Voel me vandaag eigenlijk niet zo anders.. Had vanmorgen wel wat steekjes in mijn buik (tussen mijn navel en schaambot) thats all..
@stientje. Ik kan er weer niets van maken meid. het is wel zo dat je temp heel erg kan verschillen met voorgaande maanden omdat je op vakantie bent. Sommige vrouwen zijn gevoelig voor veranderingen. (mijn kaart is iedere maand weer anders, haha. Met de hernia was het wel een hele vreemde dus het kan wel kloppen) Je hebt wel lekker geklust in elk geval. Doe je ook ovul. testjes? Misschien dat je dan een beter beeld kan krijgen. Het is echt een rare kaart. Ik kan er niets van maken hoor. FF denken: laat ik zeggen dag 13, gezellig samen met mij op dag 13. Waarom, geen idee maar wel gezellig
Hé Lot, ja misschien doet de vakantie er wel iets toe... misschien mt het vr mij dan maar geen vakantie meer zijn want al de maanden ervoor kreeg ik wel een kruis ! En klussen is de eerste maand dat het meer was... daaraan ligt het volgens mij toch ook nt echt. Ovulatietestjes gebruik ik nog nt... mt ik misschien de volgende ronde maar es proberen.. hoe gaat het met jou meid ?
ik voel me zo beroerd en dat was gister ook al zo echt super misselijk ik kan niet eens normaal lopen. zitten en liggen gaat gellukig wel vanaf wanneer kan je testen : : ik moet namelijk nog 5 dagen wachten maar zou dat nu ook al kunnen ik heb nog niet geplast (want ik ben net wakker) want ik ben zo moe ik heb het gevoel alsof ik helemaal niet geslapen heb maar ik zal hier ff mijn kaartje neer zetten en mijn temp is weer naar beneden gegaan liefs samantha
Ik denk dat 5 dagen een beetje vroeg is meis...maar ja....je weet maar nooit...als je je nu al zo rot voelt. Ik hoop het voor je!!!!!
sommige testen bij 10 dagen al pos. Maar sommige nog niet na 10 dagen na nod. Tja, je kan het proberen maar wachten is beter lijkt me. (ik denk dat ik zou testen, ben niet zo geduldig)
'k Duim vr je samantha ! Hoop dat je posi test !! De symptomen zien er in ieder geval al posi uit ! Duimduim !! Heb je er nog wat over vr mij Lot ? Na een slapeloze nacht met zieke dochter kan ik wat extra energie gebruiken !
Ik had net de laatste in mijn mond gestopt. Het spijt me... Maar ik vind je wel lief (dat maakt een hoop goed toch?)
Geeft nt hoor Lot, ben al blij dat je me lief vindt daarom plaatsen we lekker samen dat ei op dag 13 !! 'K ben akkoord !! De boom in met dat kruis van ff !! En Samantha weet je al wat ?
Misschien ng nt genoeg hcg meidje !! Nog een paar dagjes wachten en dan duimen vr een kanjer van een posi test !!! keep the Faith !!
IS nog erg vroeg Sammie...nog ff geduld meis...... Stien! Hoe was je vakantie?? Je kaartje wordt er niet echt makkelijker op he meid! wellicht toch even ovu testen gebruiken volgende maand!
Hé waar is Natasja haar felbegeerde tempkaartjestopic van alle zwangeren gebleven, zie ik het over het hoofd of is het weg?
Hoi allemaal, Ben weer terug uit Duitsland even 2 dagen thuis en dan woensdag weer in het vliegtuig naar Finland. Snel even gelezen van de afgelopen dagen, kan niet alles onthouden maar Meliske en Pientje van harte!!! Voor vandaag: Zanoni, kan toch nog dat je ei komt?? je zit toch nog niet zover in de cyclus. ik heb ook altijd op dag 8/9 een dip en ei komt pas daarna Marleen, jammer meis, dikke knuff en succes de volgende ronde Lorfiedal, gaat lekker meis, daar blijven hoor!! Elvira, succes met wachten! Spijkervrouwtje, mooi hoog nog die temp, weet helaas geen antwoord op je vraag Terese, mooie stijging, zou idd heel goed je ei geweest kunnen zijn Dreamy, ohhh meid spannend hoor , hopelijk komt er iets goeds uit Micha, innestelingsdipje geweest?? Ninetje, op naar je ei, veel plezier met klussen Britt, wow mooie stijging meid! zijn wij stiekum familie van elkaar? SandraK, lekker alles laten komen zoals het is meid, maak je niet te druk overal over. Stientje, jemig meis, dit is weer zo'n vreemd kaartje, zou je niet een keertje naar de HA gaan?? Samantha, hij zakt wel maar je zit toch nog hoog boven de prikkeldraad, kan nog alle kanten op hoor meis! Mijn kaartje: Schrok vanmorgen wel een beetje, heb nog nooit zo hoog gezeten. Maar is ook weer 1e dag thuis ( je zoekt altijd smoesjes he) Elke keer is weer anders zeg, was eerst niet zenuwachtig door het verhaal van de HA. Vindt het nou toch weer spannend worden, hopelijk heb ik toch progesteron genoeg om mijn eitje lekker in te laten gaan liggen. En dat het wonder wat het dan echt is, toch mag gebeuren bij ons Groetjes Monique