Goede morgen, Vandaag mijn temp weer gestegen met 0,1 Maar nu een vraagje ik heb al een topic hierover geopend maar nu nog een keer. weet iemand wat het kan zijn als je een witte druppel uit je tepel krijgt als je erin knijpt ik zag gister iets op mijn tepel en dacht hoe kan dat dus kneep ik erin zodoende. nu vanmorgen weer even kijken en ja hoor nog steeds. Ben nu 1 week na mijn eisprong en volgens me gevoel zelfs al 9 dagen na mijn eisprong!
Lorfiedal, mooi kaartje! houden zo!!! en wat je vraag betreft kan ik je niet helpne, ik zou niet weten wat het zou kunnen zijn
@Lorfiedal,Misschien een teken van zwangerschap? of je prolactine gehalte is te hoog,dat kan het zwanger worden bemoeilijken. Of er zit een ontsteking of erger een gezwel.... Even in de gaten houden,kans is natuurlijk groot dat het met een zwangerschap heeft te maken,je kaartje ziet er mooi uit! Voel je je verder nog "anders"? Nou mijn temp is nog steeds hoog,nog 2 dagen afwachten....
@ Lorfiedal - Kaartje ziet er super uit hoor meis. En wat dat witte uit je tepel betreft.. ik heb echt geen flauw idee @ Pientje - Spannend meis nog 2 dagen.. ik vind het echt een potentiele zwangerschapstemp kaart!!
Wat balen Twinny!! Dit KAN gewoon niet. Ik ga heel hard blazen: PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Ik snap alleen niet waarom je denkt dat je NOD op woensdag is....Juist door te tempen kan je zien wanneer je ei is geweest. NA je ei is je luteale fase eigenlijk altijd hetzelfde. De tijd vóór je ei kan juist variable zijn waardoor je cyclus langer of korter is....Je zit nu op dpo 16 dus het kan heel goed dat morgen je NOD is. Terese: het opne baolletje betekent dat je op een andere tijd dan normaal hebt getempt. Micha en Dreamy: mooie stijgingen=> houden daar!!!
Allereerst wil ik iedereen heel veel succes wensen!!!! Het is voor een aantal van jullie erg spannend... Hier mijn kaartje..... Ik denk zelf dat ik mijn eisprong had op dag 15...maar was moeilijk na te gaan zonder mijn tempjes... Ik heb in elk geval vandaag mijn hoogste temp aller kaartjes (van mij)gescored....37.1!!!
Via google kan je daar veel info over vinden,maar je moet je niet gek laten maken. Misschien ben je wel gewoon zwanger. Heb je vaker vocht uit je tepels? Ik zou even afwachten tot je nod en als je het vaker hebt even contact opnemen met je ha. hopelijk ben je gewoon lekker zwanger!!!
Aller eerst ffkes mijn kaartje... Wederom weer dezelfde temp... Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik puur temp om te kijken hoe dat gaat en of ik mijn eisprong kan ontdekken, ik heb nl tot nu toe een heel erg stipte cyclus van 29 dagen. Is dat ook de reden waarom mijn temp ook zo regelmatig is? Ik temp nog maar net dus misschien verandert het allemaal nog wel..maar mochten jullie het antwoord weten heel graag! @Twinny...*blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasblaaaaaaaaaaas* dat ze maar wegblijven en de temp weer netjes gaat stijgen, als ik het me goed herrinner had loekie ook eerst ffkes een daling voordat t weer omhoog ging... @lorifal...Ik heb je een pb gestuurd omtrend het prolactine, meis. Maar eerst maar ffkes afwachten of het niet gewoon door evt zwangerschap komt...temp ziet er goed uit! Toch? @de rest...ik duim en blaas ook voor jullie heel hard hoor meiden!! Op dat we maar een hoop posi testen gaan krijgen!!
