Bij sommige mensen stijgt de temperatuur niet meteen een dag na de eisprong. Bij mij gaan er altijd 2 of 3 dagen overheen voordat mijn temp echt hoog is,dus misschien is je eitje al gesprongen!
Hey SandraK: Ben je lekker op vakantie geweest? Hopelijk is het deze maand lekker raak voor jou! Liefs An
Die rust is heel goed voor je Sandra, zie wat mijn time-out van het forum me ook opgeleverd heeft, In de eerste week van mijn vakantie was het gelijk raak. Heerlijk.
Denk het ook hoor Pientje, maar omdat ik vorige maand mijn ei op 17/18 had, vond ik het wel erg vroeg...en vorige maand was mijn temp tweedagen na mijn ei 37.11 dus dat is wel een verschil..
Ja hoor, heerlijke vakantie gehad!!! Het weer was wat minder, maar dat kon ook niet anders na drie weken hittegolf.... Maar ik heb genoten!! En ondanks dat ik jullie heel erg miste, was het wel lekker om even niet met tempjes en eitjes en dergelijke bezig te zijn... Ik weet ook niet of ik de volgende cyclus wel weer ga tempen... Maar ik vind dit topic gewoon errug gezellig....
hoi meiden Ha sandraK, welkom terug van vakantie, fijn dat jullie veel leuke dingen gedaan hebben..... Zie dat het bij een paar meiden net zo spannend is als bij mij.........gggrrr wat duurt het wachten dan lang he........ Hier nog altijd niet veel nieuws en spectaculairs te melden. Weer hele andere gevoelens dan de vorige twee ronden dus weer voel onzekerheid.......al hou ik me deze maand gewoon voor dat ik zwanger ben!!!!! (grapje, het zal wel niet, hihi) Vandaag was mijn temp 0.1 gestegen!! Joepie er zit weer wat stijging in....... Mijn luteale fase is trouwens 16/17 dgn Me2. Ben ik nu na volgend weekend nog niet ongi dan ga ik pas een test doen....... grtjs Twinny
Zo meiden...hier mijn tempkaartje inc vandaag... Blijf wel netjes op die 37,1 hangen he? Is dat nou niet goed? Ik zie redelijke variatie in jullie kaartjes... Verder zie ik jullie temp allemaal onder de 37 bijna... Misschien meet ik te laat? Ik heb tot 2 keer toe NA het douchen getempt omdat ik er nog in moet komen en de temp ligt in de douche... Beter zeker de wekker zetten? En de tempert naast mijn bedje? @Twinny..joehoeeee gestegen..das goed ...toch? @sandraK..welkom terug meis! Leuke vakantie gehad? @de rest....succes met wachten!! Ik ga zo ffkes naar de dokter...even een verwijzing halen voor bloed te laten trekken op evt b12 tekort. Ik heb hier een aantal sympt van nl... Zal wel mevallen maar wil het zekere voor het onzekere. Ook heb ik besloten geen rookwaar meer te kopen als dit op is...
nou ik ze je thermometer langs je bed leggen en niet eerst gaan douchen of zo. voordat je smorgens uit bed stapt eerst tempen, en idd eventuel je wekker iedere dag op die tijd zetten.
Ninetje,...leg je thermometer maar gauw naast je bed meis!!! Het beste is namelijk om je temp te meten voordat je opgestaan bent. Je temp gaat namelijk meteen na het opstaan omhoog, en zo krijg je dus geen goed beeld. Dussuh...meteen op je nachtklastje leggen....
Spannend Twinny, Die daling en stijging lijkt wel erg op mijn kaartje BAlen dat je luteale fase zo lang is in vergelijking met mij. IMijn LF is nl maar 12 dagen dus testte op zondagmiddag al posi. Spijkervrouwtje. Klinkt ook allemaal erg goed en bij Pientje is de temp ook hoog! Mijn duimen draaien overuren! Leuk dat je er weer bent Sandra, had je gemist. KAn me voorstellen dat je meer rust had. Wellicht alleen tempen tot je ei is geweest. Ik dacht nl echt dat mijn duivels kwamen vanwegen mijn kaartje....Hebben jullie nog ff de duinene in kunnen sneaken voor een klusbeurt??!! Jullie zaten toch met (schoon)ouders en zoon in een heel gehorig huisje?!
He Sandra, fijne vakanite gehad ? mijn temp was vanochtend hetzelfde als gister en FF geeft nog geen eisprong aan, maar goed ik weet bijna zeker dat ik hem zondag heb gehad. Gr.
Ik wilde geen kans mislopen dus we hebben het even heel snel gedaan in bed gewoon....met een snukende zoon eventjes verderop... Niet iets waar ik fan van ben...maar ik was veel te bang dat ik mijn kans zou verprutsen.......
hoi meiden! Ik ga hem naast mijn bed leggen en dan de wekker zetten op...? Ik ben een laat slaper, misschien als er wat uit de bloedtest komt die ik morgen ga laten doen en ik krijg de juiste medicatie...niet meer... Het duurt een week voordat ik de uitslag krijg, word getest op suiker,schildklier,b11,b12 en algeheel bloedbeeld. Gezien de foliumzuur(b11) de aanwezigheid van een tekort aan B12 kan verdoezelen duurt het langer dan de normale 3 dagen, dus ik mag woensdag bellen naar mijn HA. Das nog voor mijn ei dus dan ben ik in elk geval op tijd mocht er iets uitkomen. Spanned hoor!!
Ha Meiden, Morgenmiddag zal ik mn kaartje weer showen, dat kijkt makkelijker, maar dat lukt nu niet want ik zit weer op mn werk en vanavond heb ik geen tijd... Mn temp was vanmorgen 36,31, helaas weer lager dus... Maar we klussen vrolijk verder hoor hahaha.. Gr. Jorietje
Jeetje dames, ik heb vakantie dus lekker even gerelaxed en dan lullen jullie zo een aantal pagina's vol. Ik ga gewoon verder bij het heden. Eerst wel even Me2 feliciteren, geweldig meid!! Allen die aan het wachten zijn veel succes, degene die ongi zijn geworden veel succes in de volgende ronde en voor de klusser net als ik, geniet ervan!! Mijn kaartje: Vanmorgen dus bij huisarts geweest voor mijn reisziekte en nog even over mijn cyclussen gehad en dat bruine verlies. Zal zo even een apart topic openen dan kunnen jullie lezen wat het voor mij betekend Groetjes Monique
hoi meiden even een vraagje ik zit nu op dag 21 van mijn cyclus en mijn temp is de afgelopen 3 dagen gedaald en gaat nu weer stijgen.iemand enig idee wat dit kan zijn?