Mooi duidelijk ei Jaycey! Hoezo denk je de uitslag al te weten? Dreamyyyyyy.....waar blijf je...??????
ik durf niet zo goed te testen ben bang voor een teleurstelling dus wil proberen het zo lang mogelijk te rekken
@ stientje: ik weet het beter dan ff. dag 13 he... maakt het niet makkelijker die eerste dag maar toch. Stomme ff. dikke knuffel! @dreamy: ik wacht mee.. spannnnennnnnd! @de rest. ik probeer m zo te houden maar het is me nog niet eerder gelukt. Ach ja, wie weet. Ik oefen al zo lang dat het misschien deze keer wel gaat lukken...
Omdat ik het maar niet voor elkaar krijg een account aan te maken op FF (ze beantwoorden mijn vragen hierover ook niet), heb ik maar een eigen chart gemaakt. Roze is menstruatie, blauw is voor de ovulatie (ik voel hem altijd heel duidelijk, vandaar), paars is na de ovulatie en een zonnetje is een poging tot conceptie (of gewoon een beetje lol met mijn lief). Ik ben aan het charten om iets te hebben voor de huisarts wanneer ik na een jaar nog niet zwanger ben, maar ik hoop natuurlijk stiekem dat het niet nodig is. Dus dames, vertel, wat vinden we ervan? Belle, doet ook maar wat.
Dankje wel allemaal vr de bemoedigende woorden !! Ik probeer vandaag mijn energie weer positief op te laden vr jullie morgen maar vandaag lukt het me even niet ! Sorry ! Morgen there will be a happy face again !
@ Wauw belle....je hebt je roeping gemist! Wat een kunstwerk. Dan zijn de FF kaartjes toch maar erg saai om naar te kijken. Als we dit nu allemaal zo doen....allemaal andere kleurtjes.....wat wordt het hier dan mooi.....
Qua temp lijkt dat wel zo hè, Asjuh. Maar dat klopt niet met de lengte van mijn cyclus en met de ovulatieverschijnselen die ik voel (echt, iedere maand, like clockwork). Nou ja, we zullen zien...
Lorfiedal ziet er goed uit joh, zo te zien lopen we ongeveer gelijk. Ik durf voorlopig ook niet te testen, veels te bang dat ik nega test. Sonja had voor me gependeld dat ik 24 aug een pos test zou hebben dus misschien probeer ik het tot die tijd wel te rekken als me dat lukt Lot houden zo meid dat ie nog minstens 8 maanden zo hoog blijft!! Micha ook bij jou ziet het er goed uit, zou augustus dan toch een vruchtbare maand zijn ??? jacey je kunt toch nog niks zeggen joh, je zit pas op 4 dpo, het kan nog alle kanten op hoor. Pas de moed verliezen als de duivels er zijn hoor! Lieke leuk dat je er weer bij bent, hopelijk brengt die hoge temp voor jou straks heel goed nieuws!
dinsdag of woensdag (kijken of ik het volhoud) Jij? mooi kaartje belle. Zo begon ik ook maar gelukkig deed ff het wel bij mij. Wat een werk. ik had ook steeds dat ik mijn streepjes niet meer zag en dat ik mijn temp verkeerd invulde en een sloordig kaartje vond ik zo vervelend dat ik iedere maand wel 4 kaartjes tekende. Jij doet het beter. Vooral die kleurtjes staan zo goed! @ lieke: netjes!
Jullie hebben wel gelijk, maar alle omstandigheden waren deze keer niet zo goed. Voor mijn gevoel is de inseminatie veel te laat geweest, (op zaterdagavond Pregnyl, op zondagochtend is de eisprong geweest, en op maandagmiddag de inseminatie, en volgens de gyn blijft een eitje maar 24 tot 36 uur leven) en het zaad van mijn partner was echt dramatisch gezakt van 104 miljoen naar 5 miljoen. En de inseminatie zelf ging ook niet helemaal van een leien dakje. Vandaar dat ik er vanaf het begin al een slecht gevoel over heb (het begon trouwens al in het begin van de cyclus. Mijn partner moest de medicijnen gaan halen, Clomid en Pregnyl, was ie dat vergeten....... En ik moest op zaterdagochtend beginnen met de medicijnen. Ik helemaal in zak en as, tot een vriendin zei: dan ga je toch naar de dienstapotheek. Natuurlijk, dat ik daar niet opgekomen was, dus ik op vrijdagavond nog naar de dienstapotheek. Dus alles zit eigenlijk een beetje tegen, deze ronde, vandaar dat ik er niet zo'n goed gevoel over heb. Maar goed, zoals jullie al zeggen, pas de hoop opgeven als die duivels er weer zijn). Bedankt, dames. Groetjes, Jaycey
Tuurlijk houd je het vol! En ik ga keihard voor je duimen, want zo te zien lopen we ongeveer gelijk op (ronde elf, volgende week NOD) en bijgelovig als ik ben... Hup Lot! En hup voor alle andere meiden ook natuurlijk.
hoi meiden Zie weer een aantal mooie kaartjes.......het gaat spannend worden hoor...... Mijn kaartje plaats ik nog maar niet, is nu niet zo belangrijk aangezien het om niets gaat...... Ik blijf met jullie meeleven hoor....... Twinny
Spannend he belle: zo net voor het jaar. Je krijgt steeds weer opnieuw die spanning en verzint altijd wel weer iets waarom het nu goed raak zou kunnen zijn. Ik hoop het voor ons. Heb jij wel aanwijzingen of ben je ook "neutraal" deze keer?
terese - hoog houden meis!!!!!!!! micha - soso dat ziet er niet slecht uit!!! lot - mooi kaartje! houden zo! lorfidal - ik duim voor je meid! jaycey - ow dat is niet zo fijn als je al de hele tijd zo'n voorgevoel heb! hoop dat het niet klopt! belle - wat een mooi kunstwerk! ik denk ei op dag 17. dreamy - hoe is het met jou meid??
Ik weet het niet. Omdat ik het heel graag wil ben ik geneigd alles wat ik voel te interpreteren in het kader van vroege symptomen, natuurlijk. Ik heb bijvoorbeeld enorm last van mijn borsten op het moment (vooral mijn tepels zijn echt pijnlijk). Het zou een aanwijzing kunnen zijn, maar het zou natuurlijk net zo goed de stand van de maan of de kwaliteit van het drinkwater kunnen zijn. Ik probeer maar gewoon mijn NOD af te wachten... Jij hebt een neutrale maand, begrijp ik?
Zoals gezegd heb ik de ovulatietesten besteld... weet iemand vanaf wanneer ik mt gaan testen bij een cyclus tussen 24 en 27 ? En hoe het in zijn werk gaat ? Alvast thxxx !