temperatuurkaartjes (oud)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    ff een vraagie ff geeft mijn ei drie dagen later aan dan ik zelf denk dat ik hem gehad heb. En volgens mijn banner gaat ie nog steeds hoe ik hem gehad denk te hebben.
    Wat zal ik nou aanhouden als nod want ff zegt dat ik nu een cyclus heb van 31 dagen terwijl ik hem altijd van 27 dagen heb en ook nu mijn eisprong op dag 14 heb gevoelt.

volgen jullie het nog???????????

kortom wat zal mijn nod nu zijn?

2. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Ik snap nu pas wat jullie bedoelen met egg white Jeez.... :oops:

Ging net even plassen, voordat ik lekker vroeg mijn nest in duik(was vanochtend half acht thuis van werk), en toen zat er een doorzichtig slijmpropje op mijn papiertje...errug rekbaar

Nu de vraag heb ik nu mijn ei gehad of komt het eraan..??

Liefs Britt

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Britt: kan beide zijn. Sommige dames hebben ook vruchtbaar slijn na de eisprong, maar je bent dus wel in de vruchtbare periode!
    Lorf: gewoon uitgaan van je normale cyclus.
    Sandra: er is maar 1 microscopisch spermacelletje nodig!!!!

4. Terese

Terese Fanatiek lid

Ik zal er ook eens op letten, had er nooit erg in?

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    wow pientje gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!

6. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    SUPER PIENTJE!!! :D Gefeliciteerd! Ik ga keihard duimen dat het goed blijft gaan!

7. patrien

patrien Niet meer actief

jeetje de zwangeren vliegen de deur uit, het topic van April 2007 mama's word een volle bak.
    allemaal gefeliciteerd en voor iedereen waar nog geblazen moet worden hier wat wind: PPPPPPPFFFFFFFPPPPPPPFFFFPPPPFFFFPPPFF
    als ik kon maakte ik er een orkaan van.

8. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Pientje, GEFELICITEERD!!! ga er maar lekker van genieten!!

Hierbij weer mijn kaartje, ovulatietest was weer negatief en mijn temp ook weer iets gedaalt... zou het eitje dan toch nog moeten komen?

9. Marlene

Marlene Lid

30 mei 2006
    67
    0
    0
    Hoogeveen

Ik weet zeker dat het gebeurd is.
    Gisteren een roze afscheiding en vandaag een temp van 36.5.
    Zo laag had ik de vorige ronden als ik ongi werd.

Helaas op naar de volgende ronde.

Marleen

10. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Balen Marlene :cry: Ik probeer nog ff heel hard te blazen, maar vrees dat dat niets meer uithaalt....Sterkte :cry:

Bij mij temp weer iets gestegen. Als ik bij morgen dezelfde temp invul krijg ik mijn ei-kruis...Zal dus morgen of zo wel weer mijn kaartje plaatsen.

11. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    vandaag weer ietsie hoger!

12. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Pientje, wat gaaf!! kon ook haast niet anders met zo'n mooi kaartje! Geniet ervan meid!
    Marlene, balen meid :( Hopelijk de volgende ronde meer succes
    Elvira, dat wordt weer wachten meid. Ik duim dat het voor jou ook eindelijk raak is deze ronde!
    Lorfiedal, ziet er goed uit hoop voor jou dat het ook deze ronde raak is!

Nou hier mijn erg rare kaartje.

We hebben erg weinig kunnen klussen deze ronde (mijn mannetje had een onsteking aan zijn plasbuis...) dus ga er maar niet teveel van uit dat het misschien toch nog iets kan worden.
    Mijn temp 37,1 is voor mij niet echt hoog, heb ik altijd de 2e fase en daarmee wordt ik ook gerust ongi, dus kan er nog geen niks van zeggen :rolleyes: Donderdag 17/8 is mijn NOD als ik uit ga van 25 dagen, maar de laatste keer was mijn cyclus ook 24 dagen dus dan zou woensdag mijn nod zijn.

