Ik wil niet negatief praten, maar ik ben tot nu toe steeds ongi geworden met een tempdaling op het eind, terwijl ik ook boven de streep bleef....Ik blijf voor je duimen natuurlijk...
ja Elvira ik ook, maar een beetje moed in praten.. Kan bij iedereen verschillen.. Bij mij zakte mijn temp pas voor de volgende ovulatie..Haahaa Erg duidelijk... Werd vanochtend wakker om 7u en had getempt. Lag er toen net 5 uur in. Toen had ik 36,74. Ben weer verder gaan slapen(ben er niet uitgeweest en heb echt geslapen) en om 10u weer getempt. Toen had ik 36.86. Alleen met deze temp kreeg ik mijn kruis. Met die 36.74 niet. Dus maar de laatste ingevuld. Weet toch zeker dat ik mijn ei heb gehad. (ovutest en tempdaling en stijging) Liefs Britt
Ik snap wel dat je moed wilt blijven geven Britt. Is ook prima meid! Ik wilde alleen even mijn ervaring delen
@Mona, wat een prrrrrrrrrachtig kaartje meid!!!! Super... Echt een hele duidelijk eisprong...ben er een beetje jaloers op....hihiihih...mag wel he?
Goedemorgen meiden, Hier weer mijn kaartje, mijn temp was weer gedaald dus ik dacht ik doe nog maar een ovu testje. Nu is de test of net wel of net niet positief, ik kan het echt heel moeilijk zien. Ik heb maar positief ingevuld bij FF,maar of het helemaal waar is.... ik weet het niet....
Goedemorgen dames, Hier even mijn laatste kaartje voor jullie. Ik ga jullie even een paar dagen verlaten, wij vertrekken strakjes naar Finland om nogmaals de WK Rally te gaan bekijken. Vanmorgen weer ontzettend hoge temperatuur en gisteravond had ik heel dik wit slijm, dus ben benieuwd welke kant het opgaat. Jullie horen maandag/dinsdag weer van mij. Iedereen heel veel succes!!!! Groetjes Monique
wordt weer spannend voor een hoop meiden zeg!!! succes allemaal!! enne Stien, gefeliciteerd met je verjaardag meis!!
Hoi, Van mij dan ook weer eens een berichtje + grafiekje. Officieel zit ik vandaag op 15 DPO maar ik geloof er niets van. Mijn temp is nog steeds voor mijn eisprong even hoog als erna. Dus volgens mij moet die eisprong gewoon nog komen. Dacht eerst eigenlijk dag 37 (klopt met mijn laatste cyclus van 51 dagen), maar FF heeft het kruis nog niet verschoven. Was ook maar 1 keer een tempstijging. Ik hoop niet dat het nog veel langer gaat duren want mijn cyclus wordt wel iedere keer langer. Nog langer... dan ga ik naar de dokter want dat is dan toch niet meer normaal. Liefs Steffie
Zanoni; heb ook al eens gehad dat de tweede streep niet net zo dik werd. Misschien heb je er dan net tussenin getest. Ik zou morgen gewoon ook weer testen, zie je vanzelf of ie weer lichter wordt...Suc6 met klussen maar weer Monique; fijne dagen...ik hoop dat je kaartje mooi gaat blijven en dat dat witte slijm iets te betekenen heeft! Stien; Gefeliciteerd en een hele fijne dag meis Hierbij mijn kaartje weer. Weinig verandering...
Nou ik kom hier toch nog even kletsen, het lijkt wel of ik uitstel van executie heb gekregen Maandag de geregeld wat roze afscheiding gehad en dinsdagochtend een klein beetje bloed dus ik dacht mijn ongi is er. Maar gisteren 2 tampons gebruikt en daar zat beide keren alleen een heel klein beetje bruin aan. Tot op heden lijkt het wel of de duivels gevolgens zijn. Begin nu echt te twijffelen of dat het dan misschien toch een innesteling geweest kan zijn Ik moet ook wel zeggen had ik de afscheiding eigenlijk alleen echte merkte toen ik een grote boodschap had gedaan Ik heb ook al 2 dagen last van maagzuur een tijdje na mijn avondeten. Ik gebruik normaal dus altijd tampons maar ga vandaag dus maar voor het inlegkruisje en kijk dan wel of de duivels toch nog doorbreken. Oja en dan nog iets, ik ben normaal niet zo van het pendelen weet niet zo goed wat ik er van moet denken, Maar gisterenochtend had ik zoiets wat kan mij het schelen stuur gewoon Sonja een PB-tje met de vraag of ze wil kijken wanneer ik zwanger zal zijn en evt een positieve test in handen heb. Ik baalde nl gewoon dat het ronde 13 al weer was dus dacht dan heb ik misschien iets om een beetje vanuit te gaan. Krijg ik gisterenavond een pb-tje terug: je bent nu zwanger, 24 aug positieve test. Ik zat toen echt te shaken achter de pc Wil me er niet teveel aan vastklampen maar ik hoop dat ze gelijk krijgt. Heb het ook niet aan mijn ventje verteld dat doe ik wel als mijn ongi er vh weekend nog niet mocht zijn. Heb alleen tegen hem gezegd dat het er op lijkt dat mijn ongi toch nog op zich laat wachten. pff spannend hoor. Nou gelukkig vandaag de hele dag werken en dan nog een BBQ vh werk daarna dus kan ik mijn gedachten even op iets anders zetten. Ik houd jullie op de hoogte! Zanoni: je kunt ook evt vananvond nog een testeje doen misscien geeft dan wel een duidelijke ovulatie aan. Succes met klussen Stien: fijne verjaardag meid Monique: ziet er goed uit joh, en een fijne vakantie!!
Zoooh, wat spannend spijkervrouwtje! Ik blijf keihard duimen meid!! Heb je ook nog getempt vandaag? Ik hoop voor je dat Sonja gelijk krijgt!
zanoni - klussen!! moniwque - mooi kaartje, hoog houden he! Veel pleizer in Finland! elvira - netjes, maar wel hoog houden hoor! spijkervrouwtje - tsjee wat spanned! Ik hoop het voor je! stientje - gefeliciteerd meid!
He stien gefeliciteerd meid maak er een gzellige dag van hmmm mijn temp is gedaald dit had ik toch niet gevraagd :x
Helaas pindakaas.... Ik zag het vanmorgen al aan mijn temp, en toen ik een uurtje later naar de wc ging wist ik het zeker.....game over voor deze dame. Ik voelde het gisteravond al, een rare druk onderin mijn buik. En mijn borsten waren ineens helemaal niet meer gevoelig...dus ik was niet verbaasd. Wel teleurgesteld uiteraard, maar ik heb weer een mooie cyclus zo... Dussssss...ik ga op voor de 'maand-met-de-vier-pendels'....
lorfidal - ik zie geen kaartje, of ben ik de enige... micha - netjes en nou hoog houde hoor!!!! pfffffffffffffffffffffffffffffffff
Ik heb weer heerlijk geslapen, en temp is weer gestegen! Ik heb mijn kaartje toch maar even aangepast, want die ene dag dat mijn temp steeg, was ik eigenlijk ook later dan normaal. Ik was toen vergeten te tempen en had toen eerst al mijn ontbijt op. Die tellen we dus even niet mee. Maarrrr... vandaag is temp WEL gestegen!!!!