Terese: je hebt goed op tijd geklust! Nu die temp hooghouden! Dreamy: wordt ook echt mega spannend bij jou!!! Hoe lang is jouw Luteale Fase?? Ik zou niet kunnen wachten om er een test tegenaan te gooien!! hihihihi Micha: Ziet er ook erg goed uit!!!!
Laat je niet gek maken Dreamy, nog even geduld hebben. Zag dat je vorige maand op dag 11 naar beneden ging, net als ik, maar nu blijft hij mooi hoog, over 2 dagen kun je testen, voel je je ook anders?
Ik wil ook graag naar de april 2007 mama's (wie niet haha) Mijn luethale fase was vorige maand 12 dagen.. Ik wil nog even wachten met testen denk dat ik dat pas eind deze week ga doen.. mits die kl*te niet langs zijn geweest natuurlijk.
Zo hier mijn kaartje dan weer... Hij gaat waarempel weer een ietsje *dansen* naar beneden...Betekend dit nu dat mijn eisprong eraan komt? Ik had gisteren wel die bekende krampen maar goed die heb ik vaak een week van te voren al...ongeveer. Meiden ik zal later ffkes lezen bij jullie,
Dreamy, een tip, als je temp op dag 13 na je ei nog hoog is gewoon gaan testen. Je hebt vorige maand gezien dat je temp daalt vóór je ongi, net als hij dat bij mij deed. Als je temp nu nog twee dagen hoog blijft geef ik je een hele goede kans, ga jezelf niet opvreten tot het weekend.
Nou dit is wel een redelijke tempstijging om de constateren dat mijn ei geweest is...Hahaaaha Dacht echt WOW... nu maar hopen dat die twee keer ervoor genoeg waren Liefs Britt
Oeh..maar nu toch nog te vroeg, gezien ik al 2 maanden stipt op dag 29 ongie word. Ik denk,zoals je al zei dat dit gewoon weer de *voortekens* zijn dat er een eitje komt...Ik verwacht em zondag,dat hoop ik toch maar! Want ik weet niet zeker of mijn lief deze week s avonds thuis is... *eitje komt zo,eitje komt zo,eitje komt zo,eitje komt zo....eventjes geduld nog....want het eitje komt zo.... Als je ei er is...dan is er toch een hele vette daling in je temp...toch niet maar 0,1 graad (zeg ik t nou goed) en als ik t goed heb begrepen van het bestuderen van jullie kaartjes...gaat je temp daarna weer flink omhoog...toch? Ik leer t allemaal wel hoor! @Pientje Vn harte meis!!! @hooghouders...spannend ik duim hard en blaas nog harder... @Twinny...Ik blaas toch gewoon door hoor voor je!! Knuffel! @ *zakkers*....balen!! Ook een knuffel voor jullie @terese....Jij zat goed!!
Geen tempje voor mij vandaag, was vanmorgen vroeg er al even uit geweest en vergat dat ik mijn tempje moest doen... Ik heb vanmorgen wel een test gedaan.....vet nega dus... Eigenlijk zou ik morgen of overmoegen ongi moeten worden, heb alleen die langste cyclus aangehouden zodat ik niet al te nerveus zou worden .... Werkt dus niet....had zulke zere borsten dat ik juist wel nerveus ervan werd.... Maar ik heb sterk het vermoeden dat dit weer game over is...kramp in mijn buik die doortrekt naar mijn benen...das meestal foute boel. Volgende keer ga ik wel tempen, maar proberen om het klussen wat meer spontaan te laten zijn... Het hangt bij ons toch wel erg veel samen met mijn ei....terwijl we daarna het een beetje laten liggen...terwijl mijn ei gerust wat later kan zijn natuurlijk....
@SandraK Herken dat wel..het klussen rondom het 'verwachte' ei... Ben nog steeds in afwachting van het ei (ovu testjes bezig), maar ga volgende maand (indien nodig/wat ik niet hoop!!!) ook tempen en heb de Persona aangeschaft.
@Mirre, ik wil dus niet al te veel kunst en vliegwerk uithalen....ik laat de natuur haar gang maar gaan.... Ik wilde eerst ook an de persona, maar het tempen legt al een behoorlijke druk op me heb ik gemerkt....dus dat doe ik dus maar niet... Eigenlijk baal ik ervan dat ik meteen ben begonnen met tempen, maar ja...gezien mijn leeftijd heb ik geen jaren de tijd meer...
Nou ik hoop het Me2 maar ik denk dat ik al niet meer hoef te testen.... Straks zat er wat lichtroze aan het toiletpapier bij het afvegen. er is nu wel niks meer te zien maar ik heb wel vaker een of 2 dagen wat spotting voordat mijn echte ongi komt. Er is nu wel niks meer te zien Maar het zal morgen of woensdag wel weer feest zijn Begin nu ook steken te krijgen bij mij liezen en af en toe wat rugpijn dus balen Maar goed nog even afwachten en dan zal ik wel door gaan naar ronde 13....
hoi dames, ik zie dat het hier ook weer spannend is voor sommigen. Ik zit zelf ook in de wachtkamer, en ik moet nog tot vrijdag wachten. Deze ronde heb ik niet zoveel getempt dus mijn kaartje is een beetje te vaag om hem hier neer te zetten. Mijn ei is iets later geweest dan verwacht dus mijn banner klopt niet helemaal. Ik hou jullie in de gaten en ik laat van me horen als ik nieuws heb..........al denk ik dat het gewoon ongi wordt deze maand.
hoi, ben er terug !!! Ben tussenin es km bijlezen terwijl we op vakantie waren, maar kon nt reageren .. me paswoord vergeten Wat weinig zwangerbannertjes zijn er nog zeg !! Komaan meidjes, evengoed starten als we waren begonnen toch !!! Hier krijg je even mijn kaartje... snappen jullie het nog ?? Weer geen ei... nu ligt het toch echt nt meer ad hitte .. Wat denken jullie ? Ik word er stilaan knetter van ! Dit kan nooit goed aflopen !