Stien wij hadden dezelfde NOD he? Hier wat verse hormoontjes voor jou!! strooi****strooi****strooi****strooi*****strooi**** Ik wil van jou ook een vette plus zien hoor!
Dank je Lelie, strooi de hormoontjes maar lekker op mijn test dan... ik wil heel graag een roze bolletje zien ! Je bent een lieverd ! Geniet ze met volle teugen meid ! Super !
@Stien, hoe is je temp vanmorgen meid!! @Elvira, jij kent je lichaam het beste meid, maar ik blijf toch nog even koppig hopen en duimen meid!! @Ster, ziet er goed uit meid!! houden zo!!
Maak maar plaats, met dit uitschuivertje schuif ik ook direct dr naar juli denk ik ... ga even kijken !
moet je nou eens kijken..... dit had ik niet afgesproken.... ik baal als een stekker... dit voelt echt als game over.... liefs elfje
Nee elfje dat mag niet !!! Ik hou je tegen hoor... morgen moet ie weer de lucht in en de komende 9 maanden ook !!!!
is er ook de mogelijkheid dat iemand mij een leeg kaartje kan sturen die ik zelf kan kopieren en bijhouden. ik vind het namelijk best wel een lastig site liefs van lorfiedal
Lorfiedal wil je ook best helpen hoor met fertility friend invullen ? Als je wil stuur maar pb'tje of zo... dan geef ik je me msn en help ik er mee doorheen ok ?
Meiden allemaal bedankt voor jullie felicitaties! Stientje wat zie ik nou heb je die rottige duivels nou toch op bezoek