Allereerst ff mijn kaartje...blijft toch wel mooi gelijk he? blijft toch wel mooi gelijk he? @Lordifal...weet je ondertussen al wat meer meis...zo spannend! @sandraK...Alles kan nog hoor! Je kan alsnog gaan stijgen meis, je zit nog boven het gemiddelde toch? Ik kreeg zelf 2 keer van marie van poppenmieke dat ik augustus/sept positief zou testen..eerste keer was t aug toen heb ik terug gemaild dat ik mijn NOD op 2 sept pas zou krijgen en heeft ze nogmaals gependeld...ze bleef uitkomen op aug/sept...toeval..we gaan het zien..over een week of 3 Jees wat duurt dat nog lang als je dat zo zegt!! @katootje...het is te begrijpen dat je je zo voelt meis...scheld maar lekker alles mag hier! @Lot...dikke knuf voor jou meis! en natuurlijk ook voor Stientje! Dames ik blijf blazen voor jullie!!
Vraagje voor Monique: Hoe neem je temp op? Rectaal of oraal (onder de tong)? Ik weet nooit wat nu et beste is... Groetjes Mona
Lekker trapje NInetje... jij gaat zo huppelen naar een mooi eitje ! En bedankt vr de knuffel ! Succes meidje !!
Sonja ziet er goed uit hoor... Dreamy omhoog omhoog omhoog...pffffff spijkervrouwtje...hoop volgende ronde raak. Ik zet mijn kaartje hier morgen wel weer..denk morgen mijn kruis??? Dames succes bij de HA.., met wachten en testen. Voor de volgende ronde veel sterkte.. Liefs Britt
Knuffel is graag gedaan en welgemeend! Ik hoop dat ik duidelijk kan zien aan mijn temp dat er een eitje is geweest, gelukkig kan ik het wel redelijk goed voelen en het is al bezig met steken hoor. Hopelijk kan ik mijn eitje ophouden tot de afgesproken zondag,mijn lief werkt nl tegen afspraak in toch op t buitenland deze week...zucht! Bij eitje geeft ie toch duidelijke daling aan? Of is dat niet voor iedereen het zelfde? Liefs,
hoi hoi ik zal mijn kaartje ook weer even plaatsen mijn temp is wel weer omhoog gegaan ben nog steeds misselijk maar heb wel een ongie gevoel en dat vind ik iets minder liefs samantha
@samantha.. Goedzo!! Hoog houden die temp...ik blaas me rot voor iedereen! Die krampen horen ook bij een zwangerschap dus niks aan de hand meiske...wanneer is je NOD? Blazen jullie ook ff voor mij dat ie niet daalt VOOR zondag? hihi
Wauw Samantha gaat goed zo ... lekker hoog houden hoor !!! Ninetje ik blaas me een wervelwind dat dat ei van jou pas zondag komt !!! Ffffffffffffffffffffffffffff !!!!
@ ninetje mijn NOD is op 18-08 maar ik wacht zowiezo nog ruim een week met testen als de er dan nog niet zijn liefs samantha
@ ninetje en ik blaas ook wel ff mee PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF liefs samantha
snel naar huis gereest ppffff ff op adem komen. maar de h.a kon nix afwijkends vinden dus ze zei ff afwachten of je je menstruatie krijgt van het weekend. als dat niet zo is verklaard dat een hoop is het wel zo ff in de gaten houden of de klachten aanhouden en dan terug voor bloedtest als het vanaf nu zou stoppen is het iets met hormonen kan geen kwaad. dus ja spannend tot het weekend de temp is nu nog hoog. meestal gaat ie vanaf de 25ste dag naar beneden als ik ongi moet worden en dat is morgen dus heel spannend.
Nou voor mij is zoals jullie zien helaas vandaag een nieuw kaartje begonnen. 50 dagen heeft het geduurt voordat de kwamen. Nou ik ga er gewoon weer 50 dagen tegen aan en ik kan dus nu wel mijn hele cyclus tempen. Niet leuk :x maar zo blijf je een beetje bezig he. Ik zie echt een heleboel mooie kaartjes bij de afgelopen dagen, meiden succes!!! Gr Droom
Lorfiedal nu ga steevast vr je duimen dat het is wat ik je zei !!! Het aftellen mg gaan beginnen ! Ik duim me te pletter !!! En die temp die blijft gewoon hoog ! En als Stien dat zegt... ik heb altijd gelijk !! Droom fffoe 50 dagen wat lang ! hoop dat de volgende ronde nt zo'n ontpilronde wordt dan en dat je heel snel een normale cyclus mag hebben ! duim vr je !!
Hoi Mona, Ik stop die termometer gewoon onder mijn tong. Dit is niet de beste manier, maar voor mij werkt het wel. Ik houd hem dan wel echt goed vast en druk hem tegen onderkant van tong aan. Gelukkig krijg ik een goed kaartje daardoor anders had ik ook een ander plekkie moeten zoeken. Belangrijkste is dat je elke keer dezelfde plaats neemt. Groetjes Monique
Mijn kaartje.... Dank voor je antwoord Monique. Ik temp ook altijd onder mn tong, rectaal vind ik een zo'n gedoe....Zo te zien gaan we gelijk op, ik zit 7 dagen voor mn NOD.
Hoi Mona, Bij jou is het toch ook goed?? Mooi kaartje met duidelijke eisprong dus waarom zou je dan veranderen. Kan dat rectaal je temp iets hoger is, maar de verhoudingen blijven hetzelfde. En wat ik altijd zeg het is niet de temperatuur die bepaalt of je zwanger bent , dat doet nog steeds je lichaam, in welk gaatje je dat ding ook steekt Anders stak ik in elk gaatje wel een thermometer Lorfiedal, fijn voor je meid dat er niet echt iets ernstigs aan de hand is, ik hoop ook dat het iets anders voor je betekend, pffffffffff omhoog morgen Groetjes Monique
Droom: hoop dat je cyclus deze keer wat korter is. Vanaf het begin tempen geeft je waarschijnlijk meer inzicht. Lorf: dat is weer reuze spannend!!! Sam: ook spannend!