Jetteke, een hele fijne vakantie! Bibi, zolang de er niet zijn is er nog altijd hoop! Ik blijf voor je duimen dat je over een paar dagen wel een positieve test in handen hebt! Pientje, nu flink de lucht in met je temp en veel succes met wachten Spijkervrouwtje, veel beterschap voor je man, mag hij maar snel weer beter zijn! Lorfiedal, omhoog met die temp PFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Steffie, succes met wachten! Loeki, staat je goed die nieuwe banner! volgende maand moet iedereen er 1 hebben! Twinny, omhoog met die temp nu PFFFFFFFFFFFFF Stientje, voor jou een mooi spreukje! Hokus Pokus Pilatus Pas, ik wou dat Stientjes ei er vandaag was!!!! (ik hoop dat het werkt, ben er nog niet zo ervaren in ) Hieronder weer mijn kaartje, nog niks bijzonders te zien
Dankje vr de toverspreuk Zanoni ; je hoort heel gauw of het gewerkt heeft ! Ik onthoud vandaag als jouw toverspreukdag !
jeetje wat word ik hier onzeker van zeg. ik had echt mijn ei al verwacht. stien stuur me eens wat kracht van jou jij kan het tenminste nog bolwerken allemaal.
Dankjewel Zanoni, maar zelf geloof ik het niet meer hoor. Ik had nu al zo lang gewacht met testen. @Stientje, tot nu toe denk ik nog steeds dag 8, al is het wat vroeger dan je gewend bent. @ Pientje, ik ben sinds 01-01-06 gestopt met de pil. Daarna had ik een cyclus van 26,37,27,38,38 en nu zit ik dus al op 47 en die zijn er nog niet. Je mag toch pas naar de HA als je al een jaar bezig bent? @ Lorfiedal, keep the faith, het zal vast wel goedkomen @Steffie, ik denk dat FF m'n kruis heeft weggehaald vanwege mijn negatieve test. @ Loeki, fijn he zo'n nieuwe banner @ Twinny, morgen weer de lucht in hoor, pppffffffffffff @ Spijkervrouwtje, sterkte met je mannetje, hoop dat die ene keer toch op tijd was.
Lorfiedal, ik stuur een ganse raket vol turbopower op je af !! Fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff !!! En ik heb echt ook momenten hoor dat ik het nt zo goed meer zie zitten... maar ik trek me zo erg op aan jullie ... dat geeft me de moed door te gaan ! Dus thxxxx allemaal ! Bibi, ja zou wel kunnen dag 8 .. had toen ook erge steken maar dan hoop ik dat ik daar ook heel snel me kruisje krijg... alhoewel ik het nt meer zal weten wanneer ik die krijg daar we maandagmiddag vr een weekje op vakantie gaan. Dus hoop een mooi kruis te zien als ik terugkeer.. Duimen jullie vr een eitje deze maand ?
Dag Dames, Even vlug: Bibi: hoop dat je snel een posi test in handen hebt. De duivels zijn er nog niet dus....!! Twinney: omhoog met die temp!! Stien: ik denk echt dat je ei is geweest!!! Bij mij gebeuren er hele rare dingen vanaf vrijdag avond bruinverlies, heel licht, had al 2 dagen ongi krampen. Veel te vroeg, morgen is pas m'n NOD. Vandaag hele rare hoge temp (nog nooit zo hoog gehad!) en ....een heeeel vaag streepje op de zw test! M'n man zag het ook, ookal moest je wel een vergrootglas gebruiken Morgen is mijn NOD en ik ben nu wle zenuwachtig want dacht echt dat m'n duivels kwamen. Nu is de ongi kramp weer weg....
loeki - staat je goed die banner! Twinny - bij mij zelfde probleempje met dat zakken, morgen weer omhoog he!!! Stientje - een hele fijne vakantie!!! me2 - oh wat spannend, ik zou zeggen een streep is een streep he! De volgende zwangere!!!! nou bij mij is het niks.....
@stientje: je hebt toch altijd een korte cyclus. ik denk ook dat je dag 8 een mooi eitje gebakken hebt. je hebt in elk geval het hoofd ingredient toegevoegd op het juiste moment (wanneer dag 8 goed is) maar ik snap best dat je nog even doorklust. als toetjes zegmaar
Ohhwww, wat spannend Me2, zou plan B dan toch geholpen hebben? Wanneer ga je weer testen voor een dikke streep? Ik wil je namelijk zo graag feliciteren. Zal ik dat nu gewoon vast heel voorzichtig doen? gefeliciteerd Me2 @ Meliske, , maar hij is nog boven prikkeldraad, dus hup morgen weer omhoog ppppffffffffffffffffff
Dankje Meliske en Zanoni !!! En Me2 licht streepje ... woohooo zou dan het toverspreuken in het rond zwaaien dit topic toch tot de zwangeren gaan behoren... mt we toch nog even voortdoen hiermee !!! Wat een leuke stijging heb je zeg !! Wil snel een ander bannertje zien bij jou hoor ! Dankje Lot, ik blijf nog even voortbakken want je weet nooit hé maar als ik kijk lijkt het ook wel zo te zijn. Ik kan ook nt echt vgl want ben overgegaan van vaginaal naar rectaal tempen dus weet nt wat op die manier hoog of laag is vr mij ! Meliske jij mt nog hoog blijven hoor, je zit nog maar 8 DPO dus hocus pocus pas ik wou dat die nog lange tijd hoog was ! Ik snap het even niet ! ik heb nu alweer ongikrampen in me buik, krijg ik meestal 5 dagen vr ik ongi word...
Stien, Loekie had ook ongi krampen en zie het resultaat. Ik had ook ongi krampen en wellicht heel misschien ook morgen/overmorgen een mooie zw banner!