temperatuurkaartjes (oud)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Me2, GEFELICITEERD!!!!!! Ga er lekker van genieten meid!!!

2. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    ja das waar :D :D :D

maar mijn cervixslijm wordt nu pas "eggwhite"
    dus dat klopt dan toch niet :|
    ik snap niet zoveel van mijn temp kaartje deze keer
    dat had ik de vorige keer niet :-k

liefs samantha

3. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hier mijn kaartje ook weer van vandaag! Vanmorgen met ClearBlue negatief getest en dat was eigenlijk ook al wel een beetje mijn gevoel. Deze maand een vreemd gevoel bij alles. Maar nu wel heel veel last van mijn rug (linksonder) en mijn buik (linksonder). De duiveltjes zullen er dus wel aan zitten te komen :cry: .

4. Dreamy

Dreamy Actief lid

9 mei 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Josien - Ik vind je temp nog aardig hoog hoor! Ik zal ffies blazen voor morgen pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff :D

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hé dames, mijn thermometer is nog in de aanbieding ;)

6. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Nijmegen
    hee Loeki, zit er garantie op de thermometer? hij moet nl aan het einde van de cyclus wel hoog blijven!!

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou, dat was bij mij geen probleem ;), doodgewoon DA-thermometertje hoor. Slecht 2 maanden gebruikt.

8. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    @Loeki: Leuke banner heb je! Staat je goed

Liefs An ;)

9. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Nijmegen
    Hierbij weer mijn kaartje, er is nog niet zoveel op te zien

10. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    @Stien, fijne vakantie meid en kom maar met z'n 5en terug!!!

@Me2, gefeliciteerd meid!! geniet er van!!
    staat je idd goed die banner!

11. Marlene

Marlene Lid

30 mei 2006
    67
    0
    0
    Hoogeveen
    Zou het nu toch zo zijn?

Ik heb constant een kramp/ongigevoel onder in mijn buik.
    Op een plek en een tijd waarop ik dit normaal niet heb.
    En ik ben iets afgevallen, en dat heb ik echt nooit, normaal kom ik wat aan in de week voor mijn ongi.

12. jetaime

jetaime Actief lid

24 okt 2005
    368
    0
    16
    Nou ik weet het echt niet meer hoor met mijn temp. Hij stijgt gewoon niet en heb gisteren en vanochtend ook een beetje krampjes. Net of ik nu mijn eisprong heb. Het wachten duurt lang en ik ben het nu al zat haha.

Liefs Steffie

13. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi Meiden,
    Spannend hier weer allemaal hoor. Ik duim voor de wachters!!

Ik heb deze ronde niet getempt, moet zeggen dat het me wel wat rust heeft gegeven. Ik weet haast zeker dat zondag mijn eitje heb gehad want heb toen duidelijke eisprong steken gevoeld. Ik heb ook alleen de laatste keer klussen voor mij ei ingevuld. Nu maar hopen dat het klussen vrijdagavond genoeg is geweest. :( (mannetje heeft zaterdag nl last gekregen van een soort blaasonsteking)
    Vanmorgen zag ik vanuit mijn bed de temp liggen en dacht zal eens ff een keer tempen om kijken hoe hoog mijn temp is om te controleren of mijn ei al is geweest. Normaal zit mijn temp dan nl rond de 37 / 37,2 graden. Was mijn temp vanmorgen 38,1 :confused: Ik voel me verder echter gewoon goed, heb ook lekker geslapen en heb het absoluut niet warm gehad :(
    Kreeg meteen zoiets van zou het dan gelukt zijn??? Oh volgens mij had ik beter niet kunnen tempen want nu ben ik dus weer reuze benieuwd naar de temp van morgen....
    Heb het even in een kaartje geplakt maar het ziet er dus maar raar leeg uit...

