temperatuurkaartjes (oud)

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Natasja, Jun 3, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lot

lot Actief lid

Feb 21, 2006
    401
    0
    0
    grafisch ontwerper eigen bedrijf
    Brabant
    Ik heb nergens last van: echt heel raar.
    Het enige is dat ik echt meer afscheiding heb. Echte volle melk zeg maar, haha
    Verder niets. Geen gekke borsten of tepels (sinds dat ik ontpilt ben heb ik nooit meer last daarvan)
    Dus nee, eigenlijk geen kwaaltjes.

2. lot

lot Actief lid

Feb 21, 2006
    401
    0
    0
    Brabant
    Goed zo stientje!
    en nou zal je zien dat het deze maand in 1x lukt, haha!

Nee, ff zonder gein: Vanaf (gezien een gem. cyclus van jou: 24dgn?) zou ik beginnen op dag 9 met testen. het zou best eens kunnen dat je pas na 1 week een pos. test hebt. Wanneer je twee dagen pos. getest hebt en je heb je de tweede dag (of de dag erna) je eitje. Wanneer je presies weet wanneer je eitje komt tot aan de ongi weet je dat je altijd voor je ongi zoveel dagen hebt tussen je ei en je ongi. Zo kan je wel achteraf helaas zien of je goed geklust hebt. maar zolang je testjes gebruikt kan je het gelukkig meteen zien.

3. lot

lot Actief lid

Feb 21, 2006
    401
    0
    0
    Brabant
    ik zou in jou geval trouwens al eerder beginnen. volgens mij heb je afgelopen maand op dag acht al je eitje hebben gehad

4. Katootje

Katootje Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,909
    0
    0
    Gelderland
    @Stientje. Ik heb ze ook besteld. Gisteren binnen gekomen. Gebruiksaanwijzing zit erbij. Lengte cyclus 25 dagen dan testen vanaf dag 8. 26 Dagen testen dag 9 etc. Een streep is negatief, twee is positief. 5 Seconden onderdompelen in de urine, daarna 5 tot 10 minuten wachten op het resultaat.
    Ik zal wel zien, voor mij ook nieuw terrein!

Succes meis!!!!!!!!!

5. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Suc6 met jullie ovutestjes alvast Stien en Katootje!!

Belle; mooi kunstwerk! Hoop dat je paarse staafjes hoog blijven!

6. lot

lot Actief lid

Feb 21, 2006
    401
    0
    0
    Brabant
    wel grappig dat jullie er nu pas aangaan

@katootje: ben je bij de ha geweest?

7. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    ha meiden

Ik ben dus 2 dgn hevig ongi geweest en daarna was over........
    ALleen blijf ik doodmoe, misselijk,vage hoofdpijn en gevoelige borsten houden....

Mijn temp. is gewoon gedaald naar 36.6 al 2 dgn. nu.........

Waarom doet me lijf zo raar!!!

Twinny

8. Katootje

Katootje Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,909
    0
    0
    Gelderland
    @ Lot. Ja. Eind Mei zijn we er geweest. 31 Augustus (!!!!!!!!!!) een afspraak met de gyn. Nog twee weken.....slik, zweet, zweet en zo.

En ja, pas nu ovutestjes. Ik ben erachter gekomen dat FF en de persona het lang niet altijd eens zijn met elkaar en ik vrees dat ik FF gelijk moet geven. Helaas kom je daar bij FF pas achteraf achter en gezien mijn hubje ook maar een mens is en geen machine....ik moet mijn kansen wel gebruiken toch? ;)

9. Katootje

Katootje Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,909
    0
    0
    Gelderland
    Ben overigens dat gedoe met die persona spuugzat! :oops:

10. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Allereerst ff bijgelezen.

@stientje...shit meis balen! Chocolade heb je al genoeg, van mij dan maar een zak engelse drop?

@Lieke...mooi hoog meid..houden daar!

@Micha en Lot! OOk mmoi hoog meiden houden zo!!

@samantha...ik duim nog steeds meis!
    @ Sonja...voor jou ook natuurlijk!

@ Elvira...ziet er toch ook heel goed uit meis!! Beter eentonig nu dan hard naar benee! Daar houden maar! Toch?

En voor wie ik nog vergeet...