hoi me2 o dat wist ik niet dat de luteale fase altijd het zelfde is......... Dan zal ik inderdaad morgen ofzo ongi moeten gaan worden.......... ppfff......... LAten we maar gewoon blazen..... Twinny
hoi hoi het is hier wel spannend zeg ik heb vanmorgen 36.7 getempt en ik werd vanmiddag wakker want ik moest naar de wc en ik kreeg me toch een kramp een soort of spierpijn (en dat trekt) en dat trekt door van mijn buik naar mijn onderrug toen ik op de wc zat werd ik me toch een partij misselijk dus heb me vriend geroepen om een emmer ik kan niet eens rechtop lopen zo zeer doet dat dus ga de heel middag bankhangen maar ik moest natuurlijk wel ff snel mijn kaartje plaatsen nou hier komt ie dan ik kan over 6 dagen al testen maar ik ga over 8 a 9 dagen testen als de er nog niet zijn liefs samantha
Blijft mooi hoog hoor je temp Samantha... wordt voor sommige idd errug spannend. Ik duim nog even voor iedereen [-o<
hallo Allemaal, Ben er ook weer even.. Mijn kaartje gaat steeds hoger.. Verder duim ik natuurlijk heel hard voor iedereen!! liefs Shannen
Zo hier ook weer eens mijn kaartje. Heb hem bij ff opnieuw ingevuld en nu zegt hij dat ik nog geen ei heb gehad. In de kalender trouwens dat ik deze cyclus 2 eieren ga krijgen, ben benieuwd! Ik temp gewoon door, zie het wel als ik naar ronde 2 ga wat hij dan zegt. Voor nu een goede oefening laat maar zeggen. Mijn NOD gaat volgens de kalender nog wel even duren, maar ik ben van plan op dag 54 te gaan testen, zo lang duurde mijn vorige cyclus. Gr Droom
Zooo, een hoop spannende kaartjes!! Twinny Wat enorm balen zeg...je kaartje leek zo perfect! Ik ga nog even heel hard voor je blazen; hoop dat het helpt! Sandra; Mooi! Recordtempje! Hoop dat het wat opbrengt! Duim voor de rest ook megahard!! Ik had vrijdag een posi ovutest...wacht nog even tot ik bij FF een kruis krijg voor ik mijn kaartje plaats. Heb de laatste paar dagen al een hogere temp; hoger dan normaal rond ei. Beetje raar?! Hoop maar dat FF over een paar dagen toch een kruis gaat geven. Temp is mogelijk ook wat hoger door verkoudheid? Nou ja, ff afwachten maar. Had iig een mega posi ovutest, dus da's iig iets! Liet hem aan mijn man zien die test...hij twijfelde even...dacht ff dat het een zwangerschapstest was....helaas was dat niet het geval...
@ Twinny, je kan ook geen dag zonder mij hè, kan wel blazen, maar mijn nuchtere verstand zegt dat het niet veel zin heeft. Zou willen dat het anders was. Ik had wel een daling, maar slchts van 0,1 graad. @ Dreamy, ziet er nog steeds goed uit hoor. Ik duim voor iedereen. Oh, voor wie het wil weten in mijn fotoalbum foto's van het brengen van het grote nieuws aan mijn ouders. Mijn neefje in gepast tenue.
Sandra, nou dat kan het toch bijna niet anders.. lorfiedal Dreamy, shannen, Micha, Samantha en Pientje, ziet er goed uit voor jullie... Wordt een maand met veel zwangere vrouwen. twinny, ik ga voor je duimen..en blazen pffff morgen is je temp weer hoger!!!! Hoop het zo voor je.. Zanoni, ik heb ook zo en moeite gehad met streepjes deze maand. Ze waren vanaf dag 10 tot en met 17 allen met 2e streep en wel 4 a 5 dat ik niet zeker wist of hij duidelijk genoeg was.. Dacht ookal dat ik mijn ei allang had gehad. Nou mooi niet dus. Nou mooi.. Mijn vriend zie ik pas dinsdag weer dus hoop dat het genoeg was. Vanmiddag weer positest. Liefs Britt
hoi allemaal, daar ben ik weer. Het is nog niet nodig om iedere dag mijn kaartje neer te zetten maar ik zet die van mij er toch maar weer eens bij. Spannend is het nog niet. Eerste 3 dagen pijntjes gehad. Een beetje een trekkerig gevoel in de baarmoeder --> volgens mij?? Ik had dit nog niet eerder gehad en tja, je put er weer hoop uit.. Gisteravond (4 dagen na t eitje) harde buik maar dat heb ik altijd rond de innestelingstijd, is dan ook pijnlijk. Maar nu, nergens meer last van. Ik ben bang dat het weer niet zo goed gaat als dat ik wil, zucht. @droom: wat een vreemde kaart @shannen: tripeltrappeltrippeltrap! @samentha: hmmm, wie weet? wel een een enorme stijging gisteren zeg! @sandraK: je eitje is wel degelijk geweest, nu wachten he @twinny: geen goed teken meid . Ik hou mijn vingers voor je gekruist @loeki: 7e hemel