Ok dan wordt de eerste dag van mijn ongi nu de besteldag van de ovu'tjes... en is wel waar wat je zegt me2 op mijn tempkaart hoef ik toch nt te rekenen heb ik wat anders om op terug te vallen ! Thxxx
Nou even snel een update-tje, helaas heb nog steeds wat roze verlies zal denk ik echt een voorbode zijn van de Heb er alleen niet veel kramp bij, lag net even in bad maar het is eigenlijk meer spierpijn. Ben verder ook wat misselijk maar heb om mijn werk gegeten dus denk dat dat eten gewoon niet goed gevallen is en anders zal het wel van de spanning zijn. Een beetje hoop heb ik nl nog wel maar probeer me er niet teveel aan vast te klampen want dan valt het alleen maar meer tegen. ik wens alle anderen heeel veeeel succes en ik wil heel snel een heleboel zwangerbanners zien
Whaaaaaaa wat is het toch voor veel meiden spannend hier.. ik duim nog even flink voor iedereen myself included... DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM... sorry meiden heb mezelf op het moment ffies niet in de hand
Iedereen heel veel succes! Ik straal jullie wel ff in zodat jullie straks allemaal gezellig in aprilmama's kunnen meebabbelen. Er is nog plaats genoeg! ++++++ZAP++++++ OK iedereen gevangen? Groetjes! \/
dank je dreamy, jij ook succes. Ik moet alleen nog iets langer wachten denk ik want mijn ei was iets later dan gepland zeg maar. Als ik vrijdag nog niet ongi ben ga ik testen, jij dan??
ik wacht nou nog zeker 7 dagen met testen als mijn ongie niet komt liefs samantha ik wens iedereen die ook in de wachtkamer zit veel succes en iedereen die moet klussen heel veel klusplezier en iedereen die net ongie is geworden heel veel succes in de nieuwe ronde
@ samantha, ik duim voor je......... @dreamy, spannend weer he!! Heb je er een goed gevoel over?? Ik niet echt, maar ja ik zie het wel.
@ Patje - Ja heb er dit keer wel een goed gevoel over... komt ook door mijn hoge temp van vanmorgen en het gevoel in mijn buik.. mja zeker weten doe je het natuurlijk nooit.. Duim ook voor jou hoor!
Stien;goed plan ovutesten op dat 1 bestellen; hoop alleen dat dag 1 9 maanden wegblijft Dreamy; top zeg dat je er een goed gevoel bij hebt! Kan me voorstellen dat je er zenuwlappig van wordt hihi duim duim duim full speed.... Spijkervrouwtje; zo'n nieuwe banner lijkt me ook wel wat, dus als jullie er 1 voor een prikkie tegenkomen, houd ik me aanbevolen Harley; thnx voor je duimpjes...ik hoop op meimama; voor april ben ik te laat, maar dat mag de pret niet drukken
ElviraR, Ik wil met je mee naar de mei mamma's! Dreamy, hoe is je temp nu? nog steeds zo mooi hoog? Hieronder weer mijn kaartje. We wachten af...