Weer heel wat kaartjes hier... Britt; wauw, wat een stijging na je ei!! Nu volhouden die hoge temp Micha; had ik eerlijk gezegd ook niet gedacht! Super dat ie nog omhoog is gegaan. Wanneer durf je te testen? Lorfiedal; die daling zegt toch niet veel. Komt vast nog goed hoor! Sandra; wat balen zeg Ik hoop dat je dit keer aan de beurt bent en dat je pendels lekker kloppen! Natas; fijn dat je er weer bent. Hoop dat je vakantie ook nog wat leuks heeft opgeleverd!! Elfje; mooi dat je ei eindelijk gespot is. Goed werk heeft tijd nodig, dus ik hoop dat het wat gaat opleveren Lot; mooi hoog houden. Je bent die pendels gewoon voor! Uhmmm de rest ben ik weer vergeten...ik duim in ieder geval!
als je zwanger blijkt te zijn stijgt hij dan alleen nog maar ????? zie altijd teleurstellingen hier als die zakt heb er nog geen ervaringen mee namelijk maar ben wel aan het tempen vandaar dat ik wel wat uitleg kan gebruiken jackie
Hoi, na je ei stijgt je temp (kan ook weer even zakken bij een innesteling) en dan is het idd de bedoeling dat ie hoger blijft (blijft niet oneindig stijgen hoor hahaha) Gaat ie weer dalen, dan betekent dat idd dat je ongi eraan komt (bij sommigen daalt ie pas als ongi er al is. Het is wel belangrijk dat je elke dag op hetzelfde tijdstip tempt ('s ochtends voor het opstaan) en bij voorkeur anaal (zie ook blz 1 van dit topic) Suc6!!
hm ja oke ik temp elke ochtend 7 uur anaal ja en hij was dalende maar is vanmorgen (na me ei gister) 0.2 omhoog gegaan. Het is dus de bedoeling (als ik bevrucht ben) dat hij blijft stijgen??? jackie
De dag voor de verhoging was dus je ei. Ook als je niet bevrucht bent gaat je temp omhoog, daalt pas weer voor ongi. Als ie hoog blijft (ook na NOD) dan is het raak!
wat bedoel je dan met daling zegt nix als je ook zegt dat ie hoog moet blijven ik ging er ook van uit daling is ongi klaar.??
Een daling tijden deluteale fase kan ook een innestelingsdip zijn. Je temp stijgt dan daarna weer. Als die daling aan het einde van je luteale fase komt kan je echter bijna zeker van zijn dat je ongi op komst is.
Nee, Lorfi, je daling is namelijk echt minimaal! Pas als de daling doorzet is het was verontrustender, maar je ben tnu ook pas op dpo 9. Ik weet niet hoelang je luteale fase normaal duurt. Bij mij maar 12 dagen, maar dan is een klein dipje op dag 9 helemaal niet raar.
wie kan mij helpen, ik krijg bij FF dat mijn vip over 9 dagen verloopt. moet ik hier nog actie op ondernemen of kan ik na die negen dagen toch gewoon nog in mijn kaartje om hem in te vullen
sonja en Samantha, dat ziet er goed uit zeg !! Natasja, welkom terug, we hebben je gemist Elvira, ik wil zo lang mogelijk wachten ik denk pas volgende week ergens.
Je kan gewoon nog in je kaartje, je kunt alleen de wat meer uitgebreide onderdelen niet meer gebruiken. Bijv tellen van DPO dagen en aangeven hoe je je voelt..Blijft verder normaal...
lorfiedal..ik had op 8dpo de vorige keer mijn innestelling en er stond dat dit kan tussen meestal dag 8-10..dus kan bij jou ook innestelling zijn..
Ik betaal ook niet..vind dit zelf genoeg. Het gaat mij er om dat ik kan ziet wanneer mijn ei was en of mijn temp hoog blijft. Zodat ik dit kan vergelijken met andere maanden.. blijft toch spannend iedere keer... succes toontje Liefs Britt