* analies ..gaat goed meid * katootje ..aftellen is weer begonnen ..kaartje ziet er goed uit * Ooievaar ..hoelang is je cyclus normaal ? en geeft persona vruchtbare dag aan ? *Natas ..best begrijpelijk hoor dat je emotioneel reageerd .. knuf verder aan iedereen die aan de klus gaat of in de w8kamer zit... ik denk aan jullie ..en duim heel hard voor jullie
Mijn cyclus is gemiddeld zo'n 31 dagen. Ik zit vandaag op dag 13, dus ik moet nog even wachten. De persona geeft zeker je vruchtbare dagen aan en wanneer je eisprong eraan zit te komen. Maar nog niks van dit alles. Het linker streepje op de test is nog heel duidelijk. Die moet vager worden als je eisprong er aan zit te komen. En het rechter streepje is nog heeeel licht en die moet juist goed zichtbaar worden. Dan komt mijn ei eraan. Maar ik ben lichtjes misselijk en heb buikpijn. Dus het moet toch er aan zitten te komen..
Hoi meiden alles ok? ik zou graag iedere dag even meekletsen maar mijn internet verbinding ligt eruit sinds zondag :x Maar mijn temp is aan het stijgen nu dus denk dat ik ei gehad heb? op naar het wachten zodra ik verbinding heb komt mijn kaartje eraan. zit nu op pc van ouders duzzzz liefs lorfiedal
Hé meidje miste je al ! Vermoedelijk als je temp ah stijgen is had je ind je eitje ! Ik doe nu even nt actief mee met het tempkaartje maar volg jullie wel en wil jullie allemaal vr deze maand alle succes vd wereld toewensen ! xxx
Dacht gister mijn eitje te hebben maar temp vanmorgen maar 0,1 gestegen.. heb mega ongi gevoel geen ovulatie pijn meer, dat had ik wel op dag 12/13/14 maar nu niet meer.. ben benieuwd.. Heb net even heeerlijk zitten genieten van Spanje-Oekraine... 4-0! hihihi dan gaat mijn spaanse bloed harder stromen!!
Dat maakt me nog nieuwsgieriger naar hoe je uit ziet Natasja....ik had aleens onder je www knopje gekeken maar helaas geen foto`s Eigenlijk moesten we allemaal voor een dag of een uurtje even een foto van onszelf in het album zetten he dan word het nog gezelliger denk ik als je je een voorstelling bij iemand kunt maken.... Een idee groetjes liselotje