Stientje: hoop dat je vakantie je goed doet en dat jij aan het einde van deze ronde ook eindelijk een mooie banner hebt ;)

Elvira: leuk dat je weer terug bent van vakantie. Jammer dat je ook al weer in ronde 12 zit. Ga je nog naar de HA of kijke je het nog even een paar rondes aan?
    Wij hebben nl wel het sperma van mijn mannetje laten controleren en dat was gelukkig goed. Dus nu hebben we besloten nog maar even een paar maandjes zelf verder te gaan voordat we de medische molen ingaan.

Marlene wie weet is het deze maand raak joh!

Josien: volgens mij kanhet nog alle kanten uit hoor want je hebt getest met een CB op 10 dagen na je eisprong, is redelijk vroeg volgens mij. Gewoon over een aantal dagen nog een keertje testen!

Bibi en Steffi werkt goed hoor om het forum even te laten voor wat het is, ik kom er ook veel minder en ben er voor mijn gevoel nu ook minder mee bezig! wel zo fijn!

Zanoni, de klusweken beginnen weer ;)

Britt: zo te horen zijn jouw wachtweken ook weer begonnen, hopelijk deze maand weer goed nieuws maar dan blijvend he!!

Samantha, is inderdaad wel handig zo'n korte cyclus, nu maar hopen dat het gelukt is!

14. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    marlene - ik hoop het voor je meid! wel weer omhoog he!

steffie - zal even voor je blazen pffffffffffffffffffffffffffffffffffff!!!

nou de mijne...
    gekker kan niet!
    Vanmorgen weer een hoge temp, hoger als wat ik deze maand ooit gehad heb... dus ik vul mijn temp in bij FF en verplaatst ie mijn ei van dag 17 na 18!!! moet ik nog langer wachten!!! :rolleyes:

15. sweewy

sweewy Lid

28 jul 2006
    41
    0
    0
    Noord-Holland
    Loeki en Me2 van harte gefeliciteerd! Joepie 2 zwangeren! Meiden, geniet ervan, ben zo ontzettend blij voor jullie!

Andere meiden, heel veel succes gewenst!

Laat over paar dagen weer van me horen, maar kijk wel zo nu en dan stiekem ff mee.

Met veel liefs Sweewy

16. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Mijn kaartje....weer een stukje hoger....nog een weekie wachten...tijd gaat zooo snel!!!

Je zal het vast niet meer lezen,maar een fijne vakantie Stientje!!!

17. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland

18. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Ik heb vanaf dag 10 tot en met nu dag 16 alleen nog maar een streepje gezien op mijn ovulatie testen. En dan niet een heel licht streepje..Nee ietsjes donkerder dan de controle streep. Echt heel raar..snap er niets van vorige maand had ik twee keer heel licht en een keer donker en weer een keer licht en toen weg. Heb nu maar de meest donkere genomen(deze was echt net als de controle streep).

Zal zo nog even mijn kaartje plaatsen..

Britt

19. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Nou niet echt veel nieuws..

Weet nou niet zeker of ik wel ovu heb gehad.

20. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Zo zeg!!! Dat is leuk thuiskomen!!! :D Ik ben een weekje weg geweest en bij thuiskomst zie ik dat er twee dames een prachtige nieuwe banner hebben!!! :) Loeki en Me2...van harte gefeliciteerd!!! Lekker genieten hoor... :D

Ik heb geen kaartje deze maand, had mijn thermo niet mee op vakantie. Moet zeggen dat dat me heel goed bevallen is! Ben er nauwelijks mee bezig geweest, ook omdat we heel veel leuke dingen gedaan hebben.
    Maar ik voelde wel wanneer mijn eisprong was (dacht ik). We hebben zelfs nog kans gezien om eventjes heel snel te klussen...hihiih....dus ik zit nog in de race...
    Ik twijfel nog of ik alsnog ga tempen....daar werd ik afgelopen maand wel erg nerveus van. Door die hoge temp bleef ik hoop houden terwijl ik zelf al vermoedde dat het niet raak was...
    Misschein dus maar gewoon even een rustige cyclus dit keer....

Voor alle wachtenden: heel veel sterkte!!!! :)
    Voor alle klussende: zet hem op!!! :D
    En voor degene die op vakantie gaan: heel veel plezier en veel mooi weer!!!!

Deel Deze Pagina