Hallo Dames, Wie kan er wijs uit mijn kaartje? Wanneer is mijn ei nou geweest? Ik snap er helemaal niks van. Het is wel de eerste keer dat ik temp, en ik heb 'normaal ' een cyclus van 38 dgn. Hopelijk kan iemand mij helpen... [img=http://img59.imageshack.us/img59/5202/temp1jp0.th.png]
Hoe krijg ik nou het plaatje erop i.p.v. alleen de link? Sorry hoor maar ik ben er nog niet helemaal uit hoe het werkt. Volgens mij heb ik wel alle stappen zoals op pag. 1 beschreven doorlopen. Help!!
Meliske van harte gefeliciteerdddddddd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat te GEK!! Nou tis wel een vruchbare maand zeg!!!
hey meliske marie heeft dan ook gelijk want die pendelt de maand dat je positief test!! dat paar maakt heel veel waar zeg
alleen http://...... invullen en [img.......] weg halen.[/quote] Heb ik geprobeerd en werkt niet, en nu???
@Meliske: Van harte gefeliciteerd!!!! Hoeveel dagen voor je NOD heb je getest? @Zanoni: Een dun streepje zegt nog niet zo heel veel. Het kan dan nog een aantal dagen duren, voordat je echt je eisprong hebt. Voor de rest: veel klusplezier, succes met wachten en hopelijk nieuwe ronde nieuwe kansen. Hieronder mijn kaartje. Niks bijzonders eigenlijk. Liefs, Jaycey
meliske gefeliciteerd, geniet ervan Dreamy, ziet er bij jou ook goed uit zeg, ga nog even blazen voor je, en voor mezelf natuurlijk. Mijn eisprong was op zondag, precies wat ik dacht en voelde.
hallo meiden Zie dat er vandaag een aantal flink aan de klus moeten, hihi.....veel plezier dan maar alvast...... Meliske: TE GEK wauw meid, geniet er maar lekker van. Goed dat je durfde te testen. Mijn NOD is zondag of maandag maar durf echt niet voor dinsdag te testen......... Had je nog meer tekens dan het duidelijke kaartje?? Steffie, het lijkt toch echt wel op een innestelingsdipje........ Hier alles rustig........ buikje soms erg aanwezig, maar nog geen krampetig gevoel of zo........ Vanmorgen temp. gelijk aan gister......wilde eigenlijk graag een stijging, maar ben weer trappetje aan het creeren!! Werd 2 uur na het tempen badend in zweet wakker en heb voor de lol nog eens getemp......was al 0.3 weer gestegen!! Ben zo benieuwd naar morgen....... Maar ach, vorige cyclus was mijn temp. tot na de ongi 37.1 10 dgn op rij ofzo!!!! grtjs Twinny
Blijft ook voor jou spannend Twinny! Vind het er goed uitzien hoor meid! Ik duim voor je!!! Liefs Dreamy
ik had steeds zo'n krampen in mijn buik en een borrelend gevoel in me darmen, en vanacht slecht geslapen dus ik dacht als ik vandaag 37,1 of hoger temp dan ga ik testen en dat was dus heb ik het er maar op gewaagt.
Twinny, dat badend in het zweet wakker worden (terwijl je rustig geslapen had) was voor mij het eerst teken dat ik zwanger kon zijn. Ik duim voor je.
Steffie: mooi dat ie weer omhoog vis! Dreamy: ook weer mooi kaartje! Micha: ook weer lekker onhoog! Twinny: je temp blijft hoog! Ik heb echt goede hoop!!
hoi vind lief dat iedereen zo veel hoop heeft. Durf mezelf niet zo vast te pinne op temp. kaartje aangezien mijn temp. na de eisprong de vorige keer ook hoog was....... Heb alleen toen niet bijgehouden in grafiek, dus kan me niet meer herinneren of ik toen ook zo dipje had!!!! Volgens mij was zeker 10 dgn straight hoge temp.......... We moeten toch echt afwachten, pppfff Twinny
Zanoni, dan komt je ei nog niet, de streep moet donkerder zijn als de teststreep dan heb je een positieve ovu test. Steffie, pffffff boven die prikkeldraad blijven nou hoor! Dreamy, idd dpo 6 zegt nog niets, maar je zit al wel lekker boven de prikkeldraad dat is in ieder geval al positief, duim voor je meis Jody, dag 38 ??? Meliske, joehoe gefeliciteerd meid, het regent zwangeren hier op het moment! Jacey, veel plezier met klussen meid Micha, mooie stijging zeg! duidelijk ei dus, succes met wachten Twinny, go meid, gaat lekker hoor! Mijn kaartje Na verhaal gister van HA vanmorgen ovutest gedaan die ik nog had. En zoals ik al dacht door de temp. en mijn zijsteekjes, komt ei eraan, ovutest was positief. Dus dat zit goed, nou nog het gedeelte waar het bij mij dus niet goed zit. Hopen dus dat die hele kleine kans die we hebben, toch gaat lukken. Meiden die nog wat hormoon over hebben, zodat ik mooi nestje kan bouwen voor mijn ei, GOOIEN MAAR ik zit er klaar voor! Groetjes Monique