temperatuurkaartjes (oud)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Was een heerlijke ontspannende vakantie ! De kids hebben supergenoten !! Weer viel nt echt mee maar we hebben er toch nog het beste van gemaakt ! Nu wel met een ziek meisje naar huis gekomen maar hoop haar snel weer op de been te hebben ... 'k leg 'r lekker id watjes ! Lief dat je ernaar vraagt Me2 ! :D En mijn kaart.. krijg er kop noch staart aan ind ! Ik weet wel v vorige bezoek bij gyn dat ik een heel snel een ei heb sommige maanden meestal dag 11-12 en tenlaatste dag 17 maar uit de afgelopen 2 maanden kan ik dat zelfs nt opmaken .. Wou die ovutestjes zo lang mogelijk uitstellen maar zoals het er naar uitziet zal ik toch wat moeten !
    Hoe gaat het met jou ? Nt teveel kwaaltjes ? Liefs xxx

2. lot

lot Actief lid

21 feb 2006
    401
    0
    0
    grafisch ontwerper eigen bedrijf
    Brabant
    Wauw wat een knal!

3. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Gaat goed Monique !! You go girlllll !!! Houen zo hoor !

4. lot

lot Actief lid

21 feb 2006
    401
    0
    0
    grafisch ontwerper eigen bedrijf
    Brabant
    Nou mag je eindelijk je kaartje op de andere kant pronken..
    Ik ben m ook kwijt loek

5. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Nou Monique, jij ook zo ineens omhoog..
    Bedoel je dat als familie (grote stijging) of heb je echt een britt in je familie...

Nu idd maar weer wachten..

Ga nu werken dus meiden, zie jullie morgen weer. En ik verwacht alleen maar hoge temperaturen voor de wachters en dipjes voor innestelingen en stijgers voor ovu's.

Liefs Britt

6. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Mirjam heeft er een nieuw onderwerp overheen geschreven over kansen om zwanger te worden???

Britt

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hij is weer teruggeplaats. Pffffff, was even bang dat hij helemaal weg was.

8. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Was mij ook al opgevallen dat die opeens weg was, maar hij is er weer!!

Monique: mooie stijging!!

Stien: niet echt veel kwaaltjes, maar ben wel erg onzeker of alles goed zal gaan. KAn dus nog niet voluit genieten zeg maar...

9. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hallo meiden

Pientje en bosi van harte gefeliciteerd, fijn meiden, geniet er maar lekker van....

Samantha; sjips dat je je zo beroerd voelt en dat je negatief hebt getest. Nog ff afwachten en dan hopelijk goed nieuws

Micha en dreamy: mooie kaartjes dames, zie het positief voor jullie in en wacht in spanning af....

ALle andere in hun fases natuurlijk ook heel veel succes gewenst.

Ik ga nu over naar NOD september, zoals mijn temp. van gister al verraadde zette het gisteravond ook door!!
    Had nieuwe hormonen deze keer en die hebben mijn luteale fase met 2 dgn verkort.
    Volgende ronde slaan we over. Mijn lichaam gaat dus de komende weken zelf de nieuwe ongesteldheid produceren. Dat kan wel ff duren, kom waarschijnlijk dan weer in NOD oktober uit met mijn spannende 2 wkn. Tenzij mijn lijf eens gek doet er binnen 6 weken ongi wordt. Dat verwacht ik echter niet, want mijn eigen cyclus varieerd tussen de 42dgn en 63 dgn.

Blijf hier wel nog ff lezen hoor, veelste spannend allemaal....

Twinny

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Jammer Twinny, geef jezelf maar even rust en verwen je zelf een beetje. Succes in de volgende ronde (in september/oktober)

11. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Twinny: echt super balen meisje!!! Ik had echt zulke goede hoop voor jou!!!! Ik zal voor je duimen dat je nu eens een mooie eigen cyclus krijgt!!

12. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    thankx me2, maar niet te hard duimen, want ga nog op vakantie en ben pas 23 sept. terug!!

Twinny

13. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    zo monique wat een sprong zeg !!
    Twinny dank ik hoop dat het hoog blijf
    Heb nog steeds last van spierpijn in mijn buik en mijn rug word er ook niet beter op !

14. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Twinny, jammer meis!

Succes in de volgende ronde.
    Hopelijk gaat ook jouw lichaam eens gek doen en je verrassen met een ongi die netjes op tijd komt.

Groetjes Monique

15. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Was idd als grapje bedoeld!
    Heb geen Britt in de familie, maar is net ofdat ik jullie een beetje ken.
    Als ik op compu ga zeg ik ook tegen mannetje, ga even kijken hoe het met mijn vriendinnen is :)

Britt we mogen ook op dezelfde dag testen, hopen dat we dan ook allebei hetzelfde testen (positief dan)

Groetjes Monique

16. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    ik zal van de week maar weer eens opnieuw testen

liefs samantha

@twinny
    ik hoop dat je in de volgende cyclus zwanger mag raken

17. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Marlene, veel succes in de volgende ronde!

Lofiedal, gaat de goede kant op meid!!!

Spijkervrouwtje, Ik blijf voor je duimen!

Terese, nu begint het lange wachten, veel succes meid!

Dreamy, Nu hoog blijven!! PFFFFFFFFFFFFFFFFF

Micha, zier er goed uit, nog iets stijgen en dan daar houden!

Britt1, Ook voor jou begint het lange wachten, veel succes en ik zal voor je duimen!

Sandrak, Balen meid, maar zolang :evil: :evil: er niet zijn blijf ik voor je duimen

Stientje, Jij wordt echt alle kant op geslingerd, ik hoop dat er nog duidelijkheid in komt en anders toch een een ovu test proberen.

Monique27, Mooie stijging! nu daar houden he!!

Twinny, balen meid, veel succes in de volgende ronde

18. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Jeetje wat zijn jullie klessebessen hahaha

Dreamy en Micha; veelbelovende kaartjes zeg. Ik blijf keihard duimen dat het goed blijft gaan!

Stien; vakantieganger; fijn dat jullie het lekker hebben gehad en beterschap voor je meisje!
    Balen zeg weer zo'n kaartje...Misschien volgende maand idd eens obvutestjes probereren. Via internet lekker goedkoop. Heb ze deze maand ook gebruikt en vond het wel relaxt, vooral omdat mijn temp rond ei ook een beetje raar deed. Als ik morgen zelfde temp heb als vandaag, krijg ik toch een kruis. Moet eigenlijk eens kijken of ik die ook zonder uitslag van posi ovutest had gekregen...

Samantha; jammer, maar was idd nog erg vroeg, dus kan nog goedkomen! Ik duim!!

Kan de rest niet allemaal onthouden...duim voor jullie allemaal natuurlijk.
    Weet niet meer wie het vroeg, maar JA, we hebben goed geklust, al heeft dat tot nu toe nog geen garanties gegeven.....helaas...

19. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Krijg van iedereen hier de goeie raad om het es te proberen dus als deze ronde op niets eindigt, ga ik ze 'n keer bestellen...
    Elvira vr jou ga 'k duimen vr een mooi kruis en deze keer mt het een happy end zijn hoor !

20. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik vond de combi tempen en ovutesten ook erg fijn. Als een van de twee raar deed kon je nog op de ander afgaan...

Deel Deze Pagina