heb hem nog even bijgesteld. ik probeer voor het eerst mijn afscheiding te controleren en kon gister en vandaag echt draden trekken kan dat eigenlijk twee dagen draden trekken???? dus heb ik het wel ingevuld bij ff ben benieuwd
waaaaaaaaaaaaaaaaaaa loeki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! meisje gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geniet van je daagjes weg en overtuig je mannetje maar lekker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mijn kaartje ook weer, hij zakt alweer...
Wow Loekie!!!! Het is dus ECHT!!! YES YES!! Bij mij is het bruinverlies weer minimaal, maar zit nog niet op m'n nod (maandag) en mijn temp zegt genoeg...
Wowwwwwwwwwww, Loeki!!! Ik heb vakantie dus vlieg er af en toe over. Ik zie een streepje hoor meid! Ben ontzettend blij voor je! Tot dinsdag. Groetjes Monique
Loeki, Ik zie het streepje! gefeliciteerd meid!!! Ga er lekker van genieten en overtuig je man over een paar dagen met de digitale test! Gaat helemaal goed komen! Toontje80, Kaartje ziet er goed uit! Bibi, Een hoge temp vandaag zeg! nu daar houden!! Elfje, toch een moie stijgende lijn meid! volhouden zo! Lorfiedal, Omhoog met die temp nu en daar blijven! Meliske, 1 dagje zakken met de temp is niet zo'n ramp maar morgen weer de lucht in schieten en dan daar houden he!!! Me2, kom op, omhoog met die temp!! Op mijn kaartje is nog niet veel bijzonders te zien
halloo meiden Loekie: van hieruit ook nog eens proficiat, hoop dat je lekker weekendje hebt met je man/vriend Me2: weet niet of kaartje altijd zo mooi is voor de eisprong, maar na de eisprong had ik nu 2 keer hele constante temp. periode!! Alle andere meiden die in spanning zitten, Pientje, jorientje etc. ik blijf voor jullie duimen en balzen!! Hier mijn kaartje van vandaag. Na boel hoofdpijn en steekjes gister, vandaag een kleine daling!!! Ben gister wel hele avond buiten geweest! Hopelijk gaat ie morgen weer omhoog.......... grtjs Twinny
JJJOOOOEEEEHHHOOOOOEEEE !!!!! Loeki is zwanger!!! Van harte gefeliciteerd meid. Ga nu maar lekker genieten. Enne.. nog wel ff je banner veranderen he, hihi @Pientje, wanneer denk je dat je je ei had? @ Stientje misschien beetje gekke gedachte hoor, maar zou het niet zo kunnen zijn dat je ei al op dag 8 was? dat ie nu vroeg is vanwege je vreemde cyclus van vorige maand, soort van nasleep? @Elfje, mooie roltrap @Jaycey, lekker stabiel nog, nu op naar je ei @Lorfiedal, hoop dat je morgen een mooie stijging hebt. ppfffffffffffffffff! @Meliske, daling is maar 0,1 morgen moet ie weer stijgen hoor, zal voor jou ook even blazen pppfffffffffffffffffff! @Me2, het weg schreeuwen heeft (nog) niet geholpen, nu komt plan B erbij... Zal 's ff heeeeeel boos kijken :x :x EN nogmaals schreeuwen WEEEEEEGGGGGG. Nou als dat niet helpt @Zanoni, sterkte met de @Twinny, kleine daling is niet zo erg, maar morgen weer omhoog he ppfffffffffff
Zou kn hoor Bibi dag 8 maar dat zou dan wel al me vroegste dag zijn, meestal vanaf dag 10 ... maar vr mij geen probleem vroege eieren heb genoeg geklust al denk ik... maar ga nog even door, want heb nt zo veel vertrouwen in mijn omelettenwinkel
Kan mij voorstellen Stientje, zou ik denk ik ook doen als ik jou was. Je hebt in ieder geval goed geklust idd. Zal voor de zekerheid nog maar ff wachten met gillen. In plaats daarvan ga wel ff voor je duimen dat het jouw geluksmaand wordt hihi
Ik moet naturlijk ook even reageren op loeki he een hele dikke proficiat meis..heel erg fijn voor je en je mannetje heeft waarschijnlijk wat meer tijd nodig om overtuigd te zijn Voor alle andere dames ook heel veel succes.... groetjes liselotje
jjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaa Loeki2 heeft de trend gezet!!! Gefeliciteerd. Nu wij allemaal er achteraan he! Ik schrok vanmorgen wel even van mijn temp. Hij is alleen maar aan het dalen. Ik tempte 36.4 en heb daarna gelijk weer getempt 36.5. Heb maar 36.5 ingevuld, dan zit hij nog boven de rode lijn. Ben wel een beetje bang geworden, straks haalt FF mijn kruis weg. Toen ik voor het eerst weer onder m'n dekbed lag was mijn temp 36.8 (mijn hoogste) is misschien ook niet helemaal goed. Hier mijn kaartje: Liefs Steffie
Dat is balen Steffie. Ik sliep dan vannacht weer voor het eerst onder mijn dekbed en had ook ineens een veel hogere temp Zou het dan toch zoveel invloed kunnen hebben?
Ik weet niet hoeveel invloed het kan hebben op je temp. Ik heb even gezocht op FF maar kan er niets over vinden.
@ loeki ik zie een duidelijke streep hoor gefeliciteerd hoor en geniet er van hier mijn kaartje mijn temp gaat weer omhoog liefs samantha
Whoopie, het gaat goed. Zo hoog ben ik in de vorige twee rondes nog niet geweest. En nog eens wat, ik ga NOOIT meer aan de pil. Mijn sexdrive is geweldig!
@ loeki ik zie een dikke vette streep hoor gefeliciteerd en geniet ervan dit is mijn nieuwe temp kaartje ik kan het andere bericht niet meer wijzigen ben nou al drie dagen misselijk volgens mij heb ik mijn eitje gister(cd 13) gehad nou maar wachten op mijn kruis liefs samantha