Ik duim hard door eerlijk waar! Heb haast geen tijd meer om te typen! ;)

11. lot

lot Actief lid

Feb 21, 2006
    401
    0
    0
    Brabant
    Jammer he: dat niet alle mannen altijd kunnen. Ik geloof t bijna niet wanneer er gezegd word: ik heb altijd zin of mijn man heeft altijd zin. Wacht maar tot de vrouw altijd wil: dan haken veel mannen ook af. Het is vaak dat de man zin heeft wanneer de vrouw een keertje wil waardoor het lijkt dat de man altijd kan en wil. Maar goed. ff heeft idd vaak gelijk __ gekregen. En ovul testen zijn ook niet altijd even betrouwbaar. Die van mij gaf niet volwaardig pos. aan deze maand terwijl ik zeker wist dat mijn ei gelegd was. Het is toch prettig om het ook te kunnen voelen.

spannend hoor. Ik ben niet bang voor wat hij gaat vertellen maar ik vind het ook weer zo beladen. Ik ga liever voor mezelf en laat mijn vriend er buiten. kan er niets aan doen maar vind het zo lastig om geconfronteerd te worden met waar we mee bezig zijn.

12. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    En dan hier mijn kaartje...

Heb maandag al lichte pijn gehad onderin en dinsdag was dat nog erger..
    Gisteren viel het mee maar nu zie ik vandaag mijn temp weer iets stijgen en ook weer pijn onderin...Ik behoor normaal uitgaande van een 29 dagen cyclus pas zondag mijn ei te hebben, ik doe aan de billings methode en zowel slijm als baarmoederstand geeft nog geen eisprong aan...

Daalt je temp erg bij je eisprong...of is 0,1 graag genoeg? :(

13. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    @Twinny...dat had ik ook de afgelopen keer meis, inclusief misselijkheid en zere borsten...nog steeds niet weggeweest ook trouwens, ik weet wel dat ik dus niet hoef af te gaan op het gevoel in me borsten voor een evt zwangerschap want ook mijn temp was 36,5 na de ongie...

Een lijf is nu eenmaal raar...;)

@Lot...mijn kerel heeft dus ECHT altijd zin en dat heeft ook zo zijn nadelen want ik wil niet elke dag rond de eisprong, ik wil juist sparen...maar als manlief gaat frummelen dan tja...:oops:
    En verdikkeme net in mijn vruchtbare week rijdt hij op t buitenland! Zucht...maar het kan nog.
    Maar ik denk wel dat als het *moet* omdat de gyna het zou zeggen is de kans aanwezig dat ook hij *faal angst* heeft... Maar goed zo ver zijn wij nog niet...gelukkig.

Natuurlijk wil je geen kans missen..maar het moet dan wel leuk blijven...toch?

14. Stientje

Stientje Fanatiek lid

Dec 2, 2005
    3,886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Bedankt vr de uitleg meiden ! Ik begin dan alvast op dag 8 als ik ze tijdig binnen krijg ! Engelse drop is ook goed hoor, heb hier al een volle doos pralines liggen en een kanjer van een zak met snoep... als dat nt helpt ! Jullie veel succes ! Ik kom jullie morgen weer moed inspreken tegen 200 per u ! Liefs xxx

15. Katootje

Katootje Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,909
    0
    0
    Gelderland
    Na 15 rondes wordt het langzaamaan een moeten en niet meer mogen. Dat geeft toch wel wat druk. Nu weet ik dat er hier genoeg zijn die roepen: het zal bij ons geen moeten worden....over 2 weken word ik 45....en da's andere koek!

En we moeten wel samen. Mijn hubje heeft een hersteloperatie gehad. Volgens de HA is het niet enkel een kwestie van zaadjes tellen.....dus dat moet in het onderzoek meegenomen worden. Met een beetje veel mazzel is dat eenmalig. Hoe redelijk is onze wens nog? Stukje orientatie dus ook!

16. Female

Female Niet meer actief

hey ninetje, volgens mij daalt je temp wel met een paar tienden voor je eisprong... bovendien heb ik altijd nog het gevoel dat je lichaam je het beste alles kan vertellen, wat jij zegt door je baarmoeder te voelen, of slijm... ik gok dat je eitje nog komt!! laat t weten! xxx female

17. Terese

Terese Fanatiek lid

is het trouwens raar dat mijn afscheiding nu na de ovu droog is?

18. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

Apr 28, 2006
    2,084
    0
    0
    Noord Brabant
  19. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Kan ik me voorstellen meis....ik heb het met tempen eigenlijk al.... :(

20. Katootje

Katootje Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,909
    0
    0
    Gelderland
    Kan ik me voorstellen meis....ik heb het met tempen eigenlijk al.... :([/quote]

Dat wil ik ook minder gaan doen. Prettig als ik weet wanneer de eisprong is geweest, dan weet ik mijn NOD ook. Maar dan gaat ie toch even aan de kant....(denk ik :( )

Share This Page