Ja dat vraag ik me dus ook af. Had die nacht voor het eerst onder een dekbed geslapen en ben bang dat dat invloed heeft gehad. Mijn cyclussen duurden de afgelopen 3 keren rond de 50 dagen. Dus dacht zo rond dag 36 mijn eisprong te hebben. Het is de eerste keer dat ik temp, dus moet gewoon afwachten... Iedereen bedankt voor het blazen. Het heeft nog niet zoveel geholpen, maar dat komt later misschien nog. Zal ook even voor jullie blazen PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF En dat alle temperaturen maar flink omhoog mogen gaan.
Ik heb mijn kaartje opnieuw ingevuld omdat maar kan nergens vinden waar ik de lengte van de cyclus in kan vullen. Wie kan me helpen?? Gr Droom
@ Steffie, dan voor de zekerheid nog even klussen meisie. @ Twinny, gaat heel goed, mijn temp steeg ook voor mijn ongi, die dus niet meer gekomen is. Ik duim voor je meid. @ Droom, FF vult zelf je cycluslengte in aan de hand van de ingevulde gegevens, dus zodra je weer ongi wordt weet FF dat je cyclus voorbij is.
Oke, dan heb je dus helemaal geen houvast als je onregematig menstrueerd?? Dan schiet ik er nu helemaal niets mee op! Dat is best irritant.... Want wanneer zou ik dan eventueel overtijd kunnen zijn?? Gr Droom
Dat weet je in de eerste cyclus nog niet, helaas. Pas in de tweede cyclus dat je tempt kun je echt over 'overtijd' spreken.
Oke, dan laat ik dat temp kaartje maar even links liggen.. Heb nu eigenlijk iets nodig wat wel houvast geeft. Maar eigenlijk is dat er niet... Bah!!! Ga dus maar even uit van mijn laatste cyclus. Dat waren 54 dagen, nog maar 8 te gaan.... hoop ik. Gr Droom
Ik zou wel gewoon blijven tempen droom. Ik had er bij de volgende cyclus namelijk wel heel erg veel aan. De eerste is onzeker dat geef ik toe, maar het helpt je daarna wel enorm goed. Zo wist ik na de eerste ronde dat mijn ongi 12 dagen na mijn ei moest komen, dus het wachten is dan wel op je ei, daar kun je niets aan veranderen, maar na je ei weet je wel waar je aan toe bent. Ook wist ik zeker dát ik een eisprong had want ook mijn langste cyclus was 53 dagen en ik twijfelde echt aan het feit of ik uberhaubt wel een eisprong had. Dat soort gegevens zijn ook voor een dokter of gyn goed om te weten, mocht je naar je cyclus willen laten kijken (zou ik zeker doen als je 2x of meer boven de 50 dagen zit). Heel veel succes droom, ik weet hoe je je voelt en dat je heel graag houvast wilt hebben, maar dat kan ik je helaas niet geven, tempen is het enige betrouwbare meetinstrument op dit moment.
Goedemorgen dames, Mijn kaartje voor vandaag: Gelukkig weer 0,1 graad omhoog. Zit vandaag op 9 dpo.. als op dag 11 mijn temp hoog blijft ga ik hoop krijgen... dusssssssssss we zien wel weer
Ziet er goed uit dreamy, ik heb nu ook 3 x achtereen dezelfde temp. Hopen dat ie komende dagen omhoog gaat! http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... ic_id=4398 Wat is eigenlijk dat dpo, Dreamy?
Thanks Terese! Ik hoop voor jou dat je eisprong zich snel aandient! Dpo betekent Days Past Ovulation, dus het aantal dagen na je eisprong
dreamy - netjes meid!, morge omhoog he!!! pffffffffffffffffff terese - Ook bij jou omhoog hoor meid!!! pffffffffffffffff
mijn nieuwe kaartje voor vandaag tis nog nie veel maar het begin is er. Twinny: duimerdeduimerdeduimerdeduimer, ze draaien op volle toeren Dreamy: ziet er goed uit je kaartje PPPPPFFFFFFF hoog blijven he de rest van de tempende dames, suc6
Hierbij ook weer mijn kaartje. Ik ga er zeer sterk aan denken dat ik vandaag mijn eisprong ga krijgen (FF zal hem wel gaan verzetten). Het is nu dag 36 en de afgelopen 3 keer een cyclus van 50 dagen. En mijn temp is na mijn "eisprong van FF" nou niet echt omhoog gegaan. Wel balen want ik had eigenlijk op een kortere cyclus gehoopt. Gelukkig voelde hubbie zich alweer een heel stuk beter (was ziek) en had hij ook nog zin. Dus dat is helemaal goed gekomen. Jullie zullen me wel iets minder zien want ik ga niet meer elke dag inloggen hier. Vind het wel heel moeilijk maar ga het toch proberen. Wilde eigenlijk maar 1 keer in de week langskomen maar daarvan weet ik toch al dat het niet gaat lukken. Ik vind het heel erg leuk hier maar ik wil toch een beetje afstand gaan nemen en er iets minder mee bezig zijn. Liefs Steffie
twinny en Dreamy ziet er goed uit houden zo hoog die temp !! Misha en Steffie balen dat je temp zo omlaag is gegaan!! Hier mijn kaartje nog een keer, heb weer een paar dagen vip gekregen.. ik was gisteravond heel erg misselijk heb ik normaal nooit, maar volgensmij kan dat niet van een zwangerschap komen zo vroeg naar mijn ei of wel ?? liefs shannen
Hallo allemaal, Hierbij weer mijn kaartje. 0,1 graad gestegen. De ovulatietest was nog steeds lichter dan het teststreepje..... Volgens mij wodt hij nooit donkerder maar we wachten nog even af...
Dreamy: ziet er goed uit! Hoe lang is jouw luteale fase normaal? Mischa: innesteldipje?? ik blaas voor je PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!! Stef: zuo heel goed kunnen dat je je ei nog krijgt, klus maar voor de zekerheid! Shannen: je kan eigenlijk pas vanaf de innesteling symptomen krijgen en dat kan ong. tussen dpo 6 en veder gebeuren. Ik denk dat het dus nog te vroeg is voor symptomen...Maar hoog houden die temp!
Hier mijn kaartje maar weer eens..... Ik heb niet mijn hele cyclus getempt dus niet echt een goed beeld, maar mijn temp van vandaag maakt veel goed! @Shannen, ik denk dat dat wel kan hoor...ik was van mijn zoon een week na de bevruchting al misselijk....
@ twinny - Super mooi kaartje meis, ga voor je duimen @ toontje80 - Nou meid je ongi is weer voorbij dus veel plezier met klussen (en bedankt voor het blazen ) @ Steffie - Het zou idd kunnen dat je je eisprong nog moet krijgen. Jammer dat je wat minder komt. Kan me er wel wat bij voorstellen. Heel veel succes en tot snel @ Shannon - Mooie stijging in temp! Houd die mooie stijging erin @ Zanoni - Veel plezier met klussen en hoop dat je eitje snel zal springen @ Me2 - Mijn lutale fase was vorige maand 12 dagen dus ga er nu weer vanuit omdat mijn eisprong net als vorige maand ook op dag 16 was
Ik denk niet dat het uitmaakt of je onder een dekbed slaapt of niet hoor... Ik had tijdens de hittegolf een lagere temp dan nu....dus dat heeft er waarschijnlijk weinig mee te maken denk ik...