Heb nog wel een vraagje: mijn fase na mijn ei is gemiddeld maar 10 dagen, hoe zit het dan met een evt innesteling? Want ik ga er van uit dat je die toch pas tussen de 6-10 dagen na je ei hebt. Stel dat ik zwanger zou zijn en bijv een innesteling op dag 7 heb dan zou mijn lichaam pas 3 dagen weten dat het zwanger is en dan zou op je NOD volgens mij je HCG ook nog erg laag zijn, zou je dan op je NOD wel positief kunnen testen? Was zomaar een vraagje want ga er niet echt vanuit dat ik zwanger ben, heb nl ook nergens last van. Maar goed mocht ik donderdag nog nieit ongi zijn dan wil ik waarschijnlijk toch pas zaterdag testen (als ik dat dan volhoud... :rolleyes: )

13. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    @Pientje, gefeliciteerd meid!!!

@Elvira, fijn zo'n duidelijke test meid!! en nu hopen dat het raak is!!!! ik duim onverminderd door voor je!!

@Marlene, balen meid!!

@Lorfiedal, ziet er heel goed uit meid!! houden zo!

@Sandra, de ronde dat ik zwanger werd hadden we ook bijna niet geklust en de rondes daarvoor om de dag! dus wie weet, succes meid ik blijf duimen

@Spijkervrouwtje, je temp na je ei ziet er iig goed uit meid, wat je vraag betreft dat zou ik eerlijk gezegd niet weten, maar als ik je kaartje bekijk zou ik haast zeggen dat het lijkt of je je innesteling op dag 4 of 5 gehad hebt(lijkt logisch met een korte luteale fase) en dan kan je op je nod wel testen denk ik!! hoop dat je ongi weg blijft meid!! succes.

voor alle andere dames veel succes meiden!!! ik blijf voor jullie allemaal duimen en blazen!!

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Spijkervrouwtje, ik weet bijna zeker dat mijn innesteling pas op dag 10 of 11 na mijn ei was (klein beetje bloed en een duidelijke tempstijging) 3 dagen later was mijn test heel erg duidelijk positief, het kan dus wel hoor.

15. Terese

Terese Fanatiek lid

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Terese je eisprong was dus heel duidelijk gisteren. ;)

17. Terese

Terese Fanatiek lid

Ohw? Volgens de tekst van dit forum begrijp ik er juist uit dat het nu is?

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Je temp stijgt de dag ná je eisprong, dat maakt tempen in die zin zinloos dat het geen zin geeft om te klussen ná je tempstijging, als je temp namelijk stijgt ben je al te laat en is je eicel óf bevrucht óf afgestorven, maar je hebt goed geklust toch, dus geen paniek, nu begint het grote wachten.

FF zegt het volgende:

Can I get pregnant from intercourse on the day of the temperature rise?

By the time you see a thermal shift on your chart, it is usually too late to conceive that cycle. Ovulation occurs on the day before your temperature rises. The best times to have intercourse are the few days before you see a thermal shift on your chart. A single rise, however, does not always mean that you have ovulated. You need to see a clear and sustained rise to confirm ovulation, so do not stop having intercourse until you see several elevated temperatures and ovulation is confirmed.

19. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    zanoni - eerst dacht ik dag 9 maar dat zal wel niet als je een neg. ovu test heb gehad. dan komt je ei er nog aan dus klussen meid!

marleen - balen meid, suc6 in de volgende ronde!

elvira - goed geklust meid?

lorfidal - netjes meis!!!

spijkervrouwtje - tsja... afwachten maar. hou die temp hoog!!! pffffffffffffffffffffffff

terese - netjes meid, nou maar wachten...

20. Terese

Terese Fanatiek lid

Ah okee, Loeki! We hebben gisteren en 2 dagen DAARvoor geklust, dus ik denk dat we wel op tijd zijn geweest?

Deel Deze Pagina