Pientje, als je moeite hebt met rectaal inbrengen, kan je bv een beetje vaseline of een andere vettige creme gebruiken en het puntje van je thermometer erin doen
Hai Britt, Ik denk dat je ei er aan zit te komen...misschien wat vertraagd door afgelopen maand?? Maar kan echt wel na dag 18!! Even doorklussen!!! kus nina
Jaaaaaaa er komt ritme in mijn templijn,hahaha Zon rechte streep is ook maar saai! Ik zet gewoon elke dag de wekker op 7.30 en dan hoppa! Ik ga strakjes even de berichtjes lezen meiden!
hoi allemaal, zo he weer ff 8 blz bijgelezen maar hier is mijn temp kaartje een rechte lijn en nog geen kruis te bekennen liefs samantha
Hoihoi! Ik snap niet heel veel van de temp kaartjes maar goed al doende leert men zullen we maar zeggen, Gelukkig merk ik wel heel goed zelf dat de eisprong eraan komt...Ik heb altijd een paar dagen flinke pijn en dan op het hoogtepunt van die pijn verlies ik een hele dikke *flurp* van dat rauwe eiwit...wat wijst op vruchtbaar slijm.. Ik heb de vraag bij de verloskundige neergelegd of die dikke flurp nou de eisprong betekend of juist aangeeft dat de eisprong is geweest...en die flurp dan wijst op het afdrijven van het zogeheten vruchtbare slijm dat zijn werk gedaan heeft... Dit was haar antwoord: hoi Nine, rondom de eisprong kun je meer slijmverlies hebben. Dat kan in 1 keer veel zijn of gedurende langere tijd wat minder veel. Als je buikpijn hebt heb je waarschijnlijk op dat moment de eisprong, dat slijm komt er dus achterna bij jou. Als je rond de dag van de eisprong (de dag ervoor, de dag zelf of de dag erna) vrijt heb je de meeste kans om zwanger te worden. Mirjam Misschien heeft iemand er wat aan...ik in elk geval wel!
Nou hier is mijn kaartje weer, maar ik weet niet helemaal zeker of t nog klopt, omdat ik niet weet of ik nu al met een nieuwe cyclus bezig ben. Als me dat duidelijk is, pas ik wel weer e.e.a. aan... Gr. Jorietje
JA, deze wist ik want gebruik ook FF,maar CP heb ik nooit ingevuld, dacht eerst dat het chemical pregnancy betekende, maar het beteket dus cervical position...hihihi Jorietje: word inderdaad niet veel duidelijker je kaartje. Het kan dus zijn dat je wel al je ongi hebt gehad (daar had je toch een vraag over?).
Klopt Me2, ik denk dat ik beter een nieuw kaartje kan beginnen en dat ik nu op dag 3 zit van een nieuwe cyclus, denk je ook niet?
ow maar vaginaal werkt prima voor mij ben niet van plan om het nog rectaal te doen. Vaginaal gaat zo makkelijk plop erin en heb geen zin om smorgens eerst nog de vaseline erop te doen. Daarbij vind ik het ook een beetje ranzig dat ding ine je ...hahaha
Ik zou zggen probeer het maar. Kan je doen door op de dagen dat je bleodverlies had M in te vullen dan maakt FF van zelf een nieuw kaartje (het vorige kaartje wordt dan opgeslagen).
Dank je meis, daar heb ik zeker wat aan!!! Bij mij was het deze keer ook zo....ik hoop dat het raak is!!!
Dan is dit weer een nieuw kaartje, banner staat op 34 dagen, das t gemiddelde van mn 2 laatste cyclussen... Gr. Jorietje
hallo meiden Ben weer terug van me werk...... Had vanmiddag ff het idee dat de al gekomen waren. Had opeens doorzichtige afscheiding met kleine bruine spikkels erin........ dacht dit is de voorbode en dadelijk zet het door. Heb echt al in tijden geen afscheiding meer gehad........ MAar nu is ook weer zo goed als weg, de afscheiding!!!! Voel me wel niet lekker, beetje alsof ik ziek ga worden........ krampjes en steekjes soms, wazige hoofdpijn en misselijk.......... Mmmm, lijf speelt deze ronde weer een spelletje met me..... Zal ook wel een van die weinige vrouwen zijn die een temp. stijging houdt tot aan de ongi!! Mijn temp. kaartje is best amusant........... zit een soort verlegde symetrie in na de eisprong............ maar dat betekent dat ie morgen dus weer moet gaan dalen, ggrrr............ Hier is ie: MAak er maar wat van......... Twinny
WAt een spanning Twinny. Dit ziet er toch echt uit als een zwangerschapskaartje!!! Durf je nog niet te testen? Het is nl al 14dpo.....
ik had woensdag al stiekem getest en was natuurlijk negatief omdat te vroeg was......... Nu geen test meer in huis en kan pas maandag eentje gaan kopen als dan nog niet ongi is geworden!! Voel me niet erg bijzonder momenteel Bij de vorige twee rondes werd ik precies op DPO 16/17 ongi, dus wacht nog maar ff.......... grtjs Twinny
Britt, ik hoop voor je da jouw eitje gister is geweest en dat je temp nu mooi gaat stijgen. ik zal even een handje helpen PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF en ik hoop natuurlijk dat mijn eitje er ook snel aankomt!!
@ twinny: ik hoop dat de stijgende lijn zich stijgende houdt. Ik hoop het voor je. Het is wel een erg mooi kaartje hoor. Morgen een spannende dag. Ik kom zeker even kijken hoe het afloopt