vannacht maar weer onder dekbed geslapen, en wat gebeurd er?? Ik temp vanochtend 37.2 (is dit wel een betrouwbare temp?) Ik vind het nu toch wel erg spannend worden. Morgen ga ik testen. Als deze negatief is, dan zou ik bijna denken dat ik dag 35 toch als korte ongi moet rekenen en dat ik dan in een nieuwe cyclus op dag 40 mijn ei heb gehad. Of brabbel ik nu onzin uit? Nou, dat hoop ik maar, want we hebben de afgelopen periode helemaal niet veel geklust @ Neeltje, zodra Stien d'r ei geweest is, zal ik ook wel ff met haar meegillen hoor
Ik hoop het ook Bibi, het ziet er goed uit en ik ga er meer en meer in geloven dat ik zwanger ben. Die airco heeft toch zijn werk gedaan tijdens die hittegolf .
sjee loeki!!! spannund!!!! Ik zou echt al eerder testen!!!!!!! Dat je dat volhoudt zeg!! Nou mijn temp was vandaag nog steeds hoog,dus begin steeds meer een meer te geloven dat de eitjes zijn gesprongen @Elfje,blijf natuurlijk heel benieuwd hoe het bij jou gaat
Toontje, gaat lekker zo !! Lekker verder trapjes de lucht in maken !! Loeki spannend joh, ... brrrr... ik hoop als ik terug ben van vakantie een mooie babybanner te zien staan, of ben je er maandag alweer ? Bibi gaat lekkeer wowieeeeeeeeeeeeee !!! 't Wordt nu ook heel spannend vr jou ! Wil bij jou een mooie banner zien voor ik maandagmiddag vertrek hoor ! 8) Pientje succes met wachten !! Ik duim vr jou ! En Neeltje en Bibi hou jullie adem nog effen in om te gillen want ik denk dat ik nog even op me eitje mt wachten ! Maar hoop nt zoals vorige keer want dan mt jullie echt wel zelf lucht gaan happen hoor !
hello, hello! loeki: ziet er goed uit meid!!!! bibi: bij jou ook mooi hoog hoor! en pientje! mijn mede musketier!! ziet er goed uit, ik denk idd dat je tijdens het ziek zijn een paar dalingen heb gehad, die je nu niet kan zien! 36,8 is een mooie post-ovu temp toch? hier weer mijn kaartje: was een uurtje te laat vanochtend (7 ipv 6) hoest met de rest? liefs elfje
Hallo dames, Hier mijn kaartje voor vandaag. Niets spectaculairs. Moet dadelijk weer naar het ziekenhuis voor de eerste follikelmeeting. Ben benieuwd. Loeki, Bibi en Toontje: het gaat de goede kant op met jullie. En voor de rest: allemaal succes. Groetjes, Jaycey
De mijne vr vandaag ; krijg nu net 5dagen vip van ff en ben er daarvan al 2 weg... print me kaartje lekker af vr die vip is afgelopen !
Nu zie ik een test, alleen kan ik de uitslag niet aflezen. Misschien dat je een foto kan nemen van dichtbij.
Wauuuuuuuuuuuuuuuuuu Loekieeeeeeeee !!! Woohoooooooooooooooooooow !!! Ben zo blij ! Ik vertrek maandag met een evengrote smile hoor !! Super meid ! Nu je banner veranderen hoor !
nou hij gaat nu wel omhoog!? Ben benieuwd of het mijn eisprong was gister. Heb hem normaal altijd op dag 14. Loeki yes yes yes ik zie een heel licht streepje. over een paar dagen zal hij een stuk zichtbaarder zijn.
Lorfiedal en nu omhoog hoor met die temp... ik duim vr jou ! Loeki 't zal nog even mt doordringen bij je mannetje ! Hij zal het snel wel mt gaan geloven hoor ! Prachtig kaartje met schitterend resultaat !
misschien beschermd hij zichzelf en jou nu nog even voor een teleurstelling maar is hij van binnen wel blij. ik zou het over een dag of twee nog eens testen en dan zul je het veel beter kunnen zien