hee natasja! fijn dat je er weer bent meid! we hebben je gemist... hopelijk heb je een goede vakantie gehad, en zoveel ontspanning gehad dat je je eitje volledig benut hebt!! veel liefs elfje
@ Natasja, welkom terug fijne vakantie gehad? @ Dreamy, zoals je weet heb ik ook drie dagen bruinverlies gehad ik duim voor je meisie. pfffffffff omhoog die temp grrrrrrr weg die
ja het was echt heeel erg leuk! We hebben rond getoerd met de camper.. ben in engeland, schotland en wales geweest!!
hey Natas ..WB ...dat is ook een droom van ons Schotland ..lijkt me heel erg mooi ... ik hoop dat je een heel mooi schots eitje hebt gehad ...en dat het raak is ...knuf asjuh en verder alle andere dames ..hou hoog die temp
hihihihi het was meer een cornwall eitje hihihihi Schotland is inderdaad mooi! nog te weinig van gezien, dus we gaan volgende keer alleen naar schotland!
even snele en berichtje vanaf mijn werk. De ongi is nog niet echt doorgebroken. Heb wel 2 keer een klein beetje bruin verlies gehad om de wc (terwijl ik weer een grote boodschap had, heb normaal maar 1 x p/d maar nu al 3 dgn, 2 tot 3 x pd ) heb normaal nooit geen bruinverlies altijd meteen rood, dus het blijft nog spannend. Heb normaal ook altijd best veel krampen maar heb tot nu toe alleen af en toe wat rugpijn maar totaal geen krampen in mijn baarmoeder. Durf er nog niet van uit te gaan maar hopelijk is dan eindelijk een keer raak.....
ff tussen de middag thuis om mijn kaartje online te zetten. (worstebroodjes zijn nu lekker klaar dus luchen maak!) Verder heb ik meer trek door de dag heen maar dat komt waarschijnlijk omdat mijn lichaam weer wat meer spek nodig heeft nou dat het weer kouder aan het worden is. En ik heb slaap, gaap. Maar heb vanacht niet zo goed geslapen.. voel me niet anders dan anders. Jawel trouwens, ik heb geen buikpijntjes. Dat is ook wel eens lekker (al 3 dagen niet) @spijkervrouwtje: toch weer spannend, ik hoop dat sonja gelijk krijgt. ik kreeg gister een berichtje dat ik in okt. zwanger zou zijn. (zitten dan precies op 1 jaar) duimen draaien! @natasja: ben blij dat je het leuk gehad hebt maar ook dat je weer terug bent. @sandra: verdorie @micha: niet slekt! Ziet er helemaal niet verkeerd uit! @steffie: zou je niet eens een testje wagen? @stientje: Van HarTe GeFeliCiteerRd met jE VerJaarDag! worstebroodjes zijn een beetje te lang gebakken.. [/i]
hier is mijn kaartje voor vandaag de temp blijft hoog ik schrok ervan nog steeds misselijk en zere en gespannen borsten last van mijn onderrug liefs samantha
Dames het blazen heeft geholpen...nog steeds geen vette zakking en gelukkig ook nog geen stijging. Doorblazen dat ie stabiel blijft totdat manlief weer thuis is!! @Stientje gefeliciflappert met je verjaardag meis! @Natasja Welkom terug van vakantie! Gezellie dat je er weer bent! @SandraK...deze ronde moet het raak zijn hoor! @Sonja...ik blaas hard voor je meis dat ie hoog blijft. @Samantha..ziet er netjes uit! @ de rest...dikke zoen!
sorry dames iets verkeerd gegaan nee niet echt dramatisch maar dat hij naar beneden gaat op dag 25 hmm ik denk dat het slecht nieuws is