volgens ff ben ik op dpo 9 maar ik denk zelf dat ik mijn ei op dag 14 heb gehad dan ben ik al een stuk verder
Wat ik net ook al zei..kan gewoon je innestelling zijn. ik had deze op dag 8. Deze schijnt meestal te zijn dag 8-10...Dus kun je daarom je daling hebben.
Nou, Lorfidal, dan zu je dus, als je eitje al eerder was geweest kunnen gaan testen want dan is je temp echt nog te hoog voor ongi (kijk maar op mijn kaartje in m'n album).
Nee, ze lijke niet o elkaar, maar een kleine daling zegt niets en als je dus op of bij je NOD zit en er is geen mega daling dan kan je dus heel goed zwanger zijn. Kijk bv ook eens bij het kaartje van Loekie.
Als je ei op dag 14 was, dan zou je nu dus 12 dagen dpo zitten. Weet niet wat normaal is bij je? en hoelang je cyclus normaal is? Ik heb een keer 15 dagen dpo gehad, dus test niet meer zo vroeg... Het kan helaas nog alle kanten op zo vlak voor je NOD. Helaas ben ik al vaak teleurgesteld; prachtig kaartje tot de laatste dag en dan BAHHHHM omlaag....Ga voor je duimen dat ie hoog blijft!! Dreamy; zag jou kaartje net ook nog in een flits! Wanneer ga jij testen? Volgens mij zat je al 13 dagen dpo, of heb ik dat nu fout onthouden?
Lief dat je dat vraagt Elvira. Als mijn temp morgen nog hoog is ga ik er denk ik maar eens een testje aan wagen.
Oef, da's idd spannend....zal de hele nacht voor je blijven blazen Ik hoop dat je er een testje tegenaan kunt knallen morgen en dat ie mega positief is!!
Goedemorgen Allemaal! Natasja, Leuk dat je er weer bent! goede vakantie gehad? Dreamy, hoe is je temp vanochtend? nog mooi hoog? Ik zal nog even blazen! PFFFFFFFFFFFF Hierbij weer mijn kaartje, ik ben weer gestegen naar 36,8 (mijn lichaam vind dit een mooie temp volgens mij deze maand ) Ik hoop echt dat hij morgen dan ook weer verder is gestegen en niet weer is gedaald. We wachten weer af.....
Goeiemorgen meiden, pff wat kunnen jullie veel kleppen om een dag Maar ben weer aardig bijgelezen. Nou hier is nog niet veel veranderd, heb vanmorgen weer een klein beetje dikke bruine afscheiding gehad bij het naar de wc gaan (grote boodschap ). Maar verder nog geen duivels te bekennen. Als ik alleen moet plassen is er ook geen sfscheiding te bekennen Gisteren was mijn temp naar beneden gegaan maar vandaag weer iets gestegen. Vandaag is mijn NOD dus ik ben bang dat ze vandaag toch nog wel door zullen zetten al hoop ik dat ze nog een maandje of 8 wegblijven zal mijn (rare) kaartje ff plakken: Britt, mooi hoog houde die temp hoor! Micha, goed joh dat ie weer omhoog is. Als mijn duiveltjes wegblijven wil ik ook voorlopig nog even wachten met testen. vindt een negatieve test toch niet echt fijn Dreamy, hoe is je temp vandaag? en al een testje eraan gewaagd? Zanoni, ik hoop dat je temp is gestegen, en dat je snel een mooi kruis krijgt. Lorfiedal, kijk eens naar al die kaartjes van die zwangere meiden die hebben allemaal wel een dalinkje ertussen zitten. zegt nog niks hoor. Sandra, dikke knuffel meid. hopelijk wordt volgende ronde jouw maand! Samantha en Sonja, hele mooie kaartjes!! houden zo meiden. Natas, Leuk dat je er weer bent. Ik lees dat je een fijne vakantie hebt gehad, Nou maar hopen op een mooi cornwall eitje dan Elfje, eindelijke je eitje, nu weer gezellig kletsen in de wachtkamer Lot, ziet er goed uit meid! Elvira, hoe gaat je temp meid, kun je 'm hoog houden? Ninetje, hopelijk heb je snel een mooi kruis meid! En verder iedereen die ik vergeten ben heeeel veeeeel succes!
sorry meiden vandaag even geen energie meer om te huppelen en blij te zijn ! Ben alweer ongi geworden na 24 dagen ! Het kruis v ff sloeg dus ind nergens op !
Goedemorgen, Stien allereerst een hele dikke knuffel met een doos chocolade voor jou lieverd....Dit is niet leuk meer! Zanoni, als je het mij vraagt zou je temp morgen nog moeten dalen om vervolgens te gaan stijgen...Je hebt nl 20-48 uur na het begin van je LH piek een ei. zag dat je gisteren posi ovutest had....? Spijkervrouwtje; mooi!! dat je tempje weer is gestegen!! En nu 8 mnd houden zo Mijn temp kaartje wordt een beetje saai...hihi
zanoni - nog even afwachten en dan heb ook jij duidelijkheid! maar wel blijven klusen hoor meid! spijkervrouwtje - ik zal de voor de komende 9 maanden weg sturen..BOEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!! stientje - ow meis, wat kl*te!!! *knuffel*
morning allemaal, lang geleden dat ik hier gepost hebt, moet eerlijk bekennen dat ik de behoefte niet meer zo voel na een jaar aan de klus geweest te zijn.....Ik ken het allemaal wel zo onderhand en het lijkt mij leuker dat ik straks een keer actief mag zijn met een ZW banner. Goed , ik dacht het wordt tijd voor mijn kaartje........ en tjee sorry ik kan alle namen niet onthouden hoor..... blijft gewoon algemeen tegen iedereen GOOD LUCK..... GREETS Lieke. ps ik heb aardige hoge temperaturen dit keer, niet eerder gehad nog... in mijn album staan mijn andere kaarten.