Nou mijn temp blijft maar laag, ik snap hier niks meer van. Bij iedereen zie ik na de eisprong een hogere temp verschijnen. Bij mij schommelt hij gewoon rond hetzelfde niveau als voor de eisprong. Vandaag was mijn temp weer gedaald en nu heeft FF het prikkeldraad een flink stuk naar beneden gebracht. Nu ben ik ineens niet meer onder het prikkeldraad gekomen haha Maar hoe zit dat? Waarom past FF dat ineens aan en blijft ie niet gewoon bij het eerste standpunt? Hier mijn kaartje: Liefs Steffie
Geen idee Steffie, ik kan ook niet echt wijs worden uit je kaartje, vraag me wel eens af of je ei al geweest is. Hoelang is je cyclus normaalgesproken.
@ Loeki - Hee meis doe niet zo gek joh. Ik heb echt niet het gevoel dat je me in de steek hebt gelaten hoor Vind het lief dat je aan me denkt KNUF voor Loeki! Mijn kaartje voor vandaag: Tja tis weer ff een dipje. Ik hoop niet voor lang!!!!
k zal voor je blazen Dreamy pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff zo die gaat wel weer omhoog morgen. Je zit pas 8 dagen na je ei, dus de zullen nog wel even weg blijven denk ik.
mijn mini kaartje - ik heb de voorgaande dagen gewist heb omdat ik van methode veranderd ben...wat mij vooral opvalt is de hoogte van de temperatuur. Meten jullie ook rectaal? Tis gewoon een saai kaartje zo, hehe!
@ steffie: ik weet het niet. Bij mij wordt ik tot nu toe dan ongi maar ik ben ook niets anders gewend hier mijn kaartje @ MarieLize: oraal getemd Ik heb va mijn eisprong al een ongi gevoel. Beetje vreemd maar volgens mij hebben jullie daar ook wel eens last van toch? Ik heb wel eens steekjes gehad en vorige maand zelfs steekjes id lies maar echt ongi gevoel zonder krampen... Het is iedere maand weer wat anders, zucht
@ Zanoni - Nou jouw eitje zit er echt aan te komen.. Veel plezier met klussen! @ Lorfiedal - Ziet er goed uit meid! Nou elke keer een trapje omhoog @ Steffie - Blaas ffies voor je dat ie morgen weer omhoog schiet PFFFFFFFFFFFFFFFF @ Marielize - Ik meet idd ook rectaal, dat schijnt de beste methode te zijn @ Lot - Houden zo Ik duim voor je meis!!!
MOgge dames, ovu test was nog steeds negatief Ben benieuwd wanneer er eindelijk eens wat gebeurd. Heb wel al 2 dagen last van steken/druk linksonder, denk bij mijn eierstok http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... ic_id=4349 (zie mijn album)
Hallo ladies, plaats ook maar weer eens een kaartje : Hij blijft nog hoog,al zegt dat niet veel. Denk nog steeds dat ik dik ongi ga worden,want voel me ook niet zwanger en daarbij hebben we verkeerd gemikt door die buikgriep.....maarja de wonderen zijn de wereld nog niet uit heh... Ik temp trouwens vaginaal,ook een optie! @Steffie, ik denk ook dat je nog geen eisprong hebt gehad en als je temp zo laag blijft haald FF dat kruis denk ik ook weg. Heb verder geen symptomen zoals opgezette gevoelige borsten?
hoi ben op mijn werk en kan nu ff geen grafiekje plaatsen... Mijn temp is wel weer naar de volgende trede, hihi..0.1 graden weer gestegen...... Weet dat kaartje er gunstig uit ziet, maar er zulle er zat andere zijn die ook zo kaartje hadden en toch niet zwanger... NOg 3 daagjes en dan zal ie wel gezakt zijn en ik ongi...... ppffff Heb krampjes en ben lichtmisselijk en wazige hoofdpijn!! Twinny
Vaginaal tempen..had ik niet eerder van gehoord tot ik bij fertilityfriend kwam. Lijkt me wel een stukkkie makkelijk want dat rectaal vind ik best rottig om zelf te doen. Goeie tip!
hallo meiden kan iemand mij helpen om zo'n kaarte bij FF voor elkaar te krijgen. ben nieuw hier dus kan wel wat hulp gebruiken. suc6 allemaal trouwens X jackie
Zanoni: gewoon door blijven klussen. Je ei zal een dezer dagen er zijn! Shannen: mooie temp! Daar houden! Lorfidal: ook mooie temp! Je gaat echt zo'n mooi trappejte omhoog krijgen!!! Dreamy: nog niets aan de hand, zoals Loekie zegt: het is aps 8dpo, maar ik blaas hem wel even omhoog: PPPPFFFFFFFFFFFFFFFF!! Marielieze: ik temp altijd rectaal. Dat wordt overigens ook aangeraden, want is het meest betrouwbaar! Lot: mooie lijn omhoog!!! Wat betekent dat CP eigenlijk en die dingen die erbij staan op jouw FF kaartje? Pientje: mooi hoor!1 Hoelang is jouw Luteale fase normaale??!! Twinney: ook heel mooi! Niet de pessimistisch doen. Mijn man zei steeds: als je zo'n instelling hebt dat het wel weer niet gelukt zal zijn dan lukt het nooit. hihihi en zie reslut. Ik duim ook zo voor jullie!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn temp is weer wat gezakt helaas, zal vanmiddag mn kaartje weer plaatsen als ik thuis ben.. Weet alleen niet of ik nu ongi ben of niet, ik wou dat ik wat dat betreft zekerheid kreeg en dat het dan maar doorzet, dan kunnen we een nieuwe ronde in, das beter dan dit beetje bloed verliezen en af te moeten wachten wat er nu aan de hand is...
@me2: Ik heb zojuist voor de gein getest en beide methodes gaven een resultaat van 37.4... ik denk dat ik de komende dagen dubbel ga testen om te zien of er een verschil is want geez...tis echt een stuk makkelijker, hehe. Hoewel ik idd ook altijd heb begrepen dat rectaal het meest betrouwbaar is. Maar toch: dat vind ik altijd leuk, zo'n experimentje!
Nou bij mij weer een negatieve ovulatie test.. misschien toch de twaalfde aan houden, maar dan is mijn temp voor nu wel erg laag...Volgende ronde???? Liefs Britt
Lot, shannen, Pientje en Lorfiedal ziet er goed uit meiden...hoog houden nu.. Dreamy innestelling, morgen weer omhoog.. Steffie, PFFFFFFF omhoog nou!! Zanoni waar blijft ons eitje nou??? Britt
Ik vind het wel ideaal hoor,hij glipt er heel makkelijk in 8) nee maar rectaal begon een beetje pijn te doen,vandaar dat ik dat had geprobeerd,maar werkt goed ! Alleen als ik ongi ben,sla ik die paar dagen even over. @me2,geen flauw idee hoelang mijn luthale fase is,denk zelf wel 14 dagen. Heb nog geen 1 keer met zekerheid kunnen zeggen wanneer mijn eisprong was,omdat mijn temp niet direct omhoog gaat maar geleidelijk En daarbij is dit pas mijn 3e eisprong ofzo in de afgelopen 17 maanden Maar bij mij is het wel zo dat als mijn temp daalt ik die dag dan ook meteen ongi wordt,dat is wel fijn,weet dan ook meteen wanneer ik ongi word.
Ik hoop het voor je Pientje! Britt: ik word geen wijs uit je kaartje...zou bijna zeggen dat je ei nu moet komen! Klus dus maar wel even door....