temperatuurkaartjes (oud)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamy

Dreamy Actief lid

9 mei 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    Dank je Micha, hoe gaat het met jou?

2. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    met mij gaat alles prima, vanochtend was mijn temp weer 0.1 graden omhoog gegaan :D en ik zit nu op dag 4 van de lutale fase ( ik hoop dat ik dat goed het geschreven )
    Het is nog even afwachten, kan nog alle kanten op.
    Voel jij al wat ??

3. Dreamy

Dreamy Actief lid

9 mei 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    Hee bij jou wordt het dus ook spannend :D . Die temp stijging is prima! T

Tja ik voel eigenlijk nog niets anders dan anders. Heb zoals altijd een beurs gevoel in mijn borsten maar dat heb ik elke maand en heb verder geen last van krampen ofzo.. mja ik zit pas op 7e dag na mijn ei...
    Vorige maand stortte mijn temp op dag 11 naar beneden dus nog een paar dagen en ik weet meer..

4. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    spannend ik zal voor je blijven blazen, want instorten mag niet !! :D

5. Dreamy

Dreamy Actief lid

9 mei 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    Thanks Micha ;) Ga ook voor jou duimen!

6. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Micha en Dreamy: ik blaas even dat jullie temp hoog blijft!!
    PPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

7. Dreamy

Dreamy Actief lid

9 mei 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    Thanks Me2 dat je nog steeds meeleeft :D

8. Female

Female Niet meer actief

hoi allemaal! ik ben pas net door naar ronde 2 ;) ... Heb hier al veel gezien over temperaturen, dat wil ik best gaan proberen, maar is er iemand die me heel kort kan vertellen hoe het precies gaat (wanneer stijgt daalt enz).... vanmorgen 1e keer gedaan, was 35,9 (is dat niet weinig??). hoop dat iem me verder kan helpen! thanks, xxx female

9. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Female kijk even op de eerste pagina van dit topic en bij het topic over temperaturen van Natasja, boven aan dit forum.

DreamY; ik wil gewoon dat jullie allemaal snel die oversteek maken naar het zwangerschapsforum, lekker gezellig daar verder kleppen dus moet jullie wel blijven aanmoedigen! :)

10. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    Thanks Me2, we hebben echt onze best gedaan deze ronde, gelukkig een dag voor de eisprong geklust, en ook de dag op de eisprong voor alle zekerheid. :D

11. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Ik baal.
    Ik ben op vakantie geweest en daardoor uiteraard minder getempt. Is mijn ei verdorie vroeger dan anders. Wanneer precies weet ik niet. Hij geeft wel dag 12 aan maar daar heb ik niet getempt. Ik kon die nacht niet slapen en heb in de kamer zitten lezen. Maar als ik daar niets invul geeft hij helemaal geen kruis aan. Vul ik hem iets hoger in dan verschuift FF hem naar dag 11. Waar ik dan toch maar vanuit zal gaan...ofwel...compleet misgeschoten deze maand. :cry:
    Of toch idd dag12??? :(

Maar wat moet je dan met de vervolgtemperatuur??? De Zwitserse Alpen zijn er niets bij.

En de anderen...Me2 en Meliske proficiat dames!!! :)

Ik lees wel mee maar de puf is er even uit. Excuses :cry:

12. Dreamy

Dreamy Actief lid

9 mei 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Katootje - Tja dat is inderdaad een lastige Katootje.. Het KAN idd op dag 11 en dag 12 geweest zijn. Daar kan je nu niet meer achterkomen... KL*TE voor je meis..
    En wat je vervolgtemperatuur betreft.. ik zie op ff wel meer kaartjes waarbij de temp ontzettend omhoog en naar beneden gaat.. maar ik snap wel dat je liever een wat stabielere temp hebt.

Ga even voor je blazen dat ie morgen weer omhoog schiet PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF en blijf voor je duimen dat ie op dag 12 gesprongen is!

13. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Katootje: hoop ook voor je op cd12, en als het cd 11 is geweest is er ook geen man overboord want het eitje kan 24 uurr worden bevrucht!

14. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    @Me2 & Dreamy Als hij nu vandaag ook nog hoog was geweest dan had ik denk ik nog hoop mogen hebben maar dit....

15. lot

lot Actief lid

21 feb 2006
    401
    0
    0
    grafisch ontwerper eigen bedrijf
    Brabant
    Zit je misschien een dag of 5 voor je nod. Dan heb ik het namelijk ook altijd ;)

16. droom

droom Actief lid

25 jul 2006
    353
    0
    0
    Hallo meiden,

Even een vraag, ben dus nog niet zo lang aan het tempen maar voel me al een aantal dagen super beroerd, zit nu in de nachtdienst en kon het vannacht bijna niet vol houden. Heb echt flink last van mijn buik. Ben hier al voor naar de ha geweest, en die dacht aan een prille zwangerschap of een uitgestelde menstruatie. Jullie begrijpen dus wel dat ik flink benieuwd ben. Als ik bij mijn temp kaartje kijk dan zou ik volgens het programma (als ik kijk in de kalender) de 17de mijn menstruatie kunnen verwachten, op dag 52 (zou kunnen) en dan kan ik op de 21ste testen (dat duurt nog heel erg lang!!! :( ).
    Nu wil ik graag van jullie weten of bij jullie kalender aan de hand van je temp goed klopt. Als dat zo is dan kan ik me nu wel zenuwachtig gaan zitten maken en blijven testen maar dat heeft dan dus geen zin. Graag jullie advies want ik wordt hier een beetje :cry: van.
    Ik hoop dat iemand advies kan geven..

Gr droom

17. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder

tot nu toe mijn kaartje.
    begrijp alleen niet waarom ik een stippel lijn heb ,dat had ik vorige maand ook

18. Terese

Terese Fanatiek lid

Ziet er goed uit Sonja!

19. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ziet er goed uit Sonja! Daar houden!
    Droom, je bent pas 8 dagen na je eisprong, dit betekent dat je al over circa 7 dagen kan testen. Fertility Friend houdt echter een langer termijn aan, vandaar dat die zegt pas testen vanaf de 21ste. Ik zou al op de 17de aug. gaan testen.

20. droom

droom Actief lid

25 jul 2006
    353
    0
    0
    Nog even wachten dus....

Deel Deze Pagina