temperatuurkaartjes (oud)

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Natasja, Jun 3, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

Apr 28, 2006
    2,084
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi Droom

Bij mij loopt mijn kalender precies gelijk met mijn kaartje.
    FF gaat bij jou alleen uit van de door jou ingevulde temperaturen en weet dus niet of dat je soms al een eisprong hebt gehad voordat je begon met tempen. Je kunt evt via Analysis en dan tuning/override aangeven wanneer jij denkt dat je je eisprong hebt gehad (als je dat tenminste weet). Dan zal FF je kaartje waarschijnlijk heel anders beoordelen.
    En waarom doe je anders geen test meid, benje snel van alle onzekerheid af! ;)
    Succes ermee.

2. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Pppfff, ga je eens een dagje werken, wordt het wel heel veel bijlezen, hihi.....

Sinds gisteravond last van krampjes en steekjes in de gehele buik, bij de baarmoeder, eierstokjes en navel in de buurt..... nu ook beetje wazige hoofdpijn en rugpijn! Denk toch dat ik ongi ga worden en lijkt ook eerder dan de vorige 2 rondes!! Verder gloeien op dit moment mijn wangen, misschien was een trui toch te warm en kan ik beter t-shirt gaan aan doen....
    Van mijn temp. durf ik niet uit te gaan......mijn gevoel zegt dat het niet zo kan zijn dat ik zwanger ben en aan de andere kant: ik wil het zo graag!!!

Mijn afscheiding komt na 12 dagen ook weer een beetje terug........

Hier is mijn kaartje van vandaag:

Maak er maar wat van.......ik ben weer een trappetje aan het bouwen, maar de glijbaan komt toch pas samen met de :evil: :evil: !!

Twinny

3. droom

droom Actief lid

Jul 25, 2006
    353
    0
    0
    Kan mij die test ook schelen, dacht ik net. heb dus getest en hij is negatief. Ook prima, weet nu in ieder geval dat ik gewoon op mijn temp kaartje af ga en wacht tot het de 17de is geweest, dan niet ongesteld dan test ik hem dan.
    Soms moet je gewoon een paar afspraken met jezelf maken... :oops: Fijn dat jullie daar getuigen van willen zijn. :D

Gr Droom

4. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Sonja, ziet er goed uit! Ik denk dat je een stippellijn krijgt omdat je alleen je temp invult en geen cervical fluid (of hoe je dat ook mag schrijven). Maar ik weet dit niet zeker

5. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Nijmegen
    twinny, het ziet er toch goed uit! ik hoop dat hij hoog blijft en dat je niet een glijbaan aan het creeren bent!

6. Terese

Terese Fanatiek lid

Twinny, het ziet er toch erg positief uit hoor!

7. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Nijmegen
    Hoi Droom,

Ik heb even gekeken bij mijn kaartje en FF geeft bij mij aan (als ik al wat gegevens in de toekomst invul) dat ik kan testen op 20 DPO en dat is ook de tijd die het mijn vorige cyclus heeft geduurd. Dus ik denk dat FF daarmee een berekening gaat maken wanneer je kunt testen. En FF geeft ook aan dat mij ongie op 22 DPO gaat beginnen.(en dat berekend hij waarschijnlijk door een gemiddelde te nemen van al mijn cyclus periodes.)
    Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Groetjes

8. droom

droom Actief lid

Jul 25, 2006
    353
    0
    0
    Ik heb even niets anders om van uit te gaan, ga dus van de berekeningen van FF uit.
    Nog even een weekje afwachten dus, bedankt voor het kijken zanoni.

Gr Droom

9. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Twinny: het wordt nu wel heeeeel erg spannend!!!

10. droom

droom Actief lid

Jul 25, 2006
    353
    0
    0
    Nou meiden,

Ineens valt het kwartje (euro of wat dan ook :) ) Ik heb vanaf woensdag buikklachten en toen is volgens ff mijn eisprong geweest.
    Ik heb dus nog hoop wacht nu zeker tot de 17de.

Gr droom

11. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

May 7, 2006
    1,167
    0
    0
    zuid holland
    ik had ook steeds een stippenlijn maar nu probeer ik mijn afscheiding te noteren en geeft ie een dik kruis

12. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

May 7, 2006
    1,167
    0
    0
    zuid holland
    zanoni ik krijg nooit dpo of zo iets hoe kom jij daaraan of betaal je voor ff?

13. jetaime

jetaime Actief lid

Oct 24, 2005
    368
    0
    16
    Lot, ik zit wel op 9 DPO maar weet niet of ik ook echt 14 DPO heb. Als ik daar vanuit ga dan is het dus wel 5 dagen voor mijn NOD. Zou dit al wat betekenen... ongi?

14. Micha

Micha Fanatiek lid

Jan 8, 2006
    1,231
    0
    0
    Woerden
    Sonja, dat ziet er goed uit zeg !!

Gr.

15. shannen

shannen Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    1,410
    0
    0
    Micha en Dreamy Spannend ik duim ook voor jullie!!

Twinny en Sonja ziet er goed uit meiden duim duim duim!!!

Hier mijn kaartje dan eindelijk weer een keer:

liefs Shannen

16. Terese

Terese Fanatiek lid

Nou, Shannen, dat ziet er ook goed uit hoor!

17. Dreamy

Dreamy Actief lid

May 9, 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Shannon - Ziet er goed uit meis! Duim ook voor jou!

18. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Nijmegen
    Shannon, dat ziet er heel mooi uit, houden zo!!!

Lorfiedal, DPO zijn days past ovulation, dus die kun je in pricipe ook gewoon tellen (het aantal dagen na je kruis). Maar ik betaal wel voor FF en die gaat dan voor mij tellen (zie ook het kaartje van Shannon hierboven, daar zie je dat FF gaat tellen vanaf kruis) Bij mij is het nog niet te zien omdat ik nog niet over mijn eisprong gedeelte ben.

Hierbij ook weer mijn kaartje, mijn temp is weer ietsjes gezakt maar ik had nog steeds een lichter streepje :(
    Ach ja wij klussen wel gewoon door, :) is helemaal niet erg ;)

19. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

May 7, 2006
    1,167
    0
    0
    zuid holland
    ben gelijk gebleven maar das ook goed als ie maar niet zakt!

@ shannon wat een mooi kaartje houden zo zeg
    @zanoni blijven klussen!! dat is toch niet vervelend?

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Lorfiedal en Shannen kaartjes zien er goed uit hoor!!!

Dreamy hoe gaat het met jou, ik heb het gevoel dat ik je een beetje in de steek heb gelaten, maar je moet ook mee naar de april mama's hoor ;)

Share This Page