Meiden vraagje, weet iemand of laat naar bed gaan en er ietsjes vroeger uit gaan dan normaal of dat invloed heb op je temp ? Hij is namelijk 0.2 gr. gezakt. Ik ga straks even bij lezen. succes allemaal
Dank je wel Meliske maar ik trap er nog niet in (probeer ik) Nog 1 hele week te gaan. @stientje: ik dacht dat wij dag 13 afgesproken hadden?? die rechte lijn de lucht in?? Heel onverwachts. Raarrrrrr
Hihi Lot, hebben wij ook afgesproken dag 13... daar houd ik me aan ... maar als ik zo gewoon op eerste zicht kijk zou 'k zeggen 8 of 16... jeetje wat een boel dagen volgens ff dag 20 (had ik nog nooooooooit ) En zo'n enorme stijgende lijn had ik ook ng nt eerder... it's just a kind of magic ! Micha denk wel dat het een beetje effect kan hebben op je temp hoor, nt heel veel maar toch wel wat !
Ik kreeg net nog een mailtje van Pendelmieke met de uitslag....ik zou in aug. 2006 een posi test hebben..... Maar als ik mijn kaartje zie en de krampjes voel, ben ik daar niet zo zeker van.... Ik hoop nog op een laat ei....die dag dat ik ineens zoveel slijmverlies had (dag 20) maar das waarschijnlijk hopen tegen beter weten in... @Lorfiedal, heel veel succes bij de huisarts.. @Lot, ziet er goed uit!!! @Therese, ga nog maar even klussen hoor!!! @Dreamy, nee he.....
De kalender van FF geeft nu aan dat ik vandaag en morgen dus ook nog vruchtbaar ben? Hij geeft een groen vakje aan van 12 t/m 16 augustus, dus mijn 13e t/m mijn 17e dag. Is dat niet wat lang?
FF baseert zich op de periode waarin je waarschijnlijk vruchtbaar bent... dus die 5 dagen die ie aangeeft daar valt ergens je eitje in en ben je heel vruchtbaar.
Let's hope so. Ik dacht er een lijn in te vinden, maar mijn lichaam laat zich niet zomaar kennen. Letterlijk dan
'k Zou zo graaaaaaaaaaaaaaaaaaaag Lot.. lekker samen... maar vrees echt dat jij het me gaat mt tonen hoe het moet ! Me ventje vroeg me wat ik wou vr me verjaardag... ik zei niks... bekeek ie me hƩ nu ??? Ik zei : ik wil nu alleen nog "the one thing i can't seem to have " 8)
Stientje, ik kan me zo goed voorstellen wat je voelt.....en dan ben ik 'nog maar' in de 5e ronde....sjucht....
Ja ik ken het, zo krijg ik vandaag te horen (als t goed is) of ik ben aangenomen.. Mijn vriendje vroeg of ik nerveus was en ik kon alleen maar zeggen. Er is iets wat ik nog liever wil. Bah
Ja meis, wat erg he.... Maar ik duim wel voor je dat je aangenomen bent hoor!!!! En dat je die andere 'baan' ook zo snel mogelijk krijgt.... Ik ben eigenlijk wel erg vroeg met 'zeuren'....maar ja...als je 39 bent dan gaat de tijd toch wel wat dringen....
ik kan het me goed voorstellen Sandra. Ik was ook vol spanning v.a. ronde 3 ongeveer. Dat is gewoon gebleven. Wanneer je dan ook nog eens een stukje ouder bent kan ik het me heel goed indenken.
Lorfidal: succes bij de HA! Die temp hoog houden he want er gaan er teveel naar beneden. Spijkervrouwtje: arch.......he kan dat nu weer..hopenlijk is 13 je geluksgetal. Elvira: lekker zo'n kruis weer. Succes bij de HA en laat je niet met een kluitje in het riet sturen. Hou maar gewoon je maand dat je gestopt ben tmet de pil aan! Dreamy: Nee he. Je temp is nog niet kritiek laag dus ga nog even blazen voor je: PFFFFFFFFFFFF Zononi en Terese: zit nieta anders op dan doorklussen.....
Ziet er goed uit LOT, nog minimaal een week zo houden. Stien: je weet maar nooit!!! Wel goed geklust! Sandra: ik blaas ook voor jou: PFFFFFFFFFFF
Wilde net op jullie reageren Lot! Zo'n banner en een posi test voelt geweldig. Fantastisch. Daar kijk je al die tijd naar uit!! Maar bij mij is er nog geen ongeremd gelukzalig gevoel. Ik ben zo bang dat het nog mis gaat. Als je even geen kwaaltjes voelt of je afscheiding is iets geler etc dan word je elke keer weer bezorgd. Stom he.Ik dacht dat ik nu wel zou kunnen genieten, maar denk dat dat na mijn 1ste echo komt....
He katootje, dat is lang geleden. zo te horen begint het jou ook behoorlijk de keel uit te hangen. Gelukkig kan je hier wel je ei kwijt