Was vanmorgen echt mega zenuwachtig om te tempen... Mijn kaartje voor vandaag: Hij is hoog gebleven!!!!! Yessssssssssssssssss
Pientje, Gefelciteer meid !! Marlene balen jo !! Hier is mijn kaartje mijn tem pis weer gestegen met 0.2 gr
@ Micha - Mooie stijging hoor meis!! Zal wel ffies blazen dat ie morgen nog hoger gaat!!!! PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
terese - je heb zeker goed geklust meid! dreamy - je kaartje ziet er echt super uit! hooghouden nou hoor!! en hopelijk ga je mee na de april mama's!!!!! micha - ook die van jou ziet er erg netjes uit!! ik zal nog even voor jullie allemaal blazen!! Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Ziet er goed uit Dreamy en Micha! Kan eigenlijk bijna niet meer missen als ik het zo zie! Wanneer krijg je nu zo'n rood kruis in je schema?
als FF denkt dat je eisprong is geweest. dus stel je ei is op dag 15 geweest en je heb op dag 16-17-18 ( altijd 3 dagen) een hogere temp als normaal, dan krijg je een mooi kruis.
dus gezien jou temp kaartje... als jij morgen en overmorgen ook nog zo hoge temp heb als vanmorgen dan krijg je een kruis.
Ah ok, laten we het hopen! Ik voel me iig ook een stuk beter dan de afgelopen dagen. Was zo sjacho de laatste 3 dagen. Is dat normaal rond je ovulatie?
zou kunnen ja dat is bij iedereen verschillend. ik heb eigenlijk nergens last van rond mijn ei. Ook geen krampen ofzow. Maar zou kunnen dat jij het merkt. Nou maar afwachten he, helaas kan je niet meer doen.
http://www.fertilityfriend.com/ttc2/cal ... .php?cd=10 even checken of ik het zo goed doe ik begin net met tempen en als het goed is over 2 dagn me ei ben zooooo benieuwd hoe dit in ze werk gaat en nu kunnen jullie meekijken en tips geven want die zijn welkom jackie
@ jacky : Van Natasja op de eerste pagina: Hoe krijg ik mijn kaartje hier: 1.Sla je kaartje op je computer op. 2. Ga naar www.imageshack.us 3. Volg de stappen. 4. Neem de allerlaatste link die gegeven word. 5. Typ en bericht.. gebruik de IMG knop .. dan de link.. en weer IMG
dank je wel maar dan moet ik het wel thuis doen want zit op me werk haha kunnen ze daar ook zien wat voor temp ik meet das niet de bedoeling maar zo kunnen jullie ook meekijken als ik thuis ben probeer ik het even jackie
Ik weet niet of ik het hier goed neerzet maar ik heb een vraag, Ik voel me erg goed, geen problemen, alleen een beetje steken in mijn buik af en toe. Ik voel me dus niet ziek. Maar mijn tempratuur was gister 37,8 en nu net 37,5 dus best wel hoog. Kan dit iets betekenen? Of is het daarvoor te hoog?
Zanoni: blijft nog een beetje gissen bij jou...doorklussen dus maar! BAlen MArlene: we duimen voor een posi volgende ronde! Elvira: mooi en na dat kruis ook hooghjouden!! Lorfidal: spannend kaartje!!!! Duim, duim, duim! Spijkervrouwtje: mijn temp was ook 37,1 toen ik posi testte. Ik begrijp je echter wel want ik had ook zo'n hoge temp als ik wel ongi werd. Alleen nu blijft mijn temp 37/37,1 (temp nog even door...) Ookal heb je een korte luteale fase dan kan je nog op je NOD posi